Elliot Page

این روزها نام الیوت پیج (Elliot Page) بیش از هر زمان دیگر به گوش می رسد.

بازیگری که سابقاً «الن پیج» نام داشت اما با تغییر جنسیت تبدیل به تیتر خبرگزاری های سینمایی در ماه های اخیر شد.

در این مطلب به معرفی « 5 فیلم برتر الیوت پیج» پرداخته ایم تا شما هم با بهترین فیلم های این بازیگر آشنا شوید.

5-شلاق بزن (Whip It):

5-شلاق بزن (Whip It): این فیلم توسط دریو باریمور کارگردانی شده است. بازیگری که علاوه بر بازی در فیلم، بر روی صندلی کارگردانی نشست تا رمان «دختر دربی» را به سینما بیاورد.

داستان فیلم درباره دختر نوجوانی است که برخلاف خواسته های مادرش که می خواهد او در میان مردم باشد و به مهمانی های مختلف برود، عاشق حضور در رویداد ورزشی است و برای رسیدن به خواسته اش در حال تقابل با اطرافش.

الیوت پیج در این فیلم همبازی بازیگران مطرحی از جمله دریو باریمور و کریستن ویگ بود. «شلاق بزن» با استقبال منتقدان مواجه شد.

تلولا (Tallulah

4- تلولا (Tallulah): سازندگان «تلولا» احتمالاً خاطره خوشی از «جونو» نداشتند چراکه در این جا همان بازیگران رویه ای برعکس را در داستان پیش می گیرند!

این فیلم درباره دختر نوجوانی است که خیال می کند مادر یک بچه است و برای همین آن را می رباید و...

الیوت پیج در این فیلم همبازی آلیسون جنی شده است. این دو در فیلم «جونو» نیز همبازی بوده اند و رویکردی کاملاً متفاوت از این فیلم رقم می زنند!

شکلات سفت (Hard Candy

3- شکلات سفت (Hard Candy): اولین فیلم بلند دیوید اسلید داستان دختر نوجوانی را به روایت می کند که با عکاسی 32 ساله آشنا می شود و زمانی که آن ها با یکدیگر خلوت می کنند، هایلی مرد جوان را بی هوش می کند و سپس تصمیم می گیرد او را شکنجه دهد.

« Hard Candy» براساس یک داستان واقعی که در ژاپن رخ داده بود ساخته شده است. این فیلم که صحنه های خشونت آمیز فراوانی دارد، مورد توجه تماشاگران قرار گرفت و باعث شکل گیری مباحث مختلفی در خصوص حقوق زنان و جنبش های اجتماعی شد.

تلقین (Inception

2- تلقین (Inception): پرفروش ترین فیلمی که جونو تا به امروز در آن به ایفای نقش پرداخته، «تلقین» به کارگردانی کریستوفر نولان است.

او در این فیلم نقش معماری را ایفا می کند که تخصصش ورود به رویای افراد است و به دلیل همین توانایی به یک گروه نامتعارف اضافه می شود.

«تلقین» از جمله محبوب ترین آثار تماشاگران محسوب می شود. برخی حتی معتقدند که می توان از این فیلم به عنوان بهترین اثر کریستوفر نولان نام برد. در این فیلم بازیگران مطراحی از جمله لئوناردو دی کاپریو، تام هاردی و جوزف گوردن لویت به ایفای نقش پرداخته اند.

تلقین (Inception

1- جونو (Juno): موفق ترین فیلم الیوت پیج بدون شک «جونو» است.

این فیلم درباره نوجوانی است که به طور ناخواسته باردار شده است. در این بین یک زوج که نمی توانند بچه دار شوند تصمیم می گیرند تا این بچه را به فرزند خواندگی بپذیرند اما...

دیابلو کدی برای نوشتن فیلمنامه «جونو» موفق به دریافت اسکار شد و الیوت پیج نیز نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن. «جونو» تبدیل به نقطه عطف بازیگری برای الیوت پیج شد و پس از این فیلم بود که او به شهرت فراوانی دست یافت.

 

مائده اکبریان

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت " مووی مگ " به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید