معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش


منبع: رژلب

417

1400/4/1

13:20


 

معرفی دو مدرس برتر رنگ و مش 

بهترین متخصصان رنگ مو و کار با مواد

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

 

 

به دلیل درخواست مکرر شما عزیزان مبنی بر معرفی بهترین مدرس رنگ و مش، تصمیم گرفتیم در این آیتم به معرفی دو مدرس برتر سایت رژلب بپردازیم. پس اگر شما هم به دنبال بهترین متخصص کار با مواد و رنگ مو هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.


بهترین مدرس رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی


خانم رمیسا میرزایی، یکی از بهترین کارشناسان و مدرس رنگ و مش در شمال تهران هستند که دوره های آموزشی خود را در خارج از کشور گذرانده اند. ایشان حدود 8 سال سابقه کاری مستمر در حوزه رنگ و مش دارند و نمونه کارهای عالی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده اند.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

بهترین مدرس رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی

 


کلاس آموزش رنگ مو توسط بهترین مدرس رنگ و مش


خانم رمیسا میرزایی دوره های آموزشی رنگ و مش خود را نزد اساتید برتری همچون استاد منیر، استاد عابد و ... گذرانده اند. ایشان پس از سالیان سال فعالیت مداوم در حوزه رنگ مو، امروزه به یکی از برترین اساتید کشور تبدیل شده اند و هر ماهه دوره های آموزشی و ورکشاپ هایی را برگزار می کنند. کلاس های آموزشی خانم میرزایی به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی برگزار می شود. البته بهترین نوع دوره های آموزشی از نظر خانم میرزایی، به صورت نیمه خصوصی و عملی است. هنرجویان در این نوع کلاس‌ها فرصت بیشتری را جهت یادگیری خواهند داشت و بیشترین بهره وری را کسب خواهند کرد.


آینده هنرجویان کلاس آموزشی بهترین مدرس رنگ و مش


هنرجویان کلاس های آموزشی رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی پس از اتمام دوره خود موفق به اخذ مدرک می شوند و جذب بازار کار خواهند شد. هنرجویان پس از اتمام دوره های آموزشی خود در صورت داشتن هر گونه مشکلات و سوالات، می توانند تا ماه ها با خانم رمیسا میرزایی در ارتباط باشند و ابهامات خود را برطرف نمایند.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

نمونه کار مدرس رنگ مو خانم رمیسا میرزایی

 


آموزش بالیاژ توسط بهترین مدرس رنگ و مش


در تکنیک بالیاژ باید قسمت پشت موها را به دو دسته تقسیم کنیم. دسته بندی موها به صورت مایل و زیگزاگی می باشد. موادگذاری در متد بالیاژ باید در زاویه صفر درجه انجام شود. در این تکنیک باید قلمو را رو به سمت بالا روی موها بکشیم و خوب مواد را روی مو فید کنیم. فید کردن رنگ مو در متدهای بالیاژ و آمبره به دو روش انجام می شود. یک مدل فید با استفاده از مواد دکلره و مدل دیگر فید با استفاده از مواد رنگ مو انجام می شود.


خانم میرزایی به شخصه تکنیک های فید کردن با رنگ مو را ترجیح می دهند. به دلیل اینکه زردی و نارنجی کمتری را برای موها به دنبال دارد. فید کردن مو از پایین به بالا باعث می شود از مواد کمتری در متد بالیاژ استفاده شود. اینکه فید کردن را تا چه حد به ریشه موها نزدیک کنیم، به سلیقه مشتری و بیس رنگ موهای وی بستگی دارد. پس از اینکه قسمت پایین موها کاملا موادگذاری شد، روی موها را با یک ورق سوییت مش می پوشانیم.


پس از اینکه لایه اول مو را موادگذاری کردیم، لایه دوم را از قسمت صدفی مو کمی ضخیم تر جدا می کنیم. لایه ها را از قسمت افقی و عمودی به دو قسمت تقسیم کرده و لایه بالا را به ترتیب روش قبل موادگذاری می کنیم. موادگذاری را از پایین مو به سمت بالا انجام داده و قبل از اینکه به ریشه موها برسیم آن را خوب فید می کنیم. پس از پایان موادگذاری، یک لایه سوییت مش زیر و یک لایه روی موهایی که موادگذاری کردیم، قرار می دهیم.

 

بالیاژ قسمت های کناری مو را به صورت مایل انجام داده و آن را تا نیمه های سر ادامه می دهیم. باید توجه داشته باشیم که لایه ها حتما به طور قرینه انجام شوند تا پایان کار تمیز از آب در بیاید. تکنیک بالیاژ برای افرادی مناسب است که تمایل ندارند موهایشان خیلی بلوند شود.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

نمونه کار مدرس رنگ مو خانم میرزایی

 


آموزش آمبره توسط بهترین مدرس رنگ و مش


تقسیم بندی موها در روش آمبره بسیار حائز اهمیت است. ابتدا موها را از پشت به صورت مایل به دو قسمت تقسیم بندی می کنیم. اگر قصد داشتید از فویل استفاده کنید، می توانید پوش ریشه بدهید. به این صورت که لایه نازکی از موها را به صورت مایل در دست گرفته و شانه را چند بار حرکت می دهیم تا نیمی از لایه مو پوش داده شود. موادگذاری را انجام داده و از تخته به همراه فویل برای فیکس کرده و موادگذاری استفاده می کنیم.


در روش دیگر آمبره که انجل نام دارد، می توان از فویل یا سوییت مش استفاده نکرد. در این روش نیازی به پوش دادن موها نیست. مواد شما باید حالت سفت داشته باشد تا نشت پیدا نکنید. موادگذاری آمبره انجل را از پایین به سمت بالا انجام می دهیم. باید موها را در دست پخش و مواد را روی آن به خوبی فید کرد. از تکنیک پرتابی برای کناره های لایه مو استفاده می کنیم و آن را رو به سمت بالا انجام می دهیم.


در تکنیک آمبره، زاویه دست ها باید صفر درجه باشد. فید کردن موها در لایه های کنار هم باید به طور قرینه انجام شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. لایه های بعدی را نیز به همین ترتیب جدا کرده و موادگذاری انجام می دهیم. توجه داشته باشید که موادگذاری اصلی در پایین مو انجام می شود و باید به طور کامل صورت بگیرد. قسمت های کناری لایه مو را نیز به صورت پرتابی موادگذاری می کنیم.
متد آمبره یا بالیاژ که از فویل یا سوییت مش استفاده نمی شود، اصطلاحا مش در هوای آزاد گفته می شود. در این سبک رنگ و مش، موها به پایه دکلره نمی رسد. اگر موها به رنگ نچرال باشد، خیلی راحت می توان از انواع رنگ موها با پایه 6، 7 و 8 استفاده کرد. اما اگر قبلا از رنگ تیره روی موها استفاده شده باشد، حتما باید از دکلره برای به پایه رساندن موها استفاده کنیم.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

نمونه کار مدرس رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی

 

 

جهت شرکت در کلاس های آمورشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش خانم رمیسا میرزایی با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

 

 

 


معرفی بهترین مدرس رنگ و مش محدوده نیاوران

سرکار خانم فتانه هوشمند یکی از بهترین مدرسان و متخصصان رنگ و مش در شمال تهران محدوده نیاوران هستند. ایشان دارای بیش از 10 مدرک معتبر رنگ و مش هستند. همچنین دارای پاسپورت کاری کشور فرانسه از شرکت لوریل می باشند. از مهمترین مدارک سرکار خانم هوشمند می توان به کیون و همچنین منیر اشاره کرد.
خانم فتانه هوشمند بیش از 21 سال سابقه کاری مفید در حوزه رنگ و مش دارند و با اساتید برجسته کشور همکاری داشته اند. ایشان جزء اولین اشخاصی هستند که مدرک کراس داس خود را از کشور دبی دریافت کرده اند. خانم هوشمند از جمله بهترین رنگ و مش کاران شرکت لوریل فرانسه هستند.

کلاس های آموزشی کار با مواد بهترین مدرس رنگ و مش


خانم فتانه هوشمند سالیانه هنرجویان بسیاری را روانه بازار کار می کنند. ایشان هر ماه کلاس های آموزشی و ورکشاپ های رنگ مو را برگزار می کنند. دوره های آموزشی به طور خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار می کنند. در هر دوره هنرجویان می توانند کار را به طور عملی مشاهده کرده و روی مدل انجام دهند.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

بهترین مدرس رنگ و مش نیاوران خانم فتانه هوشمند

 


آینده بازار کار هنرجویان خانم فتانه هوشمند


هنرجویانی که دوره های آموزش رنگ مو را نزد بهترین مدرس رنگ و مش یعنی خانم فتانه هوشمند گذرانده اند، پس از اتمام کلاس ها موفق به اخذ مدرک شده و سریعا جذب بازار کار می شوند. همچنین، اگر هر گونه سوال یا مشکلی در رابطه با آموزش رنگ و مش داشته باشند، تا ماه ها می توانند نسبت به برطرف کردن ابهامات خود اقدام کنند.


آموزش فولیاژ توسط بهترین مدرس رنگ و مش


فولیاژ از لحاظ ساختاری بسیار شبیه به بالیاژ و آمبره است. در این تکنیک باید موها را از قسمت پشت سر جدا و به طور هفت و هشتی تقسیم بندی کنیم. تقسیم بندی موها باید خیلی نازک باشد و یک پوش خیلی خفیف به آن می دهیم. تخته مخصوص رنگ و مش را زیر لایه تقسیم بندی شده قرار می دهیم و شروع به موادگذاری می کنیم. موها را کاملا به مواد دکلره آغشته می کنیم. پس از پایان موادگذاری، یک تکه فویل با توجه به اندازه موها زیر لایه قرار می دهیم و آن را می بندیم.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

نمونه کار مدرس رنگ و مش خانم فتانه هوشمند

 


یک روش دیگر برای فولیاژ نیز وجود دارد و آن بیبی لایت است. برای تکنیک بیبی لایت باید یک لایه نازک دیگر جدا کنیم و روی آن شلال هایی به صورت هفت و هشتی تقسیم بندی کنیم. موادگذاری را روی لایه بالایی موها انجام می دهیم. قلمو را به همه جهت حرکت دهید تا از آغشته شدن تمامی نواحی موها به مواد دکلره اطمینان حاصل نمایید.
همان طور که از اسم تکنیک فولیاژ مشخص است، در آن باید از متریال فویل استفاده شود. در این متد، لایه ها باید خیلی نازک بوده به طوری که حداکثر یک سانتی متر باشند. برای انجام متد فولیاژ، شما نیاز به موهایی با تارهای نازک خواهید داشت. چنانچه موهای شخص ضخیم باشد، گزینه مناسبی برای انجام فولیاژ نخواهد بود.


آموزش بالیاژ موی بلند با بهترین مدرس رنگ و مش


برای بالیاژ موی بلند می توان از پدل بالیاژ استفاده کرد. تقسیم بندی موها را باید از قسمت پشت سر انجام دهیم. توجه داشته باشید که بافت مواد شما باید بسیار سفت باشد و اگر کاسه رنگ را برعکس کردید، مواد از داخل آن سرازیر نشود.


مزیت استفاده از پدل بالیاژ این است که سرعت کار شما را تا حد چشمگیری افزایش می‌دهد. همچنین نیاز شما به دستیار را کاملا برطرف می کند. روش کار به این صورت است که یک دسته مو را روی پدل قرار دهید و شروع به موادگذاری کنید. این ابزار باعث می شود همه قسمت های مو به مواد آغشته شود و هیچ نقطه از آن بدون مواد باقی نماند.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

نمونه رنگ مو خانم فتانه هوشمند

 


برای این مدل بالیاژ ابتدا دسته ای از مو که جدا کرده بودیم را پوش می دهیم. پوش شما باید مدیوم باشد. سپس فویل را روی پدل قرار داده و آن را زیر لایه مو می گذاریم. موادگذاری را آغاز کرده و قلمو را از قسمت میانی روی موها می کشیم. پس از اینکه کل نواحی مو را به مواد آغشته کردیم، در قسمت بالای موها قلمو را به طور بالعکس حرکت می دهیم و به اصطلاح مواد را فید می کنیم.
اگر موادگذاری را از درست از پایین پوش ها انجام دهیم، باعث لکه دار شدن رنگ مو می شود و شما را ملزم به لکه گیری می کند. به همین دلیل همیشه سعی کنید ابتدا مواد را از قسمت میانی روی موها قرار دهید و سپس رو به سمت بالا فید کنید. این گونه نتیجه کار تمیزتری خواهید داشت. فویل را می بندیم و با ایجاد دو قفل در بالای آن، از نشتی مواد جلوگیری می کنیم. پس از 20 دقیقه باید موها را چک کنیم تا در صورت لزوم شارژ مجدد مواد را انجام دهیم.


آموزش آمبره روی موی مشکی با بهترین مدرس رنگ و مش


برای انجام آمبره باید از متد پوش استفاده کرد. ابتدا موها را تقسیم بندی کرده و یک لایه نازک را در دست نگه می داریم. شانه را چند بار روی موها حرکت می دهیم تا یک پوش مدیوم ایجاد شود. سپس پدل را زیر لایه مو قرار داده و شروع به موادگذاری می کنیم. بهتر است جهت جلوگیری از لکه شدن موها، موادگذاری را از قسمت میانی موها انجام داده و در آخر آن را رو به سمت بالا فید کنیم. پس از اتمام موادگذاری، پدل را از زیر لایه موها برداشته و در فویل می پیچیم.

 

معرفی بهترین مدرس رنگ و مش

نمونه کار مدرس رنگ و مش خانم فتانه هوشمند

 


سایر لایه های مو را نیز به همین صورت تقسیم بندی، پوش و موادگذاری می کنیم. مواد باید بر اساس جنس موها و پایه مورد نظر مشتری، مدت زمان 20 الی 30 ساعت روی موها بماند. پس از گذشت 20 دقیقه باید موها را چک کنیم تا در صورت لزوم، موادگذاری را دوباره انجام دهیم و دکلره موها را شارژ نماییم.


نکاتی که حین آمبره کردن موها باید به آن توجه داشته باشید این است که لایه های مو باید بسیار نازک باشد. برای اینکه تکنیک آمبره شما خط نیفتد، باید از روش های پرتابی برای مواد گذاری استفاده نمایید. هیچگاه از قسمت بالای مو شروع به موادگذاری نکنید. همیشه مواد را از قسمت وسط موها قرار دهید و آن را آهسته رو به سمت بالا فید نمایید. برای این که روی موها خط ایجاد نشود، هیچ گاه قلمو را صاف نکشید. معمولا خطوط را اریب یا هفتی و هشتی انتخاب کنید تا نتیجه کار مورد پسندتان واقع شود.

 

جهت شرکت در کلاس های آموزشی یا بهره مندی از خدمات رنگ و مش خانم فتانه هوشمند با شماره تلفن درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو