سریع‌ترین ماشین برقی جهان در سال ۲۰۲۱

منبع: برترین ها

94

1400/4/2

11:24


در گذشته، شتاب یک خودروی الکتریکی چندان اهمیت نداشت، اما امروزه سرعت و شتاب از ویژگی‌های مهم ماشین‌های برقی محسوب می‌شود. در این مطلب با سریع‌ترین ماشین برقی جهان ۲۰۲۱ خواهید شد.

کلیک: در گذشته، شتاب یک خودروی الکتریکی چندان اهمیت نداشت اما امروزه سرعت و شتاب از ویژگی‌های مهم ماشین‌های برقی محسوب می‌شود. در این مطلب با سریع ترین ماشین برقی جهان 2021 خواهید شد.

قبلا به علت باتری‌های سنگین اسید سرب و موتورهای الکتریکی کند، ماشین‌های برقی از شتاب مناسبی برخوردار نبودند اما با فناوری امروزه شاهد خودروهای الکتریکی شگفت‌انگیزی هستیم.

پیشرفت در فناوری به این معنی است که این خودروها از باتری‌های جدید و بدنه سبک استفاده می‌کنند. از سوی دیگر، سرعت شارژ باتری‌ها نیز افزایش پیدا کرده و ظرفیت آنها بالا رفته است.

اگر اخبار خودرو را دنبال می‌کنید، احتمالا می‌دانید که تسلا یکی از سریع‌ترین اتومبیل‌های جهان را ساخته است، اما تعداد بسیار زیادی از اتومبیل‌های الکتریکی هستند که شتاب 0 تا 100 آنها زیر 3 ثانیه است! این روزها دیگر سریع ترین ماشین برقی جهان متعلق به تسلا نیست.

اگر شما هم مشتاق هستید که بدانید عنوان سریع ترین ماشین برقی جهان 2021 به کدام خودرو اختصاص دارد، بد نیست ویدیو زیر را مشاهده کنید:

سریع‌ترین ماشین برقی جهان در سال ۲۰۲۱

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو