امکان کمدا برای حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی

منبع: دلگرم

67

1400/3/29

16:40


امکان کمدا برای حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی

درباره شبکه اجتماعی کمدا چه می‌دانید؟

کُمُدا شبکه اجتماعی دخترانه با امکاناتی جذاب و متنوع است که اعضای آن می‌توانند با رویکرد حمایتی این اپلیکیشن، بدون کسر درصد از فروش، خرید و فروشی امن و بی‌واسطه انجام دهند و با سایر اعضا تعامل و ارتباط برقرار کنند.

در کُمُدا می‌توانید لوازم خود را در یک جامعه 1میلیونی خانم‌ها از سراسر ایران به فروش برسانید و از درآمد فروش آن وسایل مورد نیازتان را تهیه کنید.

بیزکلاب چیست و چطور می‌توان از طریق آن در منزل درآمدزایی کرد؟

کسب درآمد در خانه تا امروز یکی از دغدغه‌های همیشگی اکثر خانم‌ها بوده. خبر خوب اینکه کمدا با رویکرد حمایتی خود امکاناتی را در صفحه‌ی اول اپلیکیشن فراهم کرده که کسب‌و‌کارها در آن به صورت رایگان در معرض جامعه 1میلیونی کمدا نمایش داده می‌شوند.

در این اپلیکیشن همه خانم‌ها با هر سطح درآمدی، استعداد و مهارت هنری می‌توانند کسب و کار خود را راه‌اندازی کنند و با کمک بیزکلاب آن را رشد بدهند و به درآمدزایی برسند.

اگر راه‌اندازی کسب و کار شخصی و رشد شغل خانگی از دغدغه‌های شما هم بوده، با امکان ”بیزکلاب” در شبکه‌ی اجتماعی کُمُدا که متشکل از ۱ میلیون عضو از سراسر ایران است، کسب و کار خود را به صورت کاملا رایگان ارتقا دهید.

در شبکه اجتماعی کمدا چه افرادی و چه چیزهایی برای خرید و فروش وجود دارد؟

تنوع کامیونیتی‌های مختلف مثل شیک و پیک، بیوتی میوتی، کتاب‌خور، خونه مونه، خوشمزه‌ها و ... در این شبکه اجتماعیِ خرید و فروش شگفت‌انگیز است. تا الان بیش از ۳میلیون آیتم با موضوع‌های کتاب، آرایشی بهداشتی، لوازم خانه و آشپزخانه، خوراکی، بازی و سرگرمی، کودک و سیسمونی، دکوریجات، ورزشی، لوازم پت، کوهنوردی و سفر در اپلیکیشن کُمُدا آپلود شده است که با یک جست‌و جو ساده می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید پیدا کنید.

کمدا فضای امن و مطمئنی را فراهم کرده که همه‌ی خانم‌ها بتوانند با هر سلیقه‌ای، در این شبکه‌ی اجتماعی فعالیت، تعامل و درآمدزایی کنند. اعضای این شبکه اجتماعی می‌توانند افراد هم‌فکر و هم‌سلیقه خود را پیدا کنند و همچنین از طریق قابلیتی به اسم فیل (Feel) با یکدیگر تعامل داشته باشند. با قابلیت فیل، امکان اضافه کردن محتواهای غیر فروشی فراهم شده و فضایی برای گفت‌وگو، معاشرت، انتقال احساسات و تجربه‌های خرید و فروش شکل گرفته است.

امکان کمدا برای حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی

آیا کُمُدا حق کمیسیون دریافت می‌کند؟

خبر خوب این که شبکه‌ اجتماعی کمدا از فروشنده‌ها هیچ درصدی از فروش، کسر نمی‌کند. کمدا همچنین گارانتی پرداخت و درگاه امن خرید دارد. به این معنا که مبلغ پرداختیِ خریدار پس از خرید، تا زمانی که خرید به دستش برسد پیش کمدا محفوظ می‌ماند و بعد از دریافت در صورتی که مشکلی نداشته باشد به حساب فروشنده واریز می‌شود.

امکان کمدا برای حمایت از مشاغل خانگی و کسب و کارهای خانگی

چرا باید از شبکه‌ اجتماعی کمدا خرید و فروش کرد؟

کمدا فقط جایی برای خرید و فروش نیست! با گشت و گذار در کُمُدا احساس می‌کنید که در پاساژ یا مرکز خرید شهر در حال قدم زدن هستید و تمام آیتم‌های آن نزدیک به سلیقه شماست. کمدا داستان انسان‌های واقعی، دختران مستقل و خودساخته و خانم‌های قوی و با اراده است. جایی که در آن می‌توانید به راحتی هم‌سلیقه‌های خود را پیدا کنید، از آنها حمایت کنید، گفت‌و‌گو کنید، از تجربیات هم استفاده کنید و درصورت نیاز با آگاهی و تجربه خوب خرید کنید.

این تنوع امکانات کمدا را محل امن و مناسبی برای برقراری ارتباط، اشتراک‌گذاری تجربیات و آشنایی با سبک زندگی اعضای آن کرده است. در بستر کمدا کسب‌‌وکارهای زیادی از خانه و به صورت آنلاین به وجود آمده‌اند و دوستی‌های ارزشمندی بین اعضای آن شکل گرفته است.

همه جای ایران کمداست!

در حال حاضر 1 میلیون خانم ایرانی از ۱۲۰شهر ایران در کمدا فعالیت دارند که موفق به درآمدزایی خوبی از طریق این اپلیکیشن شده‌اند و همچنین دوستی‌ها، انتقال تجربه‌ها و تعاملات انسانی زیادی را در کنار خرید و فروش‌ها توانسته‌اند رقم بزنند.

برای فعالیت در این شبکه اجتماعی فقط کافیست در این اپلیکیشن ثبت نام کنید و پروفایل (کمد) خود را بسازید. با امکانات متنوع کُمُدا به سادگی می توانید شروع به خرید و فروش کنید و افراد مورد علاقه خود را دنبال کنید.

اگر اندرویدی هستید؛ با دانلود شبکه اجتماعی کمدا از گوگل پلی یا کافه بازار می‌توانید به راحتی عضوی از خانواده یک میلیونی این شبکه اجتماعی باشید. برای آشنایی بیشتر با این شبکه اجتماعی اینستاگرام کمدا را دنبال کنید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو