سه هدیه فوق العاده جذاب برای بچه ها! بخوانید!

سه هدیه فوق العاده جذاب برای بچه ها! بخوانید!


منبع: فرزند

139

1400/4/1

16:33


سه هدیه فوق العاده جذاب برای بچه ها! بخوانید!

همه ما در مناسبت های مختلف از تولد و اعیاد گرفته تا شب یلدا و روز جهانی کودک، برای فرزندمان هدیه می خریم و سعی می کنیم او را خوشحال کنیم. البته روانشناسان نیز همواره والدین را به دادن جایزه های کوچک و بزرگ برای تقدیر و تشویق کودکان توصیه می کنند.

اما چه هدیه هایی برای کودکان مفید است و در عین حال می تواند آن ها را خوشحال کند؟ نویسنده مقاله بعد از جستجو و بررسی ایده های مختلف، چند پیشنهاد برای شما دارد که میتوانید بررسی نمایید.

ایده شماره یک: کتاب اختصاصی با قهرمانی خود کودک

اولین ایده خرید کتاب داستان اختصاصی برای کودکتان است. این کتاب ها با قهرمانی خود کودک، اسم و عکس خودش در یک نسخه چاپ می شوند و حتی کاراکتر کتاب نیز متناسب با انتخاب های شما به صورت اتوماتیک تغییر می کند. این کتاب ها که نسل جدیدی از کتاب کودک هستند بی اندازه می تواند کودک شما رو خوشحال کرده و اعتماد به نفس او را بالا برد. همچنین اثر عمیقی روی رابطه او با کتاب از سنین خردسالی بگذارد. مجموعه این کتاب ها را با کیفیت بالا برای کودک شما چاپ می کند. حتی خواندن و ساختن کتاب ها در وبسایت این مجموعه مجانی است. برای مشاهده مجموعه کتاب ها اینجا بزنید.

ایده شماره دو: یک حوله حمام خوشگل و خوشرنگ با اسم خودش

دومین ایده ای که می تواند برای فرزندانمان جالب باشد سفارش یک حوله حمام خوشگل و خوشرنگ با اسم خود او است. خوشبختانه یک شرکت فعال نیز در این زمینه وجود دارد که اسم زیبای کودک شما را روی حوله های تنپوش جالب گلدوزی می کند و برایش ارسال می کند. پیشنهاد می کنم حتماً یک سر به سایت این مجموعه بزنید و از بین حوله های زیبا یکی برای کودکتان انتخاب کنید.

ایده شماره سه: عروسک های نرم و بغلی با اسم خود کودک

سومین ایده عروسک های پارچه ای نرم و لطیف است که با اسم کودک خودتان یک یادگاری بی همتا می شود. همچنین این مجموعه اسباب بازی های چوبی زیبایی هم دارد که دستساز هستند و با چوب طبیعی ساخته شده اند برای سفارش این اسباب بازی ها نیز میتوانید به اینجا سر بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو