دانلود بازی Mighty Goose برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Mighty Goose برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

134

1400/4/4

01:18


در بازی Mighty Goose قرار است که به سمت کهکشان سفر کرده و بتوانید یکی از معتبرترین شکارچیان فصلی کهکشان را مشاهده کنید. در هسته اصلی این بازی، یک گیم پلی شوتر تمام عیار نهفته است که می‌توانید با سلاح‌های مختلف به تجربه آن‌ها بروید. همه چیز به مهارت و رفلکس‌های سریع شما بستگی دارد و می‌توانید از طریق المان‌های مختلفی آن را تست کنید. شما باید در پایگاه خود بهترین عملکرد را نشان داده و بتوانید از ماشین‌های گرمازا و یکسری سلاح دیوانه کننده دیگر، برای پیروزی در نبردها استفاده کنید. بازی نقش یک غاز توانا را به شما خواهد داد و می‌توانید جنگ را به انتها برسانید.

Mighty Goose Build 6816807 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Mighty-Goose

در بازی Mighty Goose شما به ماموریت‌های جنگی متنوعی رهسپار خواهید شد و می‌توانید هیولاهایی را شکست دهید که هرکدام مکانیزم خاصی برای رقابت دارند. شما می‌توانید با بدخواهان خود برخورد داشته و سفری به دنیاهای دور دست را تجربه کنید. خطرات متنوعی انتظار شما را می‌کشد و اصلا قرار نیست که این تجربه ساده باشد. غول‌هایی که در بازی می‌بینید، افسانه‌ای هستند و احتمالا خیلی از آن‌ها را بیاد خواهید داشت. بازی تجربه گیم پلی سریعی است که با کنترل بسیار سختی در اختیار شما قرار می‌گیرد. نبرد در برابر باس فایت‌ها می‌تواند جذاب باشد و نباید اجازه دهید که آن‌ها بتوانند سبک مبارزه خود را برای شما دیکته کنند.

شما می‌توانید موسیقی متن شگفت انگیزی را هم گوش کنید که جنب و جوش شما را بالا برده و به نوعی می‌تواند تزریق هیجان خوبی به بازی محسوب شود. این موسیقی از ملودی‌های ترکیبی سنت راک و جز تشکیل یافته است و کل آن را دومینیک نینمارک نواخته است. در بازی یکسری المان‌های خاص دیگر هم می‌بینیم که ماشین‌های جنگی ویرانگر را در اختیار شما قرار خواهد داد.

info

Mighty Goose is a fast paced run & gun shooter starring a bounty hunter Goose. Use epic weapons and devastating war machines to battle against screen filling bosses and hordes of enemies!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7

Processor: 2 GHz dual-core processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: A nVidia or AMD graphics card with latest drivers, at least 512 MB of dedicated video memory

DirectX: Version 9.0c

Storage: 500 MB available space

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی Mighty Goose Build 6816807-CHRONOS با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو