دانلود بازی LEGO Builders Journey برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی LEGO Builders Journey برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

166

1400/4/4

01:48


با بازی LEGO Builders Journey می‌توانید یک تجربه جذاب و سرگرم کننده داشته باشید که طراحی بسیار ساده‌ای دارد و به عنوان یک اثر ایندی، می‌تواند تا مدت‌ها در ذهن شما حک شود. بازی روی مهندسی و جو عجیب خودش استوار شده است و باید ذهن خود را به کار بیندازید. شما باید دستورالعمل‌های بازی را دنبال کرده و گاهی هم یکسری از قوانین را زیر پا بگذارید. باید وقت خود را روی عبور از موانعی بگذارید که شاید تنها یک تفکر ساده پشت آن‌ها نهفته است. جهان بازی جو شاعرانه دارد و شما را در جهان لگویی گرفتار می‌کند. معماهای بازی را با فرم آزادش باید حل کرده و بتوانید در طول روایت آن، فراز و نشیب‌های بسیاری را تجربه کنید.

LEGO Builder’s Journey PC-FLT | FitGirl Repack

دانلود-بازی-LEGO-Builders-Journey

بازی LEGO Builders Journey چالش‌ها و جشن‌هایی را برای شما به همراه دارد که سرگرم کنندگی را به ریتم حل معماها اضافه کرده است. در واقع تمام این‌ها جوایزی است که می‌توانید در طول این مسیر دریافت کرده و المان به المان آن را درک کنید. دنیای لگویی بازی با دقیق‌ترین جزئیات طراحی شده است و می‌توانید المان‌هایی را تجربه کنید که هنوز در هیچ بازی ویدیویی آن‌ها را ندیده‌اید. بازی المان‌هایی خیره کننده برای شما دارند و می‌توانید با ردیابی راه حل‌ها صحیح، سرعت خود را در حل کردن چالش‌ها بالا ببرید.

LEGO Builders Journey موسیقی جذابی هم دارد و در طول حل مراحل، آن را خواهید شنید. جهان بازی بسار ساده است، اما پویایی لازم را دارد. این پویا و زنده بودن، حشکی و بی زوحی را از آن دور کرده است. اگر علاقه مند به جهان لگو هستید، حتما این بازی را تجربه کرده و چالش‌های آن را انجام دهید. بازی چند ساعت بیشتر طول نمی‌کشد و می‌توانید در سرعت حل کردن آن‌ها هم رکورد شکنی داشته باشید.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی FLT تحت عنوان LEGO Builders Journey-FLT فشرده سازی شده است. کرک فیکس بازی Crackfix-FLT بر روی این نسخه اعمال شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۷۸۳مگابایت به ۴۳۹مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب کمتر از یک دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۲٫۲گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
  • دو شورتکات متفاوت بر روی دسکتاپ شما ایجاد خواهد شد. یکی برای اجرای بازی در حالت کلاسیک، یکی برای اجرای بازی با قابلیت RTX. البته دقت کنید اگر گرافیک کارت شما قابلیت RTX ندارد، مشکلی نیست و می‌توانید از این طریق بازی را اجرا کنید تا بهبود عملکرد بسیار بالایی را در بازی شاهد باشید.
info

LEGO Builder’s Journey is an atmospheric, geometric puzzle game that asks us to sometimes follow the instructions… and sometimes to break the rules.

Take your time to experiment with free-form puzzle solving while immersing yourself in a poetic world of LEGO® bricks. Throughout the narrative, there will be ups and downs, challenges, and celebrations. Figuring out who we are and what we become is the Builder’s Journey.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i3-3470 / AMD FX-8350 or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 / Radeon R7 260X

DirectX: Version 11

Storage: 5 GB available space

Additional Notes: PCs with lower than minimum specs can run the game on “Classic” mode via launch options.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i7-6950X / AMD Ryzen 5 1500X or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce RTX 2060 / AMD RX 6700 XT

DirectX: Version 12

Storage: 5 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) حتما کرک فیکس بازی را دانلود کنید. فایل های موجود در پوشه FLT واقع در فایل Crackfix را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو