روز عروسی برای همه خانم‌ها یکی از خاطره انگیزترین روزهایی است که برای آن سعی می‌کنند زیباترین ایده‌ها را به کار بگیرند و هزینه‌های زیادی انجام دهند.

حتی اگر این مراسم در ساده‌ترین حالت خود هم برگزار شود، نیاز دارد تا لباس یا لاک ناخن شما خاص باشد. خیلی از عروس‌ خانم‌ها بر فانتزی های ذهنی‌شان در انتخاب لاک یا لباس و غیره تمرکز می‌کنند. برای مثال یک نفر از کوچکی به رنگ قرمز علاقه داشته یا لباس عروس خاصی را دوست داشته و حالا در این شب می‌خواهد آن را انجام دهد.

ایده‌های زیادی هم در این زمینه وجود دارد و شما می‌توانید از انواع ناخن مصنوعی با رنگ‌های صورتی، کرم، سفید و با مدل  و طرحی خاص استفاده کنید. مدل های ناخن مصنوعی برای عروس می‌تواند کوتاه و یا بلند باشد و با نگین تزئین شود یا روی آن اکلیلی باشد. در واقع بی‌رنگ بودن ناخن مصنوعی یا طرح‌ دار بودن آن به خود شما بستگی دارد. در واقع آنچه در این میان مهم است آن است که طرح ناخن عروس باید در عین ظرافت و سادگی و زیبایی، خاص  و رویایی باشد.

طرح‌های بسیار زیاد و جدیدی برای دیزاین ناخن عروس وجود دارد اما شیک‌ترین آنها طرح فرنچ ساده است که زیبایی چشم نوازی داشته و عروس خانم‌های می‌توانند آن را با هر لباسی ست کنند.

این طرح برای مراسم عروسی و یا نامزدی استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی چند ایده جدید برای طراحی ناخن عروس می‌پردازیم اما در نهایت این شما هستید که انتخاب می‌کنید با توجه به سلیقه‌ای که دارید کدام دیزاین برای شما در شب مراسمتان جذاب‌تر خواهد بود. پس با ما همراه باشید.

1.   طراحی ناخن عروس با نگین

طراحی ناخن با نگین یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌هایی است که عروس خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند. در واقع این طرح بسیار جذاب و شیک است و شما می‌توانید با استفاده از چند نگین ساده و شیک زیباترین و لاکچری‌ترین طرح ناخن را داشته باشید. برای این دیزاین می‌توان از رنگی شاد هم استفاده کرد که برای این کار باید به علاقه رنگی‌تان نگاه کنید.

2.   طراحی فرنچ ساده

یکی از طرح‌هایی که زیبا و در عین حال برای یک عروس خانم باکلاس است، طراحی فرنچ ناخن است. این طراحی با استفاده از لاک ناخن سفید و یک لاک پایه انجام می‌شود. یک لاک  پایه ابتدا باید برای لاک زیر زده شود و سپس با استفاده از لاک سفید ناحیه سفیدی صدف ناخن پوشانده می‌شود.

معمولا در طرح‌های جدید فرنچ ناخن عروس یکی از ناخن‌ها که همان ناخن حلقه است، بدون فرنچ و با دیزاینی خاص، طراحی می‌شود تا متمایز باشد. همچنین برخی آرایشگران بر روی طرح فرنچ از انواع لاک ناخن مات یا براق هم برای تثبیت طرح استفاده می‌کنند که از طریق فروشگاه دیجی‌استایل قابل خرید آنلاین است.

3.   طرح کاشت ناخن عروس

اگر شما کاشت ناخن عروس را برای مراسم خود انتخاب کرده باشید، می‌توانید از هر نوع تزئین و نقش و نگاری بر روی ناخن خود استفاده کنید و از جذابیت آن لذت ببرید.

در واقع طراحی ناخن بر روی ناخن کاشته شده، هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما می‌توانید از طرح و اکسسوری‌های متنوعی برای دیزاین آن استفاده کنید.

4.   طراحی ناخن با آمبره

یکی از جدیدترین طرح‌هایی که برای ناخن عروس وجود دارد، استفاده از طرح آمبره است که حتی برای ساقدوش عروس هم استفاده می‌شود. طرح آمبره به این صورت است که از یک طرف ناخن رنگ لاک پر رنگ‌تر است و هرچه به سمت مخالف می‌رویم کمرنگ‌تر می‌شود.

گاهی اوقات از آمبره اکلیلی یا نگین دار هم استفاده می‌شود که در این صورت بهتر است هارمونی در استایل رعایت شود تا جلوه و درخشان بودن لباس حفظ شود.

5.   طراحی با لاک مات

بسیاری از عروس خانم‌ها طرفدار سادگی و طرح‌های ساده هستند که اگر شما هم از طرح شلوغ خوشتان نمی‌آید می‌توانید ناخن‌ها را با یک لاک ساده رنگ بزنید و تنها به چند خط بر روی آن اکتفا کنید.

6.   استفاده از طرح مستطیلی و بدلیجات

در سال‌های اخیر استفاده از طرح مستطیلی بسیار پرطرفدار بوده و گاهی اوقات هم مدل‌های تیز و با گوشه‌های نازک مد شده است. در کنار آن استفاده از بدلیجات هم باید به گونه‌ای باشد که زرق و برق زیادی به چشم نخورد تا جلوه لباس و تاج بیشتر به چشم بیاید.

7.   طرح کارتونی

گاهی اوقات برخی از عروس خانم‌هایی که در دهه سوم زندگی خود وارد شده‌اند به طرح ‌های فانتزی و کارتونی علاقه دارند و این موضوع هیچ منعی ندارد اما باید توجه داشته باشید که در کنار آن لباس شما باید یک لباس رسمی و شیک و جذاب باشد تا افرادی که در سال ها بعد هم فیلم شما را تماشا کردند به سلیقه شما تبریک بگویند.

8.   مانیکور طلایی

مانیکورهای طلایی و دیزاین مسی یا نقره‌ای زمانی جذاب است که جلوه حلقه شما را بیشتر کند و جذابیت بیشتری به آن بدهد. البته فراموش نکنید که این دیزاین‌ها باید با آرایش شما هم هماهنگ باشند و به همین جهت هم باید انتخابی دقیق‌تر برای رنگ طلایی و یا مسی داشته باشید.

9.   دیزاین ناخن عروس با لاک و اکلیل

استفاده از لاک روشن و ساده و معمولی به همراه اکلیل می‌تواند با هر استایلی هماهنگ شود. شما می‌توانید از رنگ مات یا متالیک ناخن استفاده کنید و بر روی آن از اکلیل استفاده کنید تا جلوه زیباتر و بهتری پیدا کند. البته لاک‌های اکلیلی هم گزینه خوبی هستند و برای آن به رنگ آرایش و رنگ لباستان هم باید توجه داشته باشید.

10.        طراحی ناخن با لاک قرمز

یکی دیگر از ایده‌ها برای ناخن عروس استفاده از لاک قرمز است که با استفاده از رنگ بندی متنوع آن و قالب گذاری می‌تواند شکل جذابی به خود بگیرد. برای استفاده از این رنگ ابتدا باید سطح ناخن خود را صاف و صیقلی کنید و پس از لاک زدن از دوش آب گرم استفاده کنید تا آنها تثبیت شده و درخشندگی بیشتری پیدا کنند.