دانلود انیمیشن لوکا Luca (2021) – زیرنویس فارسی و کیفیت ۴K UHD

منبع: دانلود ها

213

1400/3/30

14:25


انیمیشن-Luca-2021

نام انیمیشن: Luca – لوکا

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: ۹۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 2160p 4K UHD HDR / WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p / WEB-DL x265 10bit 720p / WEB-DL x265 10bit 1080p

زیرنویس فارسی: دارد؛ سه ترجمه متفاوت

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن لوکا (به انگلیسی: Luca 2021) در مورد پسر جوانی است که یک تابستان فراموش نشدنی را در سواحل ریویرای ایتالیا سپری می‌کند. او در ساحل سرگرم اسکوتر سواری‌های بی پایان و خوردن پاستا شده و همه این ماجراهای خود را با دوست جدیدش تجربه می‌کند. لوکا در حالی سرگرم خوش گذرانی است که یک راز مخفی داشته و نمی‌خواهد که بقیه اعضای دهکده از آن باخبر شوند.

او و دوستش تمام تلاش خود را می‌کنند که مانند انسان‌های عادی در دهکده ساحلی زندگی کنند، اما هیچ چیز به همین سادگی‌ها پیش نرفته و لوکا و دوستش با چالش‌های بسیاری در مسیر خود روبرو می‌شوند. لوکا در نهایت توانسته است که پا به دهکده بگذارد، اما این پایان راه نیست و تازه آغازی برای دردسرهای وی خواهد بود. لوکا بعد از مدت‌ها از زندگی دریایی خود به سطح زمین آمده است و در حال یادگیری برای نحوه زندگی در آن است. فضای جذاب انیمیشن شما را با خود همراه خواهد کرد و می‌توانیم بگوییم که با شاهکار دیگری از دیزنی و پیکسار روبرو هستیم

انیمیشن Luca 2021 یادگیری‌های بی پایان لوکا و دوستش را در کنار مردم دهکده نشان داده و می‌بینیم که تجربه‌های جدید، چقدر می‌توانند حیرت آور باشند. آن‌ها دشمنانی هم دارند که سعی در آشکارسازی راز این دو جوان هستند. دوستش تجربه بیشتری از لوکا داشته و در این راه، به عنوان راهنمای وی عمل می‌کند. لوکا می‌تواند در زیر آب زندگی کرده و خودش را پنهان کند. مردم این موضوع را نمی‌دانند و مشخص نیست که با آشکار شدن این راز بزرگ، چه سرنوشتی در انتظار لوکا و دوستش خواهد بود.

info

A young boy experiences an unforgettable seaside summer on the Italian Riviera filled with gelato, pasta and endless scooter rides. Luca shares these adventures with his newfound best friend, but all the fun is threatened by a deeply-held secret: he is a sea monster from another world just below the ocean’s surface.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو