کنسرت محمد معتمدی و هنرمندان هلندی در راه است

منبع: ایران آرت

87

1400/4/4

09:53


محمد معتمدی برای اولین بار در یک اجرای صحنه ای در یکی از قطعات به نوازندگی ساز نی نیز خواهد پرداخت.

ایران آرت: فصل تازه فعالیت های موسیقایی محمد معتمدی خواننده شناخته شده موسیقی ایرانی در عرصه های بین المللی با تولید و اجرای پروژه کنسرت - نمایش «بشنو از نی» با همراهی کویینتت بادی «کلفکس» از کشور هلند در قالب یک اثر اینترنتی پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. 

پروژه کنسرت – نمایش«بشنو از نی» که طی روزهای اخیر به صورت تصویری ضبط شده و روز پنجشنبه سوم تیر ماه با زیرنویس فارسی و هلندی از  از طریق کانال های ارتباطی مجموعه « پارادیزو» در آمستردام هلند، پخش و منتشر خواهد شد. 

به گفته محمد معتمدی در این اجرا که به دعوت مجموعه پارادیزوی هلند تهیه و ضبط شده ، با محوریت مثنوی معروف «بشنو از نی» مولانا، به زندگی کسانی پرداخته می شود که از کشور مادری خود مهاجرت کرده و باید با فرهنگ و آداب و رسوم یک جامعه جدید، خود را تطبیق دهند. در این میان موسیقی گاهی تفاوت ها و گاهی اشتراکات فرهنگی را به نمایش می گذارد و سعی دارد تا راه های نزدیک شدن این دو فرهنگ به یکدیگر را نیز پیدا کند.

 آهنگساز برخی از قطعات این کنسرت محمد معتمدی بوده و تنظیم کنندگانی همچون کاوه وارث و آفتاب درویشی برخی از قطعات را برای این اجرا تنظیم و پوریا جابری نیز به عنوان نوازنده دف و تنبور در این اجرا حاضر خواهد بود .

محمد معتمدی برای اولین بار در یک اجرای صحنه ای در یکی از قطعات به نوازندگی ساز نی نیز خواهد پرداخت.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو