اینستاگرامری که به موهای خود چسب صنعتی زده بود یک برند محصولات مراقبت از مو راه انداخت

اینستاگرامری که به موهای خود چسب صنعتی زده بود یک برند محصولات مراقبت از مو راه انداخت


منبع: روزیاتو

104

1400/4/1

11:05


یک زن اهل ایالت لوئیزیانای آمریکا که به خاطر استفاده ی اشتباهی از چسب صنعتی به جای اسپری مو در فضای مجازی معروف شده بود، برند محصولات مراقبت از موی خودش را راه اندازی کرده است.

تسیکا براون که به «دختر چسبی» معروف شده، هفته ی گذشته برند خود به نام Forever Hair را در اینستاگرامش معرفی کرد. او می گوید محصولات برندش از مواد «تمام طبیعی» ای تولید شده اند که به رشد مجدد موهای خودش کمک کرده اند.

براون در اینباره می گوید: «من این محصولات را تولید کردم تا نه فقط به خودم بلکه به افراد دیگری مثل خودم کمک کنم که برای رشد موهایشان به کمک احتیاج دارند. خیلی برای عرضه ی محصولاتم هیجان دارم چون این محصولات به خودم خیلی کمک کردند. بی صبرانه منتظر بودم تا با آن ها به دیگران هم کمک کنم.»

در ماه فوریه ی سال میلادی جاری بود که کار براون به بیمارستان کشید و حتی تحت یک عمل جراحی چهار ساعته قرار گرفت. این اتفاق پس از تلاش های فراوان او برای پاک کردن چسب صنعتی از موهایش رخ داد.

موهای براون از یک ماه قبل از که اشتباهی به جای اسپری موی همیشگی اش، چسب صنعتی به آن ها زده بود، به یک شکل باقی مانده بود.

موهای او تبدیل به یک زره غیر قابل نفوذ شده بود و از آنجایی که ویدئوهای او در اینستاگرام درباره ی اتفاقی که برایش افتاده بود بازدید زیادی پیدا کرده بود، بسیاری از کاربران پیگیر مشکل او شده بودند.

چسب صنعتی ای که براون اشتباهی از آن استفاده کرده بود کاملاً ضد آب است و معمولاً برای چسباندن کاشی حمام و کفپوش های چوبی به کار می رود. این نوع چسب را با استون یا ایزوپروپیل الکل می توان پاک کرد.

اما همه ی تلاش های براون برای پاک کردن چسب از موهایش بی نتیجه بود. هر قدر موهایش را شسته و آن ها را غرق شامپو و انواع روغن ها کرده بود، چسب از جایش تکان نخورده بود.

به گفته ی دکتر مایکل اوبنگ، پزشکی که چسب موهای براون را با عمل جراحی پاک کرد، او برای این کار از یک نوع پاک کننده ی چسب پزشکی، آلوئه ورا، روغن زیتون و حتی استون استفاده کرده بود.

علیرغم همه ی تلاش ها برای نجات موهای براون تا حد ممکن، بیشتر موهای او را کوتاه کردند.

از اینجا بود که براون شروع به تحقیق کرد تا روشی طبیعی برای رشد موهایش پیدا کند و در نهایت با همکاری افراد متخصص، یک روغن رشد مو تولید کرد.

در میان مواد تشکیل دهنده ی این محصول، روغن آووکادوی خالص، کرچک سیاه و رزماری وجود دارد.

براون می گوید با همین روغن موهای او در عرض تنها ۲ ماه ۷/۵ سانتیمتر رشد کرد. او در ویدئویی که در اینستاگرام خود منتشر کرده این روغن را «نجات بخش» توصیف کرده است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

منبع: cnn
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو