دانلود انیمیشن اژدهای آرزوها Wish Dragon (2021) – با زیرنویس فارسی

منبع: دانلود ها

195

1400/3/30

17:04


انیمیشن-Wish-Dragon

نام انیمیشن: Wish Dragon – اژدهای آرزوها

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن اژدهای آرزو (به انگلیسی: Wish Dragon 2021) در مورد نوجوانی به نام دین است که به طور مصمم، در جستجوی ارتباط با بهترین دوست دوران کودکی خود است و در این بین، با اژدهای آرزوهای خود دیدار کرده و توسط وی، جادوهای بسیاری را کسب می‌کند. دین در دل تنهایی خود، اژدهایی را مشاهده می‌کند که مثل خودش اهل جادو بوده و به دین این امکان را می‌دهد که سه آرزوی بزرگ خود را برآورده کند. دین سوالات زیادی داشته و نمی‌داند که باید چه آرزوهایی داشته باشد. او قصد دارد که رویاهای خود را با این اژدها به واقعیت تبدیل کرده و با دوست همیشگی خود ازدواج کند. او در ابتدا کسب مقام و منفعیت را در کنار ماشین رویاهایش، به عنوان آرزوهای خود در نظر دارد، اما اژدها به او خواهد گفت که می‌تواند آرزوهای مهم‌تری را مدنظر داشته باشد.

در انیمیشن Wish Dragon 2021 دین همیشه با دغدغه آرزو کردن روبرو است و هنوز نمی‌تواند حتی از یک آرزوی خود هم استفاده کند، چرا که آن اتفاق را مهم تلقی نمی‌کند. چالش‌های بسیاری برای دین و اژدها ایجاد خواهد شد و می‌توانید با دنبال کردن یکی از جذاب‌ترین انیمیشن‌های نتفلیکس، سرنوشت سه آرزوی دین را متوجه شوید. این انیمیشن سرشار از کمدی و لحظات خنده دار است و می‌تواند اوقات فراغت شما را به بهترین شکل ممکن پر کند. شهر بزرگی را می‌بینیم که دین در آن زندگی کرده و در ابتدا وظیفه رساندن نامه‌ها را به مقصد برعهده دارد. اژدهای آرزوها زندگی دین را تغییر داده و قصد دارد که به دوستی با دین ادامه دهد.

info

Determined teen Din is longing to reconnect with his childhood best friend when he meets a wish-granting dragon who shows him the magic of possibilities.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو