دانلود بازی Terrorarium Blood Ocean برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی Terrorarium Blood Ocean برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

136

1400/4/3

00:00


بازی Terrorarium از یک فضای سورئال برخوردار است و قرار است که ماجراجویی هیجان انگیزی در آن داشته باشیم. در بخش داستانی بازی ۲۵ مرحله می‌بینیم که دربرگیرنده معماهای متنوع و جذاب هستند. باید دشمنان خود را یک به یک توسط سلاح‌های خود نابود کرده و به پیش روید. پوشش گیاهی یکی از المان‌های اصلی بازی است و ارزیابی آن‌ها و استفاده از قدرت‌شان، نکته مهمی خواهد بود. این بازی معمایی را می‌توانید به‌عنوان یک اغبان تجربه کرده و به سراغ مادربزرگ فضایی خود بروید. او بین دشمنان محاصره شده است و قارچ‌های سمی در معرض نفوذ به بدن وی هستند. شما باید قواعد بازی را رعایت کرده و با عبور از موانع پلتفرمینگ بازی، بهترین شرایط را برای خود رقم بزنید.

Terrorarium Blood Ocean PC-FLT

آپدیت جدید Blood Ocean اضافه شد

دانلود-بازی-Terrorarium

در بازی Terrorarium می‌توانید ساخت و ساز کرده و باغ خود را رفته رفته گسترش دهید. جامعه‌ی خود را ایجاد کرده و دوستان خود را نیز به تجربه آن دعوت کنید. این بازی ترکیبی از زیبایی شناسی و یک لحن کمدی تیره و تار و شما را به چالش خواهد کشاند. زیبایی هنری عمیق بازی را تنها کسانی حس خواهند کرد که با این صنعت و هنر زیبای آن آشنا هستند و در دل صحنه‌های کمدی، تاریکی و غم پنهان را مشاهده می‌کنند. این بازی را کمک صندوق رسانه‌ای کانادا ساخته شده است و ساعت‌‌ها می‌تواند سرگرمی و لذت را برای شما داشته باشد. بازی را باید با استراتژیک کامل دنبال کرده و از المان‌های سرگرم کننده آن لذت ببرید. دیالوگ‌ها جذاب و تاثیرگذار هستند و شما را در بطن داستان قرار می‌گیرند. توجه زیادی به آن‌ها داشته باشید و سعی کنید که از داستان نیز برای خود انگیزه ایجاد کنید. باغ اسرار آمیز شما توسط بیگانگان مختلف تصرف شده است و باید از روش‌های موجود برای غلبه بر آن‌ها استفاده کنید. همه‌ جای باغ را در اختیار دارید و می‌توانید رفته رفته آن را تکمیل کنید.

info

Explore surreal space vegetation, protect your beloved Moogu spawn, and hurl them at enemies to their murderous – and hilarious – deaths.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+, 8, 10, 64-bit versions only

Processor: 2.0 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX10 (shader model 4.0) capabilities.

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Terrorarium Blood Ocean-FLT:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو