زوج اوکراینی که چهار ماه دست هایشان به هم بسته شده بود از هم جدا شدند

منبع: روزیاتو

114

1400/4/1

20:06


زوج اوکراینی

یک زوج اوکراینی که به عنوان آخرین راه چاره برای نجات رابطه شان تصمیم گرفتند خود را به یکدیگر زنجیر کنند ماه گذشته بعد از ۱۲۳ روز با برش دادن دستبندی که آنها را به یکدیگر متصل می کرد از هم جدا شدند. ظاهرا کنار هم بودن همیشگی هم نتوانست به اختلاف نظرها میان این زوج پایان بدهد آنها سرانجام تصمیم گرفتند که با کمک ابزارهای ویژه برش آهن دستبند خود خواسته را از دستانشان باز کنند و از هم جدا شوند.

مراسم باز کردن دستبند از دستان الکساندر کودلی و ویکتوریا پوستوویتوا به صورت زنده از تلویزیون ملی اوکراین پخش شد و گفته می شود دختر خانم ۲۹ ساله بلافاصله بعد از باز شدن دستبند فریاد کشیده هوراا بالاخره آزاد شدم!

طبق گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده این زوج ساکن یکی از شهرهای شرقی اوکراین به نام خارکیو هستند و در طول رابطه شان بارها و بارها از هم جدا شده و مجددا با هم آشتی کرده بودند. ایده بستن دستها با استفاده از دستبندهای فلزی نیز مربوط به کودلی ۳۳ ساله بوده و این زوج از ولنتاین سال قبل تصمیم گرفتند دست هایشان را به هم ببندند. دختر خانم که ویکتوریا نام دارد در مصاحبه با نشریات گفته:

در آن زمان تصور می کردم این ایده باید تجربه جالبی برایم باشد.

در مدت سه ماهی که این زوج با دستبند به یکدیگر متصل بودند تمام کارهایشان را با همراهی هم انجام می دادند و شرح فعالیت های خود را از طریق اینستاگرام با مخاطبانشان به اشتراک می گذاشتند. آنها با هم سیگار می کشیدند و با هم به دستشویی می رفتند و با هم غذا می خوردند.

ظاهرا شغل این زوج هم یکی بوده و مجبور بودند در این مدت با هم کار کنند اما بعد از باز کردن دستبند ویکتوریا تصمیم می گیرد که شغل خود را به عنوان آرایشگر رها کند زیرا این تجربه سه ماهه باعث آزار و اذیت مشتریان ویکتوریا شده بود و او عملا دیگر مشتری نداشت و در نهایت این تجربه به جای آنکه دل های این زوج را به هم نزدیک تر کند جدایی شان را رقم زد.

زوج اوکراینی

طبق گفته دوستان و آشنایان، این زوج در اکثر مواقع با هم اختلاف و بحث داشتند و گاهی دعواهایشان برای ساعت ها طول می کشید.

آنها در آخر به این نتیجه رسیدند که برای هم مناسب نیستند و در تاریخ ۱۹ می تصمیم گرفتند که با باز کردند دستبندهایشان به رابطه یکدیگر پایان بدهند. کودلی در مصاحبه با رویترز گفت: ما با هم تفاهم نداریم و کاملا دنیایمان با هم فرق دارد.

این زوج حالا هیچ نسبتی با هم ندارند اما نامشان در کتاب رکوردهای جهانی به خاطر طولانی ترین مدت زنجیر شدن به هم ثبت شده است و برای ثبت این رکورد قرار بر این شد که مراسم باز کردن دستبند به صورت زنده از تلویزیون ملی اوکراین پخش شود.

طبق گزارش رویترز این زوج می خواهند دستبندهای خود را در مزایده ای به فروش برسانند و پول حاصل از آن را صرف امور خیریه نمایند. ویکتوریا در صحبتهایش گفت که تجربه ما میتواند درس خوبی برای زوج های اوکراینی و سایر زوج ها در دنیا باشد تا این کار را تکرار نکنند.

 

بیشتر بخوانید:

میان زمین و آسمان؛ ترفند زوج هندی برای دور زدن محدودیت های کرونایی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو