پهن کردن فرش قرمز برای امبر هرد/ به آتلانتیس خوش آمدی!

منبع: ایران آرت

107

1400/3/30

22:47


کارگردان فیلم "آکوامن"، امبر هرد را بسیار تحویل گرفت و در پیامی برای این خانم بازیگر که دعواهای ناتمامش با جانی دپ حسابی خبرساز شده، او را به همکاری برای قسمت دوم فیلم دعوت کرد.

ایران آرت: فیلمبرداری "آکوامن: قلمرو گمشده" به زودی در بریتانیا آغاز خواهد شد. "جیمز وان" که مانند قسمت اول بر روی صندلی کارگردانی خواهد نشست، با ارسال پیامی به "امبر هرد" بازگشت او به چندگانه ابرقهرمانی دی‌سی را خوش آمد گفته است. هرد در شنبه این هفته در شبکه‌های اجتماعی پیامی را به اشتراک گذشته که به ظاهر توسط وان به همراه یک دسته گل ارسال شده است. وان می‌نویسد:‌ "امبر – به آتلانتیس خوش آمدی. ارادتمند جیمز و راب."

در پرونده شکایت "جانی دپ" از نشریه "سان" که او را "ضارب" همسر سابقش هرد خوانده بود، فاش شد که هرد نیز به دپ آزار جسمی رسانده است. با این حال، پس از آنکه قاضی بریتانیایی حکم صادر کرد که ادعای نشریه "صحیح" بوده، برادران وارنر از دپ درخواست کرد که از فیلم "جانوران شگفت‌انگیز ۳" کناره‌گیری کند و دپ با دریافت دستمزد هشت رقمی‌اش پذیرفت. "مدس میکلسن" در نقش "گلرت گریندل‌والد" جانشین دپ شده است.

به گزارش 30نما، هرد در چندگانه "آکوامن" برادران وارنر و دی‌سی نقش "مرا" را بازی می‌کند. پیش‌تر شایعه اخراج هرد از این فیلم به گوش رسیده بود اما فوراً تکذیب شد. او آوریل گذشته تصاویر از تمرینات آمادگی جسمانی خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت و وعده داد که به "آکوامن ۲" بازخواهد گشت.

آکوامن

"جیسون موموآ" در ماه می گفته بود که فیلمبرداری دنباله "آکوامن" از ماه ژوئیه آغاز خواهد شد. "دنیل ریکتمن" ادعا کرده است که "امبر هرد" با بازی در "آکوامن و قلمرو گمشده" به یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود تبدیل خواهد شد. گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن است که هرد دست کم ۵ میلیون دلار به صورت پیش‌پرداخت دریافت کرده است. این دستمزد در صورت پرفروش شدن دنباله ممکن است دو برابر شود. قسمت اول "آکوامن" ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخت.

با تأیید شدن عنوان رسمی "آکوامن و قلمرو گمشده"، هواداران "جانی دپ" دوباره در شبکه‌های اجتماعی خواستار اخراج او شدند و ادعا کردند که قسمت دوم "آکوامن" را تحریم خواهند کرد. پتیشن حذف "امبر هرد" از فیلم "آکوامن ۲" از مرز ۱.۸ میلیون امضاء عبور کرده است.

"آکوامن و قلمرو" گمشده" در حال حاضر قرار است ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ اکران شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو