به خیابان شریعتی نیایید، واکسن می‌زنند!

منبع: برترین ها

85

1400/4/1

11:45


با آغاز واکسیناسیون دور جدید و هجوم بسیاری از سالمندان برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا، بسیاری از مراکز بهداشتی در تهران با ازدحام و بی‌نظمی مواجه شده است.

برترین‌ها: با آغاز واکسیناسیون دور جدید و هجوم بسیاری از سالمندان برای تزریق دوز دوم واکسن کرونا، بسیاری از مراکز بهداشتی در تهران با ازدحام و بی‌نظمی مواجه شده است.

در دو روز گذشته از ایران‌مال و چند حوزه دیگر تزریق واکسن تصاویر و اخباری دیدیم که نشان‌دهنده هجوم مردم و شلوغی بی‌اندازه بود. از دیروز چنین ازدحامی را در حسینیه ارشاد تهران هم شاهدیم. حسینیه ارشاد به عنوان یکی از مراکز تزریق واکسن، در هفته‌های گذشته هم به مراجعین خدمات ارائه کرده است. اما با آغاز دور جدید و انباشته شدن تعداد افرادی که باید دوز دوم واکسن خود را بگیرند، این مرکز هم تبدیل به یکی از شلوغ‌ترین نقاط تهران شده و این شلوغی به خیابان هم کشیده است.

از روز دوشنبه و با توجه به اجتماع مردم در این مرکز، خیبان شریعتی، پاسداران سه‌راه ضرابخانه و خیابان‌های اطراف ترافیک فوق‌سنگین و شدیدی را تجربه می‌کنند که بی‌سابقه است. این ترافیک باعث شده بسیاری از خودروهای گذری و مسافران، ساعت‌های طولانی معطل شوند که با نارضایتی و مشکلاتی همراه بوده است.

امیدواریم با تدبیر نیروهای راهنمایی رانندگی این ترافیک در ساعات و روزهای آینده کمتر شود. از شهروندان درخواست می‌شود با توجه به این وضعیت تا حد امکان خیابان شریعتی، حد فاصل همت تا میرداماد و ابتدای خیابان پاسداران را برای تردد انتخاب نکنند و به دنبال مسیرهای جایگزین باشند.

واکسن می‌زنند، به خیابان شریعتی نیایید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو