بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی

88

1400/4/1

21:38


پیاده روی روزانه فواید زیادی برای سلامتی از جمله کاهش وزن دارد. برای کسانی که نمی توانند باشگاه بروند یا تمرینات سخت انجام می دهند پیاده روی بهترین راه برای تناسب اندام و سلامتی است. جالب است بر اساس یک تحقیق جدید پیاده روی بعد از غذا مزایای بیشتری برای سلامتی دارد.

بهترین زمان پیاده روی برای چربی سوزی

به گزارش بهداشت نیوز، پیاده روی در هر زمان از شبانه روز برای سلامت جسمی و روحی بسیار مفید است. با این حال، پیاده روی بعد از غذا در کاهش وزن و کنترل دیابت مفیدتر است. افرادی که هیچ مشکلی ندارند می توانند هر روز پیاده روی کنند تا از بروز هرگونه عوارض در آینده جلوگیری کنند.
 
مقدار زیادی کالری در طول روز سوزانده می شود که از آن به عنوان متابولیسم در حالت استراحت یاد می شود. این تعداد بسته به میزان حرکتی که هر روز با راه رفتن در داخل خانه، انجام وظایف انجام داده می شود نسبتا ثابت می ماند. ورزش به کل کالری که سوزانده می شود می افزاید، اما باید درک شود وزن یک معادله کالری ساده نیست.
 
افزودن حرکت بیشتر در زندگی روزمره به افزایش کالری سوزی و در نتیجه کاهش وزن کمک می کند. ورزش منظم فقط به کاهش وزن کمک نمی کند بلکه به مدیریت سطح قند خون نیز کمک می کند.
 
مطالعه ای که در سال 2016 انجام شد نشان می دهد 10 دقیقه پیاده روی بعد از هر وعده غذایی به کاهش سطح قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع 2 کمک می کند. 10 دقیقه پیاده روی بعد از صرف غذا مهم تر از 30 دقیقه پیاده روی در هر زمان دیگر از روز است.
 
پیاده روی چگونه به کنترل قند خون و کاهش وزن کمک می کند
هنگام پیاده روی یا انجام هر نوع ورزش دیگر ضربان قلب افزایش می یابد و عضلات شروع به ترجیح کربوهیدرات یا قند به عنوان منبع اصلی انرژی می کنند.
 
هنگامی که در وعده های غذایی کربوهیدرات می خورید قند خون افزایش می یابد زیرا وظیفه انسولین این است که به بیرون کشیدن قند از خون و رساندن آن به تمام سلول های بدن کمک می کند.
 
هنگام پیاده روی بعد از غذا مقدار قند مورد نیاز عضلات افزایش می یابد که به خلاص شدن از شر قند اضافی کمک می کند زیرا کنترل سطح قند خون به کاهش وزن کمک می کند.
 
چقدر باید روزانه ورزش کنید؟
قوانین و توصیه های مختلفی در مورد میزان و نوع ورزشی که باید روزانه انجام دهید وجود دارد. انجمن قلب آمریکا 150 دقیقه ورزش هوازی با شدت متوسط مانند پیاده روی در هر هفته را توصیه می کند.
 
در روز 21 دقیقه پیاده روی با سرعت متوسط می تواند خطر بیماری قلبی و دیابت نوع 2 را کاهش دهد، همچنین باعث افزایش سلامت استخوان و کاهش وزن می شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو