10 متن مجری گری ولادت امام رضا (ع)

10 متن مجری گری ولادت امام رضا (ع)


منبع: دلگرم

124

1400/4/1

11:08


10 متن مجری گری ولادت امام رضا (ع)

متن مجری گری ولادت امام رضا (ع)

اگر به دنبال متن مجری گری برای ولادت امام رضا (ع) هستید، این مقاله را از دست ندهید و تا انتها با مجله دلگرم همراه باشید. امیدواریم لذت ببرید.

نمونه متن مجری گری ولادت امام رضا (ع)

به نام آنکه از نام ونشان وگمان برتر است

الهی !

نه شناخت تو را توان ، نه ثنای تو را زبان

نه دریای جلال و کبریای تو را کران

پس تو را مدح و ثنای چون توان ؟

تو را که داند، که تو را تو دانی تو، تو را نداند کس ، تو را تو دانی بس .

میلاد هشتمین حجت سرمد، نگین درخشان وطن ، السلطان باالحسن،شمس الشموس،خسرو اقلیم توس،شاه انیس النقوس حضرت علی بن موسی الرضا برتمامی پیروانش به ویژه شما بزرگواران مبارک باد.

السلام ای حضرت سلطان عشق

یاعلی موسی الرضا ای جان عشق

السلام ای بهر عاشق سرنوشت

السلام ای تربتت باغ بهشت

قلب مدینه لبریز ازشکوفایی بود و تپش عشق، نبض افق را متحول ساخته، تبلور ثانیه ها طلوع را بشارت می داد.

کروبیان عالم قدس به همراه شش ولایت در انتظار درخشش هشتمین نجم منیر سعادت از دامان مطهره ی نجمه ی طاهره بودند.

سرانجام در سپیده دم ملکوتی یازدهم ذیقعده ، آن سلاله ی نور طالع گردیده و گهواره ی معنویت از درخشش آفتاب رضوی غرق روشنایی شد در حالی که عطر گل محمدی به همراه انفاس مسیحاییش ذایقه ی عشق را می نواخت.

او آمد در حالی که همه می دانستند که خیل مژگانش به هیج کس رحم نمی کند و جذبه ی نگاهش سپاه اشک را به غارت سرمایه ی دل خواهد فرستاد. آمد تا سنگ صبور سینه های افگار باشد.

آمد تا پرنده ی دل هر روز به هوای کویش از آشیانه پر گرفته، مشتاقانه آوای عشق سر دهد و دیدگان به دنبال نسیمی از سوی دیارش ساعتها به سوی افق خیره مانده، مسیر کوج پرستوها را دنبال کند. آمد تا با وسعت دریایی سینه اش به نوای سرمستان کوی دوست گوش فرادهد که دردمندانه فریاد می کنند:

ای غریب محبوب ، ای شکوفه ی درخت امید، ای فروغ دیده ی خورشید، تو که از شور و حال قلبهای شکسته مان خبر داری. تو که زمزمه ی فریادهای ملتمسانه مان را بارها شنیده ای ، تو که بارها نماز اشک را بر ساحل دیدگان بارانی مان دیده ای.

چه شود اگر لحظه ای بر کویر دردمندیمان بباری تا نیلوفر بی جان احساس به میمنت حضورت دوباره جان گیرد؟ چه شود اگر ذره ای از غبار کویت را توتیای دیدگان ظلمانیمان گردانی؟ شاید روشنایی گیرد.

چه شود اگر لحظه ای دست نیازمندیمان را بگیری تا تمام زندگی را فدای آن لحظه سازیم؟ بچه های بهشت" الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ. وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ "

متن مجری گری ولادت امام رضا

متن مجری گری درمورد ولادت امام رضا (ع)

از ته قلبم برای تمام شما عزیزانی که در این مجلس حاضر گشته اید آرزو می کنم که حداقل یک بار بتوانید به جوار امام رضا علیه السلام تشریف ببرید تا ببینید که عشق و محبت چگونه در آن لحظات در دل و قلبتان می جوشد و غلیان می کند.

وقتی که در جوار امام رضا حاضر می شوی، گویی تمام مشقت ها و سختی هایت را به فراموش می سپری. امام رضا میزبان خوبیست، خوب بلد است که مهمان داری کند،

وقتی که در حرم ایشان هستی، گویی تمام مشکلات و سختی ها پایان یافته اند و زندگی تو به همان چند روزی که در جوار ایشان هستی خلاصه می گردد. از خدا می خواهم که این توفیق را نصیب تان گرداند تا به زیارت امام رضا بروید و عشق و محبت به معنای حقیقی را درک کنید.

متن مجری برای ولادت امام رضا

متن مجری ولادت امام رضا (ع)

در امروز که ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت است، برای تمام عزیزان و حضاری که در این مجلس جمع شده اند آرزوی سعادت و نیک فرجامی در بخش بخش زندگی شان را دارم.

امیدوارم که با الگو گرفتن از ائمه اطهار در زندگی و پیشبرد مسیری که آنها در پیش گرفته بودند، سعادت به معنای کامل و حقیقی را در زندگی تجربه نمایید. روز ولادت امام رضا علیه السلام را به شما عزیزان حاضر در جمع تبریک عرض می کنم.

متن ولادت امام رضا برای مجری

متن مجری درمورد ولادت امام رضا (ع)

یا امام رضا، همه ما به شفاعت تو برای سعادت در این دنیا نیاز داریم، شفاعت تو راه کامیابی بخشیست که ما را از ظلمت به روشنایی هدایت می کند. امروز همه ما جمع شده ایم تا ولادت تو را جشن بگیریم و با شادی و نشاط، این روز خجسته در تقویم اسلام را به یکدیگر تبریک بگوییم.

یا امام رضا، از تو طلب شفاعت داریم، شفاعت مان را نزد خدا بکن و از او بخواه تا گناهان ما را بخشیده و ما را در مسیری که حق است و درست قرار دهد. روز ولادت امام رضا علیه السلام را به تمامی عاشقان هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت تبریک عرض می کنم.

متن مجری گری برای ولادت امام رضا

متن مجری گری برای ولادت امام رضا (ع)

امروز به طلب شفاعت آمده ایم. یا امام رضا، امروز روز ولادت توست پس ما را از شفاعتت بی بهره مگذار. همه ما بندگانی نیازمند و مفلس هستیم که در پیشگاه تو برای توبه و طلب آمرزش جمع گشته ایم.

شفاعت مان را نزد خدا کن. بی تردید تو واسطه ای ارزشمند و آبرو دار نزد خدا هستی و با شفاعت توست که ما می توانیم آرامش و آسایشی واقعی برای پذیرش توبه مان از سوی خدا داشته باشیم.

ولادت امام رضا علیه السلام را به تمامی عاشقان این حضرت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم که امام رضا شفاعت کننده تان در زندگی دنیویی و اخروی باشد.

متن مجری گری برای ولادت امام رضا

نمونه متن مجری گری برای تولد امام رضا (ع)

یا امام رضا، به پای ضریحت آمده ام، قلبم در شور و شعف است و عشق از آن لبریز می گردد. به پای ضریح هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت آمده ام، مگر می شود که حال دلم خوب نشود؟

مگر می شود که احساسم از عشق لبریز نشود؟ از روشنایی ستاره تو، قلب من هم روشن می گردد و من در عشق و محبت تو غرق می شوم. یا ضامن آهو، امروز روز ولادت توست و عاشقان تو همگی از تو طلب شفاعت دارند،

شفاعت برای آمرزش تمام گناهانشان و روشن شدن راه بندگی و ایمان شان، ما را در نزد خدا شفاعت کن. روز ولادت امام رضا علیه السلام را به تمامی مسلمین جهان تبریک عرض می کنم.

متن مجری برای ولادت امام رضا

متن مجری گری میلاد امام رضا (ع)

یا امام رضا، چراغ راه ما در بیراهه ای باش که در آن گرفتار شده ایم. زینت های دنیایی بسیار هستند و بسیاری از ما در آنها دست و پا می زنیم و هر بار بیش از پیش غرق در مرداب تله های این زینت ها می شویم.

چراغ راهی باش که ما را هدایت می کند تا از این بیراهه خارج شویم و دست مان را بگیر تا در این مرداب غرق نشویم. از چه کسی جز تو کمک بخواهیم؟ از چه کسی مهربان تر از تو کمک بخواهیم؟

تو که ضامن آهو شدی، یقیناً می توانی ضامن مایی که میخواهیم دل و قلب مان امام رضایی باشد هم شوی. روز ولادت امام رضا را به همه عزیزان و حاضران این جمع تبریک گفته و امیدوارم که این حضرت در زندگی تان شفاعت گر شما باشند.

متن مجری برای ولادت امام رضا

متن مجری برای تولد امام رضا (ع)

امروز قرار است به عنوان مجری در مورد ولادت امام رضا علیه السلام سخن بگویم. اما چه سخنی می توان گفت وقتی که تمام حرف ها را می توان در دو کلمه به نام عشق و محبت خلاصه کرد؟

آری امام رضا علیه السلام نمونه بارز عشق و محبت است! کسی که به درگاه ایشان با خلوص نیت و قلبی پاک رفته باشد و بی جواب بازگشته باشد وجود ندارد.

امام رضا علیه السلام با شفاعت نزد پروردگار، روشنی و هدایت را توشه راه ما در مسیر بندگی و زندگی می کنند، با عشق و محبت شان قلبی سرشار از احساس خوب را به ما هدیه می کنند و این است ثمرات روی آوردن به دامان پر مهر امام رضا علیه السلام.

روز ولادت امام رضا را به تمام عاشقان این حضرت که در این جمع حاضر شده اند تبریک عرض می کنم.

متن مجری ولادت امام رضا

متن کوتاه مجری گری برای ولادت امام رضا (ع)

ضمن عرض تشکر بابت اینکه در این مجلس حاضر شده و قدم رنجه فرمودید، ولادت امام رضا علیه السلام را به شما تبریک عرض می کنم و از شما می خواهم که با ذکر و گوش فرا دادن به صلوات خاصه ایشان،

این جمع را تطهیر از هر گونه گناه و زشتی کنید و گوش و قلب و زبان تان را با نام مبارک امام رضا علیه السلام زینت بخشید. یقیناً وقتی نام امام رضا را به زبان می آوری، زبانت عاری از هر گونه زشتی و پلیدی خواهد شد،

وقتی نام امام رضا را به گوش می شنوی یقیناً گوشَت از هر گونه گناه و حرف ناپسندی که شنیدی تطهیر خواهد گشت و وقتی نام امام رضا در قلبت حک شود، چیزی جز احساس عشق و بندگی در زندگی تجربه نخواهی کرد.

متن مجری برای ولادت امام رضا

متن مجری برای میلاد امام رضا (ع)

از تمامی شما عزیزانی که مرحمت نمودید و اوقات شریف تان را برای حاضر شدن در این مجلس نورانی که به مناسبت ولادت امام رضا علیه السلام تدارک دیده شده به ما دادید، تشکر می نمایم.

یقیناً این لحظات جزو ملکوتی ترین لحظاتی است که قرار است در زندگی تجربه کنید چرا که این مجلس مختص به هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت است و قرار است شما قلب تان را به این حضرت سپرده و اندکی هم که شده از غم و درد روزگار فارغ شده و حال دل تان را با عشق به امام رضا عوض کنید.

متن مجری گری ولادت امام رضا

همچنین بخوانید:

15 شعر زیبا و شنیدنی برای تبریک ولادت امام رضا (ع)

20 متن رسمی و اداری تبریک ولادت امام رضا (ع)

30 متن و پیام بسیار زیبای تبریک ولادت امام رضا (ع)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو