تولد لاکچری سپهر حیدری، فوتبالیست ایرانی در امارات + ویدیو

منبع: روزیاتو

91

1400/4/1

15:06


تولد سپهر حیدری

سپهر حیدری فوتبالیست مطرح کشورمان دو روز پیش ۴۱ ساله شد و در کنار همسر و فرزندانش این روز را جشن گرفت. تولد لاکچری این فوتبالیست که سابقه بازی در تیم هایی مانند ذوب آهن، مس کرمان و پرسپولیس را در کارنامه دارد حالا سوژه کاربران در فضای مجازی شده است.

آقای حیدری که فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال کشورمان است در حال حاضر در کیش زندگی می کند و مدیریت تیم باشگاهی خودش به نام سرخ پوشان سپهر کیش را بر عهده دارد.

همسر او آرام جوینده متولد دهه ۷۰ است و مدیریت یک سالن زیبایی به همین نام را در تهران بر عهده دارد. این زوج دو فرزند پسر به نام های دیاکو و آروکو دارند که پسر دوم آنها سال گذشته متولد شد.

سپهر حیدری/ آرام جوینده و دیاکو حیدری

آرم جوینده ضمن اینکه خودش در اینستاگرام بسیار فعال است و صفحه ای با بیش از ۱۵۰ هزار دنبال کننده دارد برای پسرانش نیز صفحات جداگانه ای را باز کرده و به صورت روزانه دنبال کنندگان این صفحات را از حال و روز پسرانش با خبر می کند. این خانم که به خاطر ظاهرش خاصش بسیار مورد توجه قرار گرفته ظاهرا به برندهای مطرح و گرانقیمت هم علاقه زیادی دارد و چندی پیش اعلام کرد که آمادگی همکاری با برندها برای معرفی محصولات آنهاست.

سپهر حیدری

اما بازگردیم به تولد ۴۱ سالگی سپهر حیدری که در یک کشتی و ظاهرا در دبی برگزار شده و همسرش او را سورپرایز کرده است. سپهر حیدری با انتشار ویدیویی کوتاه از این تولد لاکچری که به نظر هم نمی آید سورپرایزی باشد از همسرش تشکر کرده که در ادامه این ویدیو را مشاهده میکنید.

رضا قوچان نژاد هم دیگر فوتبالیست کشورمان است که به عنوان لژیونر در سوئد زندگی میکند و با سرویس بیات خواهر ساره بیات ازدواج کرده. سرویس بیات نیز مانند آرام جوینده به برندها علاقه ای وافر دارد و در صفحه اینستاگرامش مخاطبان خود را از سفرهای لاکچری و جشن های سورپرایزی خود باخبر می کند.

 

بیشتر بخوانید:

مد گردی با آرام جوینده؛ همسر سپهر حیدری

با همسر و فرزندان فوتبالیست های ایرانی آشنا شویم

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو