ماجرای عاشقانه آن هاتاوی و خواننده ۲۴ساله

منبع: برترین ها

70

1400/4/2

19:19


آن هاتاوی ستاره سینمای هالیوود در فیلم "تصور تو" که داستان آشنایی یک زن ۴۰ ساله با بازی او و یک خواننده جوان است، ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: آن هاتاوی به اقتباس سینمایی استودیوی آمازون از رمان "تصور تو" (The Idea Of You) نوشته "رابین لی"‌ ملحق شد. "جنیفر وستفلت" بازیگر و فیلمساز نامزد تونی فیلمنامه این اقتباس را می‌نویسد و "کتی شولمن" با کمپانی "ول اینترتینمنت" تهیه‌کننده پروژه خواهد بود.

ماجرای عاشقانه آن هاتاوی و خواننده ۲۴ ساله

داستان "تصور تو" در مورد مادر ۴۰ ساله‌ای به نام سوفی است که از همسرش جدا شده است. دن همسر سوفی او را به خاطر زنی جوان‌تر رها و سفرشان به کوچلا به همراه دختر نوجوانشان را کنسل کرده است. سوفی در این فستیوال موسیقی با "هیز کمبل" خواننده‌ای ۲۴ ساله آشنا می‌شود. این رمان در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد.

وستفلت سابقه نویسندگی برای "دوستان بچه‌دار" و سریال‌های "آناتومی گری" و "دختران" (Girls)‌ را دارد، و در چهار فصل از سریال "جوان‌تر" شبکه تی‌وی‌لند بازی کرده است.

شولمن برای تهیه‌کنندگی فیلم "تصادف" (Crash) برنده اسکار شده و یکی از تهیه‌کنندگان سریال جدید "بانوی اول" با بازی "وایولا دیویس" در نقش "میشل اوباما" است.

هاتاوی آخرین بار در فیلم "قرنطینه‌شده" داگ لایمن و "ساحرگان" دیده شده و در حال بازی در سریال "سقوط‌کردیم" برای اپل است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو