دانلود بازی PULSAR Lost Colony برای کامپیوتر – نسخه FLT

دانلود بازی PULSAR Lost Colony برای کامپیوتر – نسخه FLT


منبع: دانلود ها

113

1400/4/4

01:18


شما در بازی PULSAR Lost Colony وارد یک کهکشان بسیار بزرگ می‌شوید که هر بار به صورت تصادفی تولید می‌شود. سفینه‌ای در این کهکشان وجود دارد که هر بازیکن در آن نقشی را برعهده دارد. این نقش‌ها شامل کاپیتانی، خلبانی، داشمند، متخصصین سلاح و موارد دیگر است که وظایف خاصی را برای‌شان ایجاد می‌کند. شما باید هماهنگی لازم را بین خدمه ایجاد کنید تا بتوانند در برابر خطرات از سفینه مراقبت کرده و زنده بمانند. شما ایستگاه‌های مختلفی را در بازی می‌بینید که اداره کردن آن‌ها برعهده شما خواهد بود. باید برنامه‌های قدرتمندی را پیاده سازی کرده و بتوانید پایگاه خود را قدرتمند کنید.

PULSAR: Lost Colony PC-FLT

دانلود-بازی-PULSAR-Lost-Colony

بازی PULSAR Lost Colony برج‌های بلندی را در اختیار شما قرار می‌دهد که برای نبردها بسیار حیاتی هستند. شما از این برج‌ها می‌توانید برای کسب اطلاعات استفاده کنید. می‌توانید استراتژی حرکتی خود را تنظیم کرده و ببینید که باید چه توانایی‌های را در تیم خود داشته باشید. ماموریت‌های خود را دریافت کرده و ایستگاه‌های فضایی را در این کهکشان بررسی کنید. باید المان‌های لازم را برای موفقیت در این سفر کسب کرده و به جستجوی سطح فضا بپردزاید. محیط‌های خطرناکی در بازی وجود دارد که از راه دور می‌توانند سخت و طاقت فرسا باشند. اما شما باید به دل ماموریت زده و از تیم خود برای پیروزی استفاده کنید.

بازی PULSAR Lost Colony از حالت آفلاین و تک نفره پشتیبانی می‌کند و می‌توانید شخصیت‌های خود را در پنج کلاس متفاوت داشته باشید. نبردهای فضایی در این بازی سریع و تاکتیکی هستند و سفینه به سفینه می‌توانند متفاوت باشند. می‌توانید سوار بر سفینه دشمنان خود شده و با مخفی کاری کار خود را جلو ببرید.

info

Team up to operate a starship and explore a randomized galaxy falling into chaos. Each player assumes a role aboard the ship: Captain, Pilot, Scientist, Weapons Specialist and Engineer. Coordination between your crewmembers is essential to survive the perils that await you.

Control the various stations that run your ship. Reroute power between ship systems, operate turrets, run powerful programs, scan enemy vessels for information to give you an edge in battle, or start up the warp drive to escape a fight you cannot win. The strategies you use are up to you—or your Captain.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows XP SP3

Processor: 2 GHz Dual Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Intel HD 5000 (Shader Model 3)

DirectX: Version 11

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Modern Graphics Card Required (Supported By Manufacturer)

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: 2.8 GHz Quad Core

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 10 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه FLT را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

دانلود بازی PULSAR: Lost Colony-FLT:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو