درخواست آقای بازیگر برای فراهم کردن مقدمات بازگشت بهروز وثوقی/ عکس

منبع: ایران آرت

124

1400/4/1

21:44


بهرنگ علوی خواستار بازگشت بهروز وثوقی به کشور شد. وثوقی در سال‌‌های اخیر بارها از آرزوی خود برای برگشتن به ایران سخن گفته است.

ایران آرت: بهرنگ علوی، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به سخنان سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب ایران مبنی بر اینکه زمینه بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم خواهد شد، درخواست کرد بهروز وثوقی به ایران بازگردانده شود.

این بازیگر تصویری از بهروز وثوقی و همچنین نقل قول رئیس‌ دولت سیزدهم را منتشر کرد و نوشت: الوعده وفا، محبوب یک ملت را برگردانید.


579


بهروز وثوقی در سال‌های اخیر بارها ابراز امیدواری کرده که به ایران برگردد. او در آخرین گفتگوی خود که پیش از نوروز با مجله چلچراغ انجام شد، بیان کرد: من اگر بتوانم ایران بیایم و عمرم اینقدر باشد که بتوانم برگردم آنجا، اول می‌روم سر قبر مادرم. برای اینکه مادرم را خیلی دوست داشتم و متاسفانه وقتی من نبودم فوت کردند. بعد هم خانه آخری که من ازش آمدم بیرون در امیرآباد و در خیابان داوری است. اگر فرصتی باشد دلم می‌خواهد بروم آنجا و خاطرات گذشته خودم را زنده کنم.

اسطوره سینمای ایران گفت: من عاشق وطنم هستم. عاشقم مردم وطنم هستم. آرزویم این است که قبل از اینکه عمرم تمام شود حالا نمی‌دانم چقدر دیگر مانده ولی این باقیمانده را در مملکتم باشم و مردم را لمس کنم و ببینم‌شان و باهاشان صحبت کنم. از گذشته بگویم و از آینده بگویم از هر چیزی که اتفاق می‌افتد و می‌تواند اتفاق بیفتد باهاشان صحبت کنم . این تنها آرزویی است که دارم. فکر می‌کنم آرزوی خیلی بزرگی است. غیر ممکن هست ولی ممکن هم هست که بشود و اتفاق بیفتد. من بهش فکر می‌کنم که ممکن شود.
 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو