جملات و متن های جالب درباره روز سه شنبه

جملات و متن های جالب درباره روز سه شنبه


منبع: آرگا

130

1400/4/1

13:05


در این بخش از سرگرمی مجله آرگا توجه شما عزیزان را به انواع متن درباره روز سه شنبه جلب خواهیم کرد که امیدواریم این جملات دلنشین و پرمحتوا مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

سه شنبه از روزهای وسط هفته است و اغلب ما وقتی به این روز می رسیم به خاطر نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته خوشحال هستیم و تمایل داریم از روز سه شنبه کارهای عقب افتاده مان را به خوبی انجام بدهیم تا بتوانیم در روزهای پایانی آخر هفته استراحت کافی را داشته باشیم. متن درباره روز سه شنبه از انواع جمله هایی است که دارای مضامینی مختلف می باشد.

متن درباره روز سه شنبه با جمله هایی ناب

جمله های زیبایی در مورد روزهای هفته نوشته شده اند و اگر شما تمایل دارید در صفحه شخصی اینستاگرام تان پستی را در مورد روز هفته منتشر کنید می توانید از این جملات به عنوان کپشن استفاده کنید. در مطالب قبلی جملاتی در مورد روز شنبه و جملاتی در مورد روز یک شنبه را مطالعه کردید در ادامه جملات زیبا درباره روز سه شنبه را پیش رو خواهید داشت.

متن در مورد روز سه شنبه

جملاتی در وصف روز سه شنبه

عزیزم! در این سه شنبه زیبا
به ندای قلبت گوش کن
رویاهات رو دنبال کن
کارهایی که دوست داری انجام بده
از زندگی لذت ببر
و منتظر معجزه ها باش
روزت بخیر

************

دوست خوبم!
سه شنبه روز یادآوری همه کارهایی هست که
دوشنبه نتونستی انجام بدی و باید تا چهارشنبه آن ها را تموم کنی!
از این روز نهایت استفاده رو ببر…

************

سه شنبه ها را کمتر نگران باش
بیشتر زندگی کن
و برای چیزهایی که روی آن ها کنترلی نداری استرس نداشته باش
روزت بخیر

************

سه شنبه سه واقعیت ترسناک را به تو یادآوری می کند:
امروز جمعه نیست، فردا جمعه نیست، پس فردا هم جمعه نیست!
سه شنبه ات بخیر!

متن درباره روز سه شنبه

جمله های زیبا در مورد روز سه شنبه

هیچ دوشنبه ای نیست که جایش را به سه شنبه ندهد
و هیچ هفته ای نیست که جایش را با هفته بعد عوض نکند
قدر لحظه های زندگی ات را بدان و از تک تک آن ها لذت ببر
سه شنبه عالی داشته باشی

************

صبح سه شنبه ات بخیر! طاقت بیار رفیق تا جمعه راهی نیست …

************

نصف هفته گذشت! تا به امروز چه کار مثبتی برای زندگیت کردی؟ جوابی نداری؟ پس تصمیمت رو بگیر که با نصفه دیگه میخوای چیکار کنی. تو چند روز از هفته رو از دست دادی اما نذار که بقیه هفته ات هم به همین شکل به هدر بره. برنامه ای بچین و طبق اون برنامه به پیش برو تا بتونی به زندگیت شکل و شمایلی که همیشه میخواستی رو ببخشی. یادت باشه اگه همینطور بی برنامه رو به جلو حرکت کنی، زمانی سر میرسه که به عقب نگاه میکنی و میبینی جز یه عمر هدر رفته ثمره ای دیگه ای نداشتی.

جملاتی در مورد روز سه شنبه

متن ناب در مورد روز سه شنبه

به روز سه شنبه خوش آمدید. خداوند در امروز برای شما مهربانی و عشق را تجویز کرده پس تا می توانید برای بهتر شدن حالتان عشق بورزید و مهربانی کنید. هر چقدر این صفت زیبای خداوندی را از خود دریغ کنید، به همان اندازه هم حال دلتان بد خواهد شد و هیچ پزشکی نمی تواند حال شما را خوب نماید. هم اکنون به تجویز خدا عمل کنید و اولین کسی را که در این سه شنبه زیبا در اطراف خود می بیند از عشق و مهربانی تان بهره مندش کنید.

************

امروز که روز سه شنبه است به خودت قول بده که گره ای هر چند کوچک از دیگران بگشایی، به لبان یکی لبخند را هدیه کنی، کاری کسی را راه بیندازی و به هر شکل که شده انسانی موثرتر و کاراتر باشی. آن موقع می بینی که چطور این سه شنبه به ماندگارترین و زیباترین روز عمرت تبدیل می شود. زمانی که ما انسان ها به هم کمک می کنیم، حسی زیبا و ناب درونمان ایجاد می شود، حسی که خاص است و به مانند آن را در هیچ جایی و با هیچ کاری نمی توانی به دست آوری.

************

این سه شنبه زیبا هدیه خدا به توست پس تا می توانی از آن لذت ببر و در آن شادی کن. چه کسی گفته مدام باید کار کنی؟ چه کسی گفته که مدام باید روزت را با خستگی و کسالت به پایان برسانی؟ روزهای زندگی ات را مانند هدیه ای از جانب خدا بدان و آنقدر سعی کن در آن ها خوش بگذرانی که لذت واقعی زندگی کردن را درک کنی. نمی گویم از کارت بگذر، از برنامه هایت بگذر اما در کنار همه اینها شادی را هم چاشنی روزت کن تا از هر روزی که خدا به تو هدیه می دهد به بهترین نحو استفاده کنی.

جملات ناب در مورد روز سه شنبه

متن زیبا درباره روز سه شنبه

در روز به این زیبایی، در سه شنبه به این نیکویی، درهای قلبت را باز کن و بگذار که خدا وارد آن شود. می دانی چطور درهای قلبت باز می شوند؟ مهربانی کن، عشق بورز، کمک کن و از ته دل برای تمام داشته هایت از خدا سپاسگزار باش. اینگونه درون قلبت حسی خداگونه شکل میگیرد، حسی که از تو انسانی برتر می سازد، حسی که درونت را بر می انگیزد و آنقدر به تو انرژی و انگیزه می دهد که حتی اگر تا انتهای روز فعالیت های زیادی هم داشته باشی، پر انرژی و شاد باقی خواهی ماند.

************

سه شنبه هایِ بی تو
درگیر و بی حواسم
عطرِ تنِ تو مانده
از جمعه در لباسم…

************

نه شنبه های ملال انگیز
نه سه شنبه های خسته و سنگین
نه جمعه های کسل و دلگیر
نه حتی پنج شنبه های دوست داشتنی!
از روزهای هفته،
من *تو شنبه* ها را دوست دارم!
روزهایی که تو را می بینم……

متن در مورد سه شنبه

متن طولانی درباره روز سه شنبه

این سه شنبه می تواند رویایی ترین سه شنبه ای باشد که تجربه می کنی ولی این به شرطی است که بدانی که آن را چگونه شروع میکنی، چگونه ادامه میدهی و چگونه به پایان می رسانی. آیا تا به حال به این فکر کرده ای؟ به اینکه روزهایت چگونه شروع، سپری و سپس به پایان می رسند؟ اگر نه پس سعی کن امروزت را همینگونه آغاز کنی. برای شروعش برنامه ای بچین، برای سپری کردنش هم برنامه ای تنظیم کن و برای به پایان رساندنش هم هدفی داشته باش تا آن موقع از این روز یک روز رویایی و زیبا بسازی.

************

سه شنبه ات بخیر. هنوز می خواهی سر جایت بمانی و بخوابی؟ این خوابیدن ها چقدر تا به حال به کارت آمده اند؟ چقدر مشکلاتت را حل کرده اند؟ با بگذار کمی دیگر بخوابم ها نمی توانی قدم از قدم برداری و پیشرفتی کنی. هر زمان که از دانستی که اکنون باید تلاش را شروع کنی از خواب برخیز. دنیا به تو دلیلی برای خوابیدن میدهد اما تو سعی کن برعکس عمل کنی و این بار تو به دنیا دلیل دهی، دلیلی که می گوید باید حرکتی کرده و تلاش کردن را شروع کنم.

************

سه شنبه امروزتان به خیر. در همین ابتدای روز بیاییم با خودمان کمی بیندیشیم. ما می توانیم در این سه شنبه هم کسی را ناراحت کنیم و هم دل کسی را شاد کنیم، ما می توانیم هم لبخند را به لبان کسی بیاوریم و هم اشک را از چشمان کسی جاری کنیم، مهم این است که کدام یک را انتخاب میکنیم. این دنیا قانونی دارد به نام قانون کارما، پس اگر کسی را ناراحت کنی ناراحتی اش به سوی تو هم خواهد برگشت و اگر کسی را خوشحال کنی دلیل های شادی بیشتری به تو داده خواهد شد. برای خودت هم که شده سعی کن امروز با همه مهربان باشی، با همه خوب باشی و دل همه را به دست بیاوری تا به این شکل بتوانی برای خودت با قانون کارمای دنیا یک سه شنبه زیبا و سرشار از اتفاقات خوب به وجود آوری.

متن درباره روز سه شنبه

در این مطلب گلچینی از متن درباره روز سه شنبه با جملاتی کوتاه و طولانی را پیش رو داشتید که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را برده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو