کشف سارق درپوش‌های فلزی جلوی حوزه انتخاباتی

منبع: برترین ها

94

1400/3/29

17:04


سارقی که از حدود یک ماه پیش به دلیل سرقت درپوش‌های فلزی (چدنی) فاضلاب، در‌های کنتور آب و دریچه آب تحت پیگرد پلیس بود بالاخره روز جمعه ۲۸خرداد مقابل یک حوزه انتخاباتی شناسایی شد.

خبرگزاری برنا: سارقی که از حدود یک ماه پیش به دلیل سرقت درپوش‌های فلزی(چدنی) فاضلاب، درهای کنتور آب و دریچه آب تحت پیگرد پلیس بود بالاخره روز جمعه ۲۸خرداد مقابل یک حوزه انتخاباتی شناسایی شد.

سرهنگ ایرج ارسلانی، رییس کلانتری ۱۵۷مسعودیه درباره جزییات این خبر گفت:از حدود یک ماه پیش، خودروی پیکان وانت سفیدرنگ با دو نفر سرنشین در محله مسعودیه و مسگرآباد شناسایی شدند.

او گفت:این افراد اقدام به سرقت پل‌های فلزی جلوی منازل مسکونی، دریچه فاضلاب و کنتور آب می‌کردند.

رییس کلانتری مسعودیه تصریح کرد:از طریق دوربین‌های مداربسته چهره این سارقان، خودرو و پلاک آن شناسایی شده بود و ماموران در این مدت به دنبال سارقان بودند.اما اتفاق جالبی افتاد که منجر به شناسایی و دستگیری این سارقان شد.

سرهنگ ارسلانی اذعان کرد: عوامل کلانتری ۵۷ مسعودیه که فیلم سرقت این سارقان را دیده بودند به دنبال آنها می‌گشتند.تا اینکه روز ۲۸خردادماه، حین رای‌گیری در حوزه انتخاباتی یکی از عوامل کلانتری ۱۵۷مسعودیه که به عنوان محافظ حوزه جلوی در حضور داشته است؛ پیکان وانت مذکور به همراه سارقان را می‌بیند که در حال حرکت در خیابان هستند. به سرعت خودرو را متوقف کرده و این سارقان را دستگیر می‌کنند. بعد از انتقال آنها به کلانتری مسعودیه آنها منکر سرقت‌ها شدند اما با دیدن فیلم سرقت‌ها، چاره‌ای جز اعتراف نیافتند. این افراد به سرقت حدود صد فقره دریچه فاضلاب، پل جلوی منازل و درپوش کنتور در حوالی محله مسعودیه و افسریه اعتراف کردند. برای این متهمان سرقت اموال عمومی، پرونده تشکیل و به مقام قضایی معرفی شدند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو