دانلود بازی The Tenants v0.553 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access

دانلود بازی The Tenants v0.553 برای کامپیوتر – نسخه GOG Early Access


منبع: دانلود ها

124

1400/3/30

18:35


در بازی The Tenants باید تصمیم بگیرید که با کدام یک از کمپانی‌ها، قصد تجارت دارید. به موقعیت‌های مختلف در این راستا واکنش نشان خواهید داد و می‌توانید پیش بینی‌های لازم را از احتمال همکاری با آن‌ها داشته باشید. شما باید نسبت به خطرات مختلف واکنش نشان داده و استراتژی خود را برای موفقیت بیشتر تغییر دهید. می‌توانید هشیار عمل کرده و بهترین عملکرد خود را در بازی داشته باشید. شما می‌توانید آپارتمان‌های خود را طراحی کرده و جلوه‌ی بهتری به آن‌ها بدهید. رنگ آمیزی آن‌ها را نوسازی کرده و مبلمان جدیدی را خریداری کنید. حتی می‌توانید تنها کف آپارتمان را عوض کرده و در هزینه‌های خود زیاده روی نکنید. هرچه قدر که آپارتمان بهتر به نظر برسد، درآمد بیشتری از آن شما خواهد شد.

در بازی The Tenants می‌توانید برای دستیابی به حداکثر سود ممکن، هوشمندانه سرمایه گذاری کنید. مراقب بهترین معامله‌ها باشید و سعی کنید که در فرصت مناسب از اعتصاب و قدرت آن استفاده کنید. در معاملات خطرناک، طرف ایمن ماجرا را گرفته و اجازه ندهید که سرمایه‌ی شما از بین برود. با صاحبخانه بودن می‌توانید خودتان را در مستغلات دیگر نیز شریک کرده و کسی باشید که کنترل همه چیز را برعهده دارید. آرام و متمرکز بودن چاره‌ی موفقیت در بازی است و می‌توانید سطح کاری خود را بالا ببرید.

The Tenants v0.553 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-The-Tenants

در بازی The Tenants می‌توانید دست بالا را گرفته و تنها شرکایی را دور خود جمع کنید که باهوش بوده و می‌توانند سود تجاری بیشتری به شما برسانند. در این راه گاهی اوقات باید ضرر داده اما فرد مطمئن و قابل اعتمادی برای شرکای تجاری خود باشید. می‌توانید با یک شریک ادامه داده یا فعالیت‌های بیشتری در بازار داشته باشید. هوش شما در این بازی تعیین کننده است و می‌توانید یک محک جالب از شم مدیریتی خود نیز داشته باشید. ایمن یا ریسکی بازی کردن کاملا به خودتان بستگی دارد و بازی هیچگونه محدودیتی برای شما ایجاد نخواهد کرد.

info

Become a landlord and deal with problematic tenants as you build your rental property empire. Decide how to react to annoyed neighbors or police interventions. Will you rent your apartment to a college couple or an older lady with four cats?

Design your apartments and give them a polished look. Get rid of that old paint and buy some new furniture or just change the floors. Do not overdo it though! The better it looks, the more money you make!

Invest wisely to achieve maximum profit. Keep an eye out for the best bargain, and strike when you see an opportunity. Are you into risky deals, or you just want to play it safe? The choice is yours!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64-bit) or newer

Processor: Intel Core i3-4130 / Phenom x4 955

Memory: 4 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 560 / AMD R7-260X

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 (64-bit) or newer

Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 650 / AMD Radeon RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 20م ژوئن 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————–

دانلود بازی The Tenants v0.553 (Early-Access)-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو