زاکانی به رئیسی تبریک گفت

منبع: برترین ها

54

1400/3/29

15:44


علیرضا زاکانی در پیامی انتخاب ابراهیم رئیسی را به عنوان منتخب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا زاکانی در پیامی انتخاب ابراهیم رییسی را به عنوان منتخب انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری تبریک گفت.

متن پیام علیرضا زاکانی، نماینده قم و رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور گسترده و معنادار مردم با وجود گلایه های فراوان ایشان از وضع موجود بویژه سختی معیشت و رای قاطع آنها به رییس جمهور منتخب، پیامهای مهمی در بر داشت.

پیام نخست حماسه ۲۸ خرداد، لبیک مردم مومن به آرمانهای انقلاب به دعوت رهبرحکیم انقلاب بود که بارها ضمن تاکید بر مشارکت گسترده در انتخابات، دغدغه ها و گلایه های مردم را تصدیق کرده بودند.

پیام دوم حضور اکثریت مردم، "نه بزرگ" به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات بود. پروژه ای که از آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تا پهلوی منفور و رجوی ملعون و برخی فرومایگان داخلی در آن سهیم شده و منتظر انتقام گیری از نظام و مردم بودند.

پیام سوم حضور مردم، در انتخاب قاطع آیت الله رئیسی بود. رای کم نظیر مردم به فردی خوشنام و بااخلاق، فسادستیز، با کارنامه روشن و تحولخواه برای تحقق دولتی قوی و مردمی نشاندهنده اعتماد مردم به سابقه ایشان و مطالبه آنها نسبت به تحقق شعارها و برنامه های اعلامی اوست.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ملی به رهبر عزیزتر از جانم، مردم وفادار و صبور ایران اسلامی و نیز آیت الله رییسی منتخب گرامی ملت و تشکر از همه دست اندرکاران انتخابات، امیدوارم از هم اکنون، ثانیه ها و دقایق منتخبین خصوصا رییس‌جمهور منتخب با توکل بر خداوند متعال صرف تکمیل برنامه ریزی ها برای تشکیل دولتی قوی، فسادستیز، جوانگرا، تحولخواه، عدالت طلب و بر محور شایستگان و متوجه نسبت به محرومان جامعه شود و همه گروهها، افراد و موثرین اجتماعی و سیاسی کشور را به مساعدت، کمک و یاری به منتخب ملت فرا می خوانم.

والسلام علیکم

علیرضا زاکانی

۲۹ خرداد ۱۴۰۰»

زاکانی یکی از کاندیداهای انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بود که پیش از برگزاری انتخابات به نفع ابراهیم رییسی از ادامه رقابت ها کناره گیری کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو