دانلود بازی Detective From The Crypt برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS

دانلود بازی Detective From The Crypt برای کامپیوتر – نسخه DARKSiDERS


منبع: دانلود ها

97

1400/4/2

23:12


بازی Detective From The Crypt شما را در نقش کارآگاه عرفانی و ویکتوریایی قرار می‌دهد که باید به یک دختر شبحی کمک کنید. او همراه با گربه خود در یک قلعه زندگی می‌کند. جین در این دخمه بزرگ زندگی کرده و شبی متوجه می‌شود که خانواده وی به قتل رسیده‌اند. حال این کارآگاه وارد عمل شده و قصد دارد که به این دختر کمک کند تا قاتلین را پیدا کند. جستجو و تحقیق شروع شده و شما به دنبال شواهد خواهید رفت. می‌توانید همه چیز را در این قلعه بررسی کرده و ببینید که چه سرنخ‌هایی می‌توانید پیدا کنید. می‌توانید به دیگر اتهام زده و آن‌ها را به آزمایشگاه خود بیاورید. این بازی حس ترس جالبی برای‌تان خواهد داشت و می‌توانید المان‌های یک کارآگاه ویکتوریایی را در بازی شاهد باشید.

Detective From The Crypt PC-DARKSiDERS

دانلود-بازی-Detective-From-The-Crypt

بازی Detective From The Crypt اسرار قدیمی قلعه را برای شما فاش خواهد کرد و می‌توانید یک ماجراجویی کلاسیک را در دل این بازی داشته باشید. گربه دوست داشتنی می‌خواهد که دستیار شما باشد و شما در همین راستا می‌توانید او را در برخی از ماموریت‌ها به همراه ببرید. می‌توانید با ساکنین قلعه ارتباط برقرار کرده و با مومیایی‌های عصر مصر هم روبرو شوید. شما ملاقات‌های زیادی در بازی تجربه خواهید کرد و باید علت مرگ والدین این دختر را پیدا کنید. باید بدانید که انگیزه قاتلین چه بوده است و چگونه می‌توانید آن‌ها را شناسایی کنید.

info

Jane wakes up in a crypt as a ghost. You are investigating the death of her family together. Seeking and researching evidences. Building an accusation based on them. You have a laboratory to research evidences. Play and get the feeling of being a true Victorian detective.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7

Processor: Intel i3

Memory: 3 GB RAM

Graphics: GeForce 500 series or better

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: 7, 8, 10

Processor: Intel i3

Memory: 3 GB RAM

Graphics: GeForce 500 series or better

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه DARKSiDERS را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Detective From The Crypt-DARKSiDERS با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو