پیش بینی هفتگی تاروت کائنات و فال قهوه و عاشقانه هفته 1 تیر

منبع: ناز وب

71

1400/4/1

11:04


پیش بینی هفتگی تاروت کائنات و فال قهوه و عاشقانه هفته 1 تیر

پیش بینی و ادعیه هفتگی با کارت های تاروت کائنات برای متولدین هر ماه و فال و طالع بینی قهوه با اشکال موجود در فنجان به نیت متولدین ماه های سال. دوستان گلم این بخش جهت بالا بردن سطح انرژی شما دوستان است امیدوارم تمامی لحظه های شما با عطر الهی همراه باشد.

 

فال و طالع بینی هفته اول تیر با کارت های تاروت کائنات

 

متولدین فروردین

مردی را می بینیم که بار سنگینی از ۱۰ چوبدستی را به یک شهرمی برد که خیلی دور نیست. این تصویر و ۱۰ چوبدستی اش نشانگر فردی است که قبلاً در زندگی تلاش کرده و موفق شده است و هم اکنون محصول برداشتی را به مقصد نهایی منتقل می کند. اگرچه او در نزدیکی مقصد نیست، اما نشان می دهد که او سخت ترین قسمت از زندگی را سپری کرده و فقط به جایی نیاز دارد تا بتواند در آرامش خاطر از موفقیتش لذت ببرد.
کارت 10 چوبدستی معکوس، نشان می دهد که شما واقعاً تحت تأثیر شرایطی هستید که در زندگی شما اهمیتی ندارند. به اطراف بنگرید و ببینید چه چیزی شما را آزار می دهد که حتی اگر آن را اصلاح کنید، روی خودتان تأثیر مثبت نخواهد گذاشت. همه آنها را رها کنید و موجودی آزاد باشید که می تواند هوشیارانه فکر کند و کارها را با دقت انجام دهد. هر چیزی که در زندگی شما فایده ای نداشته باشد، ارزش وقت گذاشتن شما را ندارد و باید آن را رها کنید.

 

 

متولدین اردیبهشت

کارت های تاروت خاصی وجود دارند که تصاویر آن ها بلافاصله احساسات منفی را برمی انگیزد و پنج جام نیز یکی از همین کارتهاست.
این کارت نشان دهنده باخت و چالش های دردناکی است که از یک واقعه در گذشته سرچشمه میگیرد.
این کارت فردی را نشان می دهد که شنلی سیاه پوشیده است. او صورت خود را پنهان کرده که حسی نا امیدی را القا میکند. ۵ جام روی زمین وجود دارد که سه تای آن ها افتاده است و دو جام دیگر ایستاده هستند.
با اینکه به نظر می رسد این فرد متوجه دو جام ایستاده شده هست اما همچنان خود را مشغول عزاداری برای جامهای افتاده کرده است.
رودخانه ای قدرتمند و خروشان نیز بین او و خانه یا قلعه ای وجود دارد که نشان دهنده این است که حجم زیادی از احساسات و هیجانات او را از جایگاه اصلی که به آن تعلق دارد دور کرده است.
پنج جام سمبل ناامیدی است، همان حسی که وقتی اوضاع بر وفق مرادتان نیست بشما دست میدهد.
شما احساس ناراحتی می کنید از اینکه اوضاع همانطور که شما می خواستید پیش نرفته است. این کارت می گوید شما به جای حرکت به سمت یک دید مثبت تر، در گذشته مانده اید و این مسئله باعث احساس پشیمانی در شما خواهد شد.

آبی که از روی لیوان ها ریخته می شود در واقع نشان می دهد که دارید فرصتی را از دست می دهید. همچنین نشان می دهد که مشکل شما عمدتاً احساسی است و نه مالی.
پنج جام نشان می دهد که شما مدام به اشتباهات گذشته فکر میکنید و نمیتوانید آنها را رها کنید. بدتر اینکه قصد ندارید تا از آن اشتباهات درس بگیرید.
این کارت غالباً منعکس کننده شخصی است که چنان در گذشته خود گرفتار شده است که کاملاً ناتوان از ادامه کار و حرکت به سوی آینده است.
شما به احتمال زیاد شادی های جدیدی که آینده می تواند برایتان رقم بزند را از دست خواهید داد، مگر اینکه تغییر اساسی در خود بوجود بیاورید.

 

متولدین خرداد 

در کارت 10 ستاره، پیرمردی را میبینیم که در ایوانی که به ملکی بزرگ منتهی می شود نشسته است. به نظر می رسد او رئیس خانواده است چرا که در محاصره جوان تر ها قرار دارد.

او لباسی را پوشیده است که با هلال ماه و انگور تزئین شده و نشانگر پیوند روح وجسم است. خانواده و سگ هایش همراه او هستند. در مقابل او یک زوج خوشبخت قرار دارد که احتمالاً فرزندانش باشند و یک کودک بازیگوش در پشت این زوج راه می رود که نوه اش است. کودک با بازیگوشی و کنجکاوی سگ را نوازش می کند.
معنی معکوس 10 ستاره هشداریست در مورد وضعیت مالی آینده شما که به مشکلات و موانع بعدی زندگی اشاره میکند. همچنین نشان می دهد شما وقت و تلاش زیادی را برای سرمایه گذاری اشتباه، صرف کرده اید. به طور کلی، کارت معکوس می گوید روی موفقیت های کوچک و کوتاه مدت خود زیادی حساب باز می کنید.

یک قدم عقب تر بروید و ارزیابی کنید که آیا تصمیمات شما در حال حاضر منجر به آسیب های بیشتر در آینده خواهد شد یا خیر.
معنای 10 ستاره معکوس در مسایل عاطفی، خبر از پایان ناگهانی ازدواج یا یک دوستی می دهد که سالهای زیادی برقرار بوده است. همچنین نشان می دهد که با یک مشکل بد مواجهید اما هنوز هم امید است که همه چیز به مسیر خود برگردد.

 

متولدین تیر

8 چوبدستی میبینید که در هوا معلق اند. بعضی ها ممکن است این چوبدستی ها را در حال شکوفه زدن و حرکت در بیشترین سرعت ممکن ببینند. پشت چوبدستی ها آسمانی صافی دیده می شود که نشان می دهد چیزی در مسیر جلودارشان نیست.کارت، منظره ای با شکوه با رودخانه ای جاری را نشان می دهد.

آب، به تصویر زندگی می بخشد. چوبدستی های معلق را می توان در حال فرود آمدن نیز تصور کرد که نشان از پایان یک مسیر طولانی است.
معنای کلی 8 چوبدستی برعکس، به صبر مربوط است. این احتمال وجود دارد که برای چیزی هیجان زده اید. شاید متوجه شوید که اعمال شما در گذشته سبب ایجاد برخی از موانعی شده که اکنون با آنها برخورد می کنید. زمان آن فرا رسیده است که بدانید گذشته قابل تغییر نیست، پس خودتان را ببخشید و روش هایتان را بهبود دهید.
در مورد کار، یک عدم توافق در اداره ای که در آن کار می کنید وجود دارد و باید آن را به سرعت بر طرف کنید تا جلوی درگیری های بزرگتر را بگیرید.

نفس بکشید، فکر کنید و سعی کنید آرام باشید. صبور باشید و بدانید که همه چیز درست می شود. ۸ چوب بدستی معکوس آشکار کننده ی حسادت بی پایه و اساسی است که میتواند بر روابط خوب شما با شریکتان اثر منفی بگذارد. در جنبه ی سلامت و معنویت، باید تمرکز، اراده و حس همکاری خود را بالا ببرید. نازوب اگر تمرکزتان را از دست بدهید، انرژی شما برای روبرو شدن با مشکلات از بین خواهد رفت.

 

متولدین مرداد

در این کارت، مردی میانسال درحالی روی یک نیمکت چوبی دست به سینه نشسته است که صورت او رضایت خاطر کامل را نشان میدهد. او با خوش سلیقگی لباس پوشیده است و ظاهری حاکی از رضایت واقعی دارد. پوشش سر او قرمز است که به ذهن فعال وی اشاره دارد.
در پشت زمینه او متوجه 9 Golden Cups 9 جام طلایی خواهید شد که به صورت منظم ساخته و مرتب شده اند. ۹ جام نشان دهنده موفقیت و رضایت است، چه از نظر معنوی و چه از نظر مادی. مردی که میبینید پس از رسیدن به خواسته ذاتی خود، حالت موفقیت را نشان میدهد.
پس از طی مسیر و سفری طولانی 9 جام نشانه ای از یافتن رضایت از خود است.
سفر عاطفی جام ها بعد از فراز و نشیب های ناپایدار به اتمام است. شما بعد از شکست، برای یافتن هدف و لذت تلاش کرده اید. چیزهای مختلفی را در زندگی تجربه کرده اید و آسایش را برای رسیدن به درجات بالاتر رها کرده اید. اکنون خود را در یک قدمی همه آنچه که برایشان جنگیدید میبینید. اکنون وقت جشن گرفتن است. به شما تبریک میگویم.
وقتی به ۹ جام نگاه میکنیم ابتدا می تواند بنظر یکی از لذت بخش ترین کارت هایی باشد که در تاروت ظاهر می شود. به این کارت،کارت آرزو نیز گفته میشود بدین معنی که چیزهایی که میخواهید یا ایده آل ترین رویای شما اتفاق می افتد.
۹ جام معمولا با خوشحالی و رضایت زیادی پیوند خورده است. با توجه به کار شما، یک تغییر خوب وجود دارد، اتفاقی فوق العاده که در محل کار شما روی خواهد داد.
زمان آن رسیده است که کار متوقف شده خود را ادامه بدهید یا اگر چیزی وجود دارد که بسیار خواهان آن هستید بسمتش حرکت کنید، اکنون این احتمال بسیار زیاد است که سرانجام به آن برسید.
این کارت همچنین وقتی پای عشق در میان باشد معنای مثبتی دارد. رابطه شما با عشقتان به سطح جدید و بالاتری می رسد. اما اگر هنوز مجرد هستید، کارت میگوید که اکنون زمان مناسبی برای معاشرت با افراد جدید است.
از نظر مالی نیز ۹ جام پیام رسان مثبتی است و به این معناست که به زودی به وضعیت مالی مورد نظر خود خواهید رسید.
از نظر سلامتی، آزمایشی که مجبور به انجام آن هستید را داده و برایتان نتیجه مثبتی خواهد داشت. از انرژی مثبتی که در حال حاضردریافت میکنید باید برای بهبود عادات سلامتی خود استفاده کنید.

 

متولدین شهریور

کارت زاهد یک پیرمرد را به تصویر می کشد در حالی که یک فانوس را در یک دست و چوب بلندی را در دست دیگر نگه داشته است. کوه نشان دهنده فضیلت، پیشرفت و دستیابی به موفقیت است. این کارت به سطح دانش معنوی که زاهد به دست آورده است اشاره دارد و او آماده است تا آن دانش را به دیگران منتقل کند. همچنین بیانگر تعهدیست که او عمیقا به هدف خود دارد و آگاهی کامل از راهی که پیش رو دارد.

در داخل فانوس، ستاره ای شش پر دیده می شود که به عنوان نشان سلیمان نیز شناخته می شود. این نماد، بیانگر خرد است. چوب بلندی که در اختیار دارد، همچنین نشان دهنده اقتدار و قدرت است.
زمانی که کارت زاهد معکوس است، شما احتمالا دوست دارید تنها باشید و این هیچ مشکلی ندارد. هرچند احتمال آن وجود داشته باشد که انزوای شما برای خود و یا اطرافیانتان مضر باشد.

با این حال زاهد، متواضعانه و با نیت یافتن حقیقت درون خود، قدم در راهی میگذارد که خطرات بزرگی دارد. سفر به درون ممکن است مانند پرتگاهی باشد که میتواند منجر به جنون شود، چراکه ناخودآگاه مملو از تصاویری است که هنوز ممکن است آنها را نفهمید و درک نکنید. این تصاویر کمین کرده اند و منتظرند تا شما را فریب دهند.

مانند مردی که در رویاهای خود گم شده، زاهد ممکن است خود را در دام دنیای درونش بیابد، تنها، در بند و واهی. شما باید بیاموزید تا میان نیازتان برای دانستن حقایق و ارتباط با خودتان تعادل را برقرار کنید..
در زمینه کاری، کارت زاهد معکوس، نوید رسیدن پایان چیزی را میدهد که مدتهاست برای شما دردسر ایجاد کرده است، پس برای آن آماده باشید. باید جست و جو کنید، این وظیفه شماست که از دیگران بخواهید تا شرایط را بهتر درک کنند.

 

متولدین مهر

کارت عدالت تاروت نماد حقیقت، عدالت و قانون است. همانطور که شخص در تصویر در صندلیش نشسته است، ترازویی در دست چپ دارد که بیان میکند چگونه فراست و دانایی باید با منطق در تعادل باشد. او با شمشیر دو لبه ای در دست راست سمبلی از بیطرفیست. مربعی که روی تاجش کشیده شده است نشان از بیطرفی و روشن فکری او دارد که برای ایجاد عدالت ضروریست.
در پشت سر او یك ردای بنفش و ستونهای خاکستری قرار دارد. از زیر لباس قرمز او که با یک قلاب بسته شده است، نوک کفش سفیدش نمایان است. این یک یادآوری معنوی است که هرآنچه عدالت ارایه میدهد تنها نتیجه اعمالمان است.
تصمیماتی که در لحظه میگیرید، در طولانی مدت روی همه چیز اثر گذار خواهد بود، هم روی شما و هم بر اطرافیانتان. زمان آن خواهد رسید که قضاوت شوید.

کارت عدالت خبر از محاکمه و قضاوتی می دهد که عادلانه و دقیق انجام خواهد شد. تصمیماتی که در گذشته گرفته اید به دقت سنجیده خواهند شد. احساس شما بسته به موقعیتتان میتواند نسبت به این کارت متفاوت باشد.
دیدن این کارت به معنی فرصت جبران و تغییر اعمالتان است که آن را پیش پای شما میگذارد تا آینده بهتری برای خود بسازید. زمانی که کارت عدالت را میبینید، به این معنیست که زمان آن رسیده تا اعمالتان را بسنجید.

معنی دیگر کارت عدالت، حقیقت است. حقیقت باید آشکار شود و نمیتوان آنرا در حرفها و شایعات دیگران پیدا کرد. بلکه برعکس، بر واقعیت استوار است. خودِ حقیقی دیگران و خودت را بشناس، در هر قضاوت و داوری ای تنها حقایق را بگو. منصف بودن در همه ی کارهایت ضروریست. با پا گذاشتن به مسیر درست شناخت حقیقت، خواهی فهمید که چه کارهایی باید انجام دهی..

معنی دیگر در کارت عدالت تاروت اینست که باید توجه و دقت خود را بالا ببری. چه در زمینه زندگیتان، شغلتان و یا هر تصمیم مهم دیگر. اگر درباره ی چیزی مطمئن نیستید، زمان آن رسیده تا راه درست را یکبار برای همیشه پیدا کنید

 

متولدین آبان

کارت ۹ چوبدستی مردی ضعیف را نشان می دهد که به یک چوبدستی تکیه داده و هشت چوبدستی دیگر پشت سرش قرار دارند. به نظر می آید این مرد آسیب دیده است، اما هنوز هم آماده نبرد دیگری است و به شدت می خواهد برنده شود. او به خودش امیدوار است و این به او کمک می کند آخرین نبرد را پشت سر بگذارد. این کارت نشاندهنده چالش ها، امید و پیروزیست.

کارت تاروت ۹ چوبدستی سمبل امیدی شگرف در هنگام مواجهه با مشکلاتی است که آرامشتان را بر هم می زنند. ۹ چوبدستی نماد زندگی شمایی است که که سختی های زیادی را از سر گذرانده و با عزم و اراده خود توانسته اید بر آنها غلبه کنید.

با این حال در پیش روی شما ماجرا های زیادی قرار دارد که می توانند یک آزمون بزرگ برایتان باشد یا یک چالش که موفقیت در آن برای دستیابی به اهداف بزرگتر، ضروری است. این کارت، نشانه امید و دلگرمی است که می گوید باید با شهامت با مسائل پیش رویتان برخورد کنید تا بتوانید به موفقیت برسید.
۹ چوب بدستی، همچنین به این معناست که خیانتی در کار بوده و شما را بی اعتماد کرده است. این نا امیدی که در نگاه اول مشهود است، ممکن است به خاطر دفعات متعدد خیانت و بی اعتمادی باشد. اما هچنان امیدواری و اشتیاق برای تغییر این امر وجود دارد. شخصی یا چیزی وارد زندگی شما میشود که تمام دیدگاهتان را نسبت به مشکلات گذشته تغییر میدهد. این اتفاق شما را به پذیرفتن خطر تشویق می کند و بدانید که نتایج شگفت انگیزی در راه است.

 

متولدین آذر

تصویری که درکارت ملکه چوبدستی ها به تصویر کشیده شده است، ملکه ای را نشان می دهد که با افتخار بر روی تخت نشسته و پیش رو را نگاه می کند که نشانه ای آشکار از قدرت و آتش است. او در دست چپش گل آفتابگردانی را نگه می دارد و تصویر آفتابگردان ها نیز بر روی تخت حک شده است که به معنی خوشبختی، رضایت و باروری است.

در دست راست، عصایش را دارد که در حال شکوفه زدن است و نماد زندگی است. از نظر جنبه های مثبت وی فردیست وفادار با قدرت برقراری ارتباط بالا با سایرین. گربه سیاه در کنار پاهای او اشاره به بخش پنهان وجودش دارد که به طور سنتی نمادی از جادوگری و ارتباط با غیب است، اما می تواند به توانایی او در درک عمیق ندای درون خود نیز اشاره کند.

رف نظر از موقعیت آن (به صورت راست یا معکوس) ملکه چوبدستی ها نمادی از باروری و تمام احساسات و جنبه های آن است. به این معنا است که در حال حاضرکسی به کمکتان نیاز دارد. از نظر کاری این احتمال وجود دارد که با موانعی روبرو شوید که مانع پیشرفت شما می شود. به این موانع بی توجه باشید و هرطور که مناسب می دانید کار خود را ادامه دهید. دیدن این کارت همچنین پیروی از منطق را یادآور می شود، انرژی مخربتان را با ذهن شفاف مدیریت کنید تا موفق شوید.

 

 

متولدین دی

شوالیه چوبدستی ها بر روی اسبی دیده می شود که سرحال و آماده حرکت است. با دقت در لباس شوالیه و همچنین اسبش، می توان گفت او برای آنچه در پیش رو است آماده می باشد. او پیراهنی زردرنگ بر روی زره فلزی خود پوشیده است. همچنین یک کلاهخود با میله قرمز که از آن بیرون آمده به سر دارد.

به نظر می رسد وی آماده نبرد است با این تفاوت که به جای شمشیر، چوبدستی در دست دارد. اسبش نارنجی رنگ است و یال اسبش شبیه شعله های آتش می باشد. وقتی به چهره شوالیه چوبدستی ها نگاه می کنید، عزم راسخ برای موفقیت را در چهره اش می بینید.

آتش عامل مهمی در نمادگرایی شوالیه چوبدستی هاست. نوارهای تزئینی که از بازوها و پشت او آویزان شده اند و همچنین یال اسب، همه به رنگ شعله آتش هستند. او همچنین پیراهنی زرد رنگ با طرح سمندر آتشین دارد.
هنگامی که شوالیه چوبدستی ها معکوس می شود، دلزدگی ها و تأخیرها را نشان می دهد. ممکن است احساس عصبانیت کنید و حتی حس کنید که به جایی نمی رسید.

یک شوالیه چوبدستی معکوس می تواند به معنای از دست دادن قدرت باشد. شما دارید سعی می کنید چیزی را جبران کنید که کنترل کاملی بر آن ندارید، این امر ممکن است به بدبینی نسبت به قدرت واقعیتان و از بین رفتن عزت نفس شما بیانجامد.

 

متولدین بهمن

جوان جام ها نشانگر الهام غیر منتظره ای است که از Unconscious ناخودآگاه به ما می رسد، حتی شاید به روشی که متوجه آن نشویم. در این کارت، جوانی در ساحل دریا با لباسی آبی رنگ که با تزیینات گل پوشیده است را میبینیم، این جوان یک جام طلایی را در دست دارد. او همچنین یک کلاه پشمی پوشیده است که کاملاً سنتی است و شالی بلند و روان نیز دارد.

گویا از ماهی که از جام بیرون می آید تعجب کرده است، انگار که یک پری به او سلام می کند. او نمی تواند با جام نوشیدنی بخورد زیرا ماهی به او خیره شده و به ظاهر سعی می کند با اوارتباط برقرار کند.
یکی از مهمترین معانی که در این کارت وجود دارد این است که شما باید پذیرای ایده های جدید باشید، به ویژه مواردی که به شما الهام میشوند. حتی اگر الهاماتی که بشما میرسد دور از انتظارتان است، این کارت میخواهد بگوید که باید با آغوش گرم از این الهامات استقبال کنید.

این امر می تواند شما را به سمت ماجراجویی سوق دهد و درهای زیادی را به روی شما باز کند. به عنوان مثال چنانچه الهامی مبنی بر ورود به دنیای موسیقی یا هنر دریافت کردید، این کارت شدیدا از شما میخواهد که این پیام را جدی گرفته و آن را دنبال کنید.
شما با شرایط دشواری روبرو شدید و از تعقیب رویاهای خود دست برداشته اید اما جوانِ جام ها می گوید که شما باید مسئله را از دیدگاه کاملاً متفاوت و جدیدی بررسی و حل کنید. این نشانه استقامت است زیرا این تنها روشی است که می توانید رویاهای خود را تحقق بخشید.

به الهامات خود گوش فرا دهید، الهامات خود را دنبال کنید و باور کنید همه چیز ممکن است.
برای کسانی که می ترسند احساسات خود را نشان بدهند، جوانِ جام ها می تواند به معنای آن باشد که اکنون زمان آزاد شدن و نشان دادن همان احساساتی است که از بروز دادنشان می ترسیدند. باید هر دو بعد خلاقیت و احساسی خود را ابراز کنید، مهم نیست که چقدر ناچیز به نظر برسند.

در بیشتر موارد، بعضی از افراد نمی توانند خود را ابراز کنند زیرا می خواهند از ضمیر خود(که دیگران از آن بی اطلاعند) محافظت کنند.
جوان جامها میخواهد بگوید که خوبست تا شروعی دوباره داشته باشید و بدینوسیله به خود واقعیتان خوشآمد بگویید

 

متولدین اسفند

کارت جوانِ شمشیرها نشان دهنده شخصی در زندگی است که انرژی فراوانی دارد. جوانی با غرور بر لبه صخره ایستاده، با درختانی که با باد در حرکتند با ابرهای آشفته و سرکش و موهایی که بر صورتش ریخته. این جوان پر انرژی شمشیری در دستان خود دارد.
صحبتهایش نشانی از مصمم بودنش دارد و شاید هم اندکی مبارزه طلبی در حرفهایش حس شود. جوری که به نظر میرسد با کوچکترین حرفی آماده حمله است
او باهوش و هوشیار است، جوانِ شمشیرها شخصیتی دارد که همیشه تفکر و حرفی نو برای گفتن دارد. او کنجکاو بوده و دائم سوال میپرسد. به او نعمت حاضر جوابی، شوخ طبعی و زبانی تند داده شده.
استعداد زبانی جوان شمشیرها وی او را به شخصی با قدرت برقراری ارتباط تبدیل میکند و با علاقه و عشقی که به تفکرات و ایده های جدید دارد، شما همیشه او را درگیر بحث های پر شور و هیجان و آتشین میبینید.
گویا در وجود او حرف های زیادی برای گفتن است و چرخ دنده های ذهن او مدام در حال چرخیدن هستند.
به عنوان پیک خبری، او ممکن است خبرها را به نحوی بازگو کند که مطابق سلیقه خودش باشد.
این کارت نشانگر این است که شما بسیار مشتاق اجرا کردن ایده ها و یا کارهایی هستید که از قبل داشتید و یا تازگی شروع کردید. شما در این مورد بسیار پر احساس و پر هیجان هستید و نمیتوانید برای درمیان گذاشتن تفکرات و پیشرفتهایی که بدست می آورید با دیگران صبر کنید و میخواهید در مورد آنها با دیگران گفتگو کنید.
وقت صحبت کردن است، هنگامی که کارت جوانِ شمشیرها رو میشود نشاندهنده ارتباطات و درمیان گذاشتن ایده هاست. خواه ایده های شما باشد یا ایده شخص دیگر. اکنون زمان صحبت درباره آنهاست تا عملی شده و به موفقیت برسند.

 

فال و طالع بینی قهوه

 

قهوه فروردین

فعلا در امان هستی، اما فقط فعلا، مگر اینکه از حصاری که در فالت افتاده خارج شوی، جای تو باشم تا ۲۱ روز در کارهایم بیشتر احتیاط میکنم تا خطر رفع شود. افرادی را میبینم که منتظرند از حفاظ امنت خارج شوی. مراقب باش و تا مدت زمانی که گفتم سنجیده رفتار کن.
. آنچه می بینم ثروت نیست اما هرچه هست احترام اطرافیانت را برایت به ارمغان می آورد. گویا به مقام بلندی می رسی. این خبر را از دوستانت مخفی کن. برخی از آنها دوستان نابابی هستند و شاید تو را از رسیدن به این مهم بازدارند پس مراقب باش و فعلا سکوت کن
. قدری کسالت داری. قرص میبینم. انشالله بزودی رفع کسالت خواهد شد. بیشتر مراقب خودت و سلامتیت باش. قبلا بیشتر ورزش میکردی. مجدد ورزش کردن را شروع کن.
. به زودی بین شما و همسر یا دوست صمیمیتان مشاجره ای رخ می دهد و مورد خشم طرف مقابلتان قرار خواهید گرفت. در فنجانت چتر میبینم که حکایت از همین موضوع دارد. تصمیم ناگهانی نگیرید و عاقلانه برخورد کنید. با رفتاری متین و خردمندانه می توانید رابطه تان را مثل قبل کنید

 

قهوه اردیبهشت

در فنجانت تصویر پاکت افتاده. به زودی خبر خوبی آن هم از راه دور به دستت خواهد رسید. خبری که انتظارش را نداشتی و از شیندنش بسیار خوشنود خواهی شد
. هنوز وسایلت را جمع نکردی؟ سفر کوتاهی در پیش داری. سفری که تا ۶ روز دیگر درباره آن با تو سخن خواهند گفت. آن را قبول کن. یکی از سفرهای بیادماندی برایت خواهد شد.
. بیشتر مراقب باش. خطری در کمینت میبینم که با نشان دادن رفتار عاقلانه و صحیح می توانی آن را از خود دور کنی. در رانندگی عجله نکن. بیشترین خطر را از این ناحیه به تو می بینم. یکدندگی نداشته باش که اول و آخر آنکه ضرر می کند خودت خواهی بود
. استخوان افتاده در فنجانت، تا ۱۳ ماه آینده مالی به تو خواهد رسید که زندگیت را تغییر خواهد داد. از انچه اکنون در فنجانت میبینی با کسی سخن نگو که این تقدیر ثابت نبوده و با چشم شور میتواند از بین برود.

 

قهوه خرداد

گردنبند نشان از استحکام عشق و محبت میدهد. اگر مجردی با فردی آشنا خواهی شد که معنای زندگی را برایت تغییر خواهد داد و بعد از آن خوشبختی واقعی را لمس خواهی کرد. اما اگر ازدواج کردی روز به روز رابطه تان بهتر میشود. اگر از دست هم دلخور شدید بهترین کار این است که باهم گفتگو کنید. حیف است این عشق اسیر سوءتفاهم ها گردد.
. در فالت دستبند افتاده. دست بند برای زنان نشان از شوهر هست و برای مردان دلیل بر غم و اندوه و تنگدستی
. دوست دانا و عاقلی داری، اما خب چه فایده که با او زیاد مشورت نمیکنی. از دوستان نزدیک توست که دیدارتان از یکی دوبار در ماه بیشتر نمیشود. من اگر جای تو بودم هفته ای چند بار با او قرار ملاقات میگذاشتم و درباره نقشه های کاری که در ذهنم دارم با او بیشتر مشورت میکردم. او میتواند گره گشای بسیاری از مشکلاتت باشد.
. در فالت اردکی افتاده که نشانگر پشتکار بالای توست. به زودی اتفاق خوبی برایت رخ خواهد داد و در مدت اندکی به سود فراوانی دست پیدا خواهی کرد که از راه تلاش و کوششی که انجام می دهی بدست خواهی آورد

 

قهوه تیر

اردکی که میبینم نشان از این دارد که با فردی روبرو هستم که اگر بارها در کارش شکست بخورد بازهم از جا برمیخیزد و دوباره تلاش میکند. روحیه جنگجو وپشتکار بالایی داری. زمان زیادی نمانده تا نتیجه دسترنجت را ببینی، پس مایوس نشو
. در فنجانت بشکه میبینم. بشکه خوب است. نشان می دهد به یک میهمانی و جشن با شکوه دعوت خواهی شد. آن را قبول کن که نیک است و امید می رود با افراد بزرگ و صاحب مقامی آشنا شوی
. تا ۲۲ روز آینده در شرایطی قرار خواهی گرفت که باید تصمیم مهمی بگیری. حواست را جمع کن که اگر تصمیمت خوب و درست نباشد منجر به ریختن آبروی تو میشود. من اگر جای تو باشم در مدت ذکر شده موقع تصمیم گیری بیشتر فکر میکنم و بیشتر با دیگران مشورت میکنم.
. کوزه میبینم. رابطه ات با همسرت خوب خواهد شد و عشق و صمیمیت بینتان پایدار خواهد بود. مراقب باشید همیشه اطرافت هستند انسانهای حسودی که طاقت دیدن خوشبختی دیگران را ندارند

 

قهوه مرداد

اگر به همین منوال به کار و تلاشت ادامه بدی می توانی به نتیجه مطلوبی که در نظر داری برسی . پاداشی هم میبینم که در ازای این کارو تلاش صادقانه به تو تعلق می گیرد
. قدر لحظه هایت را بدان و حرص فردای نیامده را مخور. خیمه ای میبینم. خیمه ای که برایت خیر و برکت و مال فراوان آورده است. روزگان سرآن دارد تا تو را از مال دنیا سیر کند. تا ۲۵ ماه دیگر تغییر محسوسی در داراییت حاصل خواهد شد و پس از آن روز بروز بر مالت افزود میشود.
. انسان پرتلاش و سخت کوشی هستی . آنچه بدست می آوری همگی حاصل دسترنج خودت است. از تلاشت دست بر ندار که روزی و نعمت را میبینم که به سمت تو درحرکت است و نزدیک است به تو برسد
. اخیرا با شخصی مشکلی پیدا کرده ای که همه فکر و ذهنت را به خودش مشغول کرده. آنچه از شخص مقابل میبینم بزرگی است. طرف مقابلت انسان نیکی است. جای تو باشم سوءتفاهم را کنار گذاشته و از باب گفتگو با او وارد خواهم شد. اینگونه حتما بینتان دوستی جایگزین شده و مشکلتان به خوبی و خوشی حل میشود.

 

قهوه شهریور

بخت و اقبال به تو رو کرده که چنین هدهد زیبایی در فالت نقش بسته است. معنایش این است که زندگی میخواهد روی خوش خودش را به تو نشان بدهد و غم و اندوه دارند رخت سفر برمیبندند تا از زندگی تو خارج شوند.
. در فنجانت کمانی دیده می شود و معنیش آن است که به زودی یکی از نزدیکانتان صاحب فرزند پسر نیکویی خواهد شد
. خطری به سرعت به تو نزدیک میشود. مانند یک گلوله، گلوله را میبینی که در فنجان افتاده؟ بگذار تا دقیق تر تو را راهنمایی کنم. در ۱۲ روز آینده در رانندگی بیشتر رعایت کن و حتما در این مدت ذکر شده هر روز قبل از شروع رانندگی مبلغی هرچند اندک بعنوان صدقه کنار بگذار. انشالله اتفاقی نخواهد افتاد.
. به زودی به یک مجلس دوستانه و صمیمی دعوت خواهی شد که آنجا با دوستان و آشنایانت ملاقات خواهی داشت و خبر های خوشی از طرف یکی از آنها به تو داده خواهد شد

 

قهوه مهر

در فنجانت پرنده ای میبینم. پرنده نوید خبرهای خوب و شادی بخش است. نوید ملاقات با افرادی که برایت سود و برکت زیادی به همراه خواهد داشت. به زودی اوضاع بر وفق مرادت می شود
. غم و اندوه میبینم. سر خم نکن و تسلیم نشو. اگر تسلیم نشوی این غم و اندوه از تو گذر خواهد کرد . اما اگر تسلیم شوی هرگز دست از سرت بر نمیدارند. صدقه بده و دعا کن بلکه این اندوه از تو گذر کند.
. این روزها گره در کارت افتاده. یک بسته میبینم. اما این بسته به زودی باز می شود و از وضعیت و گرفتاری کنونی رهایی خواهی یافت و نگرانی هایت به تدریج، یکی پس از دیگر برطرف خواهد شد
. مشکلات مالی تو را اذیت کرده. خبر خوشی برایت دارم. به فنجانت دقت کن! آن سکه را میبینی؟ پول بسیار خوبی تا ۱۵ ماه دیگر بدستت میرسد. شاید کمی زیاد باشد اما صبر داشته باش که پایانی خواهد بود بر مشکلات مالی تو

 

قهوه آبان

شخصی میبینم که سعی میکند خودش را به تو نزدیک کند. او بشکل یک زنبود در فال تو ظاهر شده است. قصدش نیش زدن به توست. از او فاصله بگیر و تا ۲۷ روز مراقب روابطت باش. انشالله که این فرد از تو دور خواهد ماند.
. بیشتر محتاط باش. پنجه میبینم. خطری در کمین توست. در وضعیت فعلی بهتراست با دشمنانت مدارا کنی. به صلاح تو نیست به دشمنی ات ادامه دهی. مدارا کن وگرنه وضعیت خوبی در انتظار نیست. خطر میبینم. بسیار مراقب باش
. از خدا چیزی میخواهی. خداوند میخواهد به درخواستت پاسخ دهد. تا کمتر از ۷ روز دیگر حاجتت برآورده میشود و به آنچه میخواهی میرسی. افتادن سوزن در فالت نیز به همین مطلب اشاره میکند.
. مرا به عنوان کسی که چنین مژده ای به تو می دهم در زمان خوشی فراموش نکن! عنقریب است که ثروت زیادی از راه حلال بدست بیاوری. زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. به سفرهای رویایی خواهی رفت و از زندگیت لذت خواهی برد

 

قهوه آذر

ناراحت نباش. میدانم قدری فشار مالی تو را این روزها به تنگ آورده است. ولی گوسفندی که در فنجانت افتاده خبر از تغییر اوضاع میدهد. مالت برکت پیدامیکند و روزافزون میگردد.
. از دشمنی که داری برحذر باش. دشمنی نیرومند و توانایی است. پلنگ میبینم. دشمنت قصد آن دارد ضربه ناگهانی به تو وارد کند. سکوتی که میبینی به همین خاطر است و نه از عقب نشینی. بسیار مراقب خودت باش و عاقلانه رفتار کن
. چه غمگین نشسته ای که ایام شادمانی تو نزدیک است. مگر نمیبینی زنبور عسل در فنجان افتاده. سراسر شیرینی است و شهد و عسل. قدر موقعیتت را بدان و به نزدیکانت همانند زنبور عسل خیر برسان وگرنه دچار افراد خرس صفتی میشودی که آنچه داری را از تو خواهند گرفت. ولی اگر به دیگران کمک کنی کائنات نمیگذارند آن افراد نزدیکت شوند.
. حکایت تو حکایت کندن مو از دست خرس است. از یک فرد بخیل مال و ثروتی به تو می رسد که انتظارش را نداشتی

 

قهوه دی

شانه ای در فالت افتاده که نشان دهنده دوستانیست که حکایت مگس گرد شیرینی اند، مادامی که برایشان سود داشته باشی با تو دم از رفاقت میزنند و بمحض آنکه ببینند دیگر دوستی با تو برایشان سودی ندارد تو را ترک خواهند کرد. دوستانت را با امتحان کردن بسنج تا بفهمی کدام یک از آنها دوست و رفیق واقعیست.
. فرد یا افرادی هستند که تو را زیر نظر گرفته اند و مراقب اعمال و رفتارت هستند. آنها منتظر یک اشتباه از سوی تو می باشند. در فالت چشم افتاده و این نشان از همین ماجرا دارد. مراقب باش و دست از پا خطا نکن. شاید میخواهند موقعیتی که داری را از تو بگیرند و یا اشتباه هایت را پشت سرت جار بزنند
. مصیبتی به سمت تو در حرکت است و تا ۱۵ روز دیگر به تو خواهد رسید. روال عادی زندگیت را تغییر نده. تصمیم جدیدی نگیر و این روزها تا اتمام زمانی که گفتم کار جدیدی را شروع نکن. چادر ظاهر شده در فالت میگوید فعلا در امان هستی. پس صبور باش تا زمانی که ذکر شد. انشالله در امان خواهی بود.
. تیرو کمان میبینم. به دروغ تعهدی را می دهی تا بوسیله آن فرد یا افرادی را فریب بدهی. اینکار را نکن که عاقبت خوشی ندارد

 

قهوه بهمن

بادمجانی افتاده که خبر از اتفاق ناخوشایند و غم و اندوه دارد. جای تو باشم صدقه میدهم. صدقه رفع بلاست. همینکه در فالت افتاده یعنی میتوان اندوهش راکم کرد فقط باید زرنگ باشی و صدقه بدهی.
. وضعیت شلوغیست، سعی میکنی یک تنه به جنگ مشکلاتت بروی اما آنچه از موانع در سر راهت می بینم بیشتراز آنست که بتوانی یک تنه بر آنها چیره شوی. از دوستان و آشنایانت کمک بگیر که به کمک آنها احتیاج مبرمی داری. از مشورت کردن با آنها نیز دریغ نکن تا بتوانی راحت تر با مشکلاتت کنار بیایی
. آدم افتاده در فنجانت. خبر از ملاقات با شخصی جدید در زندگیت میدهد. از دیدارهای گذشته درس بگیر. این فرد میتواند سبب خیر و برکت شود اما احتیاط شرط عقل است. آنچه من میبنم بنظر انسان خوبی است. اما بازهم احتیاط پیشه کن.
. در فنجان ستاره میبینم. به زودی با اشخاص صاحب منصب و علما و دانشمندان ملاقات خواهی کرد . اگر انسان باهوشی باشی می توانی از این موقعیت به نحو احسن استفاده کنی و جایگاه خودت را ارتقا بدهی. کافیست اندکی ذکاوت بخرج بدهی تا وضعیتت از این رو به آن رو شود

 

قهوه اسفند

 

در فنجانت پرنده ای میبینم. پرنده نوید خبرهای خوب و شادی بخش است. نوید ملاقات با افرادی که برایت سود و برکت زیادی به همراه خواهد داشت. به زودی اوضاع بر وفق مرادت می شود
. مسیر زیادی برای رسیدن به اهدافت طی کرده ای و همچنان این راه ادامه دارد. قطاری که در فالت افتاده تو را به مقصدت خواهد رساند. نا امید نشو و همچنان با قدرت ادامه بده.

. آنچه می بینم نعمت است در نعمت. فراوانی زیادی می بینم. فکر میکنم وقتش رسیده که دنیا به کامت شود و همینطور نیز خواهد شد. بهترین کار این است که تا آن لحظه این مطلب را با کسی در میان نگذارید
. اعتقادات محکمی داری ، خط قرمزهایی را در موارد معنوی برای خودت مشخص کرده ای که از آنها عبور نمیکنی. قلب پاکی داری که همین باعث میشود دعایت در حق دیگران اجابت شود. حتما دیگران هم گفته اند که تو مهربان هستی. ولی مراقب باش دیگران از مهربانی و قلب پاکت سوء استفاده نکنند و تنها برای کس محبت خرج کن که ارزشش را داشته باشد.

 

─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─

 

و اماااااا فال پرطرفدار عاشقانه و خبرهای عشقولانه هفته اول تیرماه سال 1400

 

🌷 فروردین
فردا كينه و كدورت‌ها از بين می‌رود و روحت روشن و شاد می‌شود.

🌻 اردیبهشت
فردا با گفتگویی مفید و مؤثر به نقطه‌نظرهای مشتركی با یارتان خواهید رسيد.

 

 💐خرداد
به دليل شناخت و آگاهی كامل می‌توانی به درستی با طرف مقابل ارتباط برقرار كنی و اين موضوع تو را خوشحال و سر زنده می‌كند.

🌹 تیر
فردا تكليفت کاملاً روشن می‌شود و از بلاتکلیفی خارج می‌شوی و این همان چیزی است که برایت چند وقتی است دغدغه بوده است.

 🥀 مرداد
فردا در مورد فردی زياد فكر خواهی کرد.

 🌼 شهریور

سوءتفاهم كوچكی به وجود آمده كه فردا برطرف می‌گردد.

 

 🌷 مهر
فردا اتفاقاتی می‌افتد كه موجب می‌شود تا تو به پاکی و درستی اهداف يك دوست يا يكی از نزديكان در مورد رابطه‌ات برسی.

 🌻 آبان
فرصتی تازه‌ای به وجود می‌آید كه می‌توانی خطای گذشته را جبران كنی.

💐 آذر
فردا اگر بتوانی افكار و احساساتت را كنترل کنی، نتیجه‌ای فوق العاده در انتظارت خواهد بود.

 🌹 دی
يك هديه كوچك که می‌تواند گره‌گشای مشكل بزرگی باشد… .

 🥀 بهمن
زندگی عاطفی شما تغییر و تحولاتی خواهد داشت كه در نهايت به سود شما خواهد بود.

 🌼 اسفند
فردا یکی از دوستانتان خواسته یا ناخواسته به استحکام رابطه شما کمک می‌کند.

 
پیش بینی هفتگی تاروت کائنات و فال قهوه و عاشقانه هفته 1 تیر
Weekly forecast of the Tarot of the universe and coffee and romantic horoscope for the week of July 1st

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو