مدل کابینت روشویی برای سرویس بهداشتی خانه های امروزی

مدل کابینت روشویی برای سرویس بهداشتی خانه های امروزی


منبع: دکوراسیون

419

1400/4/2

20:25


مدل کابینت روشویی

برای تکمیل طراحی داخلی سرویس بهداشتی منزل یا محل کار خود می توانید از مدل کابینت روشویی استفاده نمایید که این کابینت ها در انواع ابعاد بزرگ و کوچک موجود می باشند و بهتر است شما طرح و ابعاد آن ها را با توجه به متراژ سرویس بهداشتی و سایر وسایل موجود در آن انتخاب کنید.

مدل کابینت روشویی با طرح و رنگ های بی نظیر

روشویی برای سرویس بهداشتی در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد که کابینت روشویی یکی از طرح های کاربردی است و شما می توانید برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای سرویس بهداشتی این کابینت ها را روی دیوار نصب کنید همچنین مدل های پایه دار آن ها نیز موجود می باشند.

مدل کابینت روشویی

کهن استیل

طرح های روشویی کابینتی

اولین موردی که برای انتخاب روشویی کابینتی باید به آن توجه داشته باشید فضای در اختیار شما می باشد و بهتر است اندازه روشویی را به صورتی انتخاب کنید که با متراژ فضای سرویس بهداشتی مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر روشویی بزرگ باشد بیشتر فضای سرویس بهداشتی را اشغال می کند و اگر اندازه آن خیلی کوچک باشد در فضای سرویس بهداشتی و چیدمان آن نوعی ناهماهنگی ایجاد می شود.

روشویی های کابینتی در انواع طرح های مدرن و ساده و کلاسیک موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام از بین آن ها سبکی مناسب را انتخاب نمایید.

چاپ دی

برای ساخت روشویی کابینتی از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و … استفاده می شود و بهتر است شما طرحی را انتخاب کنید که برای ساخت آن از متریالی استفاده شده باشد که با قرار گرفتن در معرض رطوبت به روشویی آسیبی وارد نشود. جنس روشویی بهتر است ضد آب باشد تا شما در زمان استفاده از آن نگران پاشیدن قطرات آب بر بدنه نباشید.

کابینت روشویی سفید

کابینت روشویی سفید و شیک

مدل کابینت روشویی شیک و زیبا

کابینت روشویی مدرن

کابینت روشویی شیک

کابینت روشویی شیک و زیبا

مدل کابینت روشویی ام دی اف

روشویی کابینتی سفید

روشویی کابینتی

روشویی کابینتی شیک

مدل کابینت روشویی

کابینت روشویی شیک

روشویی کابینتی شیک

مدل کابینت روشویی شیک و زیبا

کابینت روشویی

کابینت روشویی ام دی اف

مدل کابینت روشویی شیک

مدل روشویی کابینتی

کابینت روشویی

اجرای دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگی مناسب برای روشویی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و امروزه روشویی ها دارای تنوع رنگی زیادی هستند بنابراین شما در حین انتخاب رنگ روشویی می توانید به راحتی تصمیم گیری کنید. روشویی های سفید و طوسی و سیلور امروزه طرفداران زیادی دارند و علاوه بر این رنگ روشویی را بهتر است با توجه به رنگ سایر وسایل موجود در دکوراسیون سرویس بهداشتی انتخاب کنید. اگر فضای سرویس بهداشتی کوچک می باشد بهتر است رنگ روشویی را از بین رنگ های روشن انتخاب نمایید همچنین برای سرویس های بهداشتی با متراژ بزرگ می توانید رنگ روشویی را از بین رنگ های تیره یا رنگ های خنثی و روشن انتخاب نمایید.

اگر شما تمایل دارید فضای زیادی را برای ذخیره سازی وسایل مورد نیاز در دسترس داشته باشید بهتر است روشویی کابینتی را انتخاب نمایید که دارای تعداد زیادی کشو باشد تا بتوانید انواع شوینده ها و خوشبو کننده ها و حوله و … را در فضای کشو و طبقه ها به راحتی قرار بدهید.

طرح کابینت روشویی

کابینت روشویی

روشویی کابینتی سفید

مدل کابینت روشویی شیک

طرح کابینت روشویی زرد

روشویی طلایی

کابینت روشویی شیک

مدل کابینت روشویی شیک و امروزی

مدل کابینت روشویی ام دی اف

مدل کابینت روشویی کوچک

روشویی کابینتی شیک

کابینت روشویی شیک و کلاسیک

طرح کابینت روشویی

کابینت روشویی شیک و سفید

کابینت روشویی سفید

مدل کابینت روشویی شیک و چوبی

روشویی کابینتی چوبی

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های روشویی کابینتی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید روشویی با طرح و رنگی مناسب را انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در فضای سرویس بهداشتی منزل تان ایجاد کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو