امیلیا کلارک با مرگ دنریس کنار می‌آید؟/ پاسخ ستاره "بازی تاج و تخت"

منبع: ایران آرت

103

1400/4/4

12:06


ستاره "بازی تاج و تخت" می‌گوید: فکر می‌کنم تا نود سالگی‌ام طول بکشد تا بتوانم به شکلی عینی واقعیت "بازی تاج و تخت" را درک کنم زیرا به مقدار زیادی وجود من در آن جا مانده است

ایران آرت: دو سال پیش، طرفداران سریال "بازی تاج و تخت" نارضایتی خود را از پایان داستان اعلام کردند، پس از آنکه در پایان داستان، جان اسنو خنجر خود را در قلب دنریس تارگرین فرو برد. امیلیا کلارک که در این سریال نقش دنریس را بازی می کرد همواره در مورد ماهیت ناخوشایند پایان داستان شخصیت خود به طرفداران این سریال هشدار داده و می‌گوید که بعد از خواندن سناریو این قسمت از سریال مدت ها مجبور بوده برای ساعات طولانی قدم بزند و با این داستان کنار بیاید.

در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، از کلارک سوال شد که آیا توانسته پس از انتشار قسمت پایانی سریال "بازی تاج و تخت" با همه چیز کنار بیاید یا خیر. پاسخ کلارک نیز چنین بوده است: "در واقع بله، من واقعاً، واقعاً، واقعاً با این موضوع کنار آمده‌ام. فکر می‌کنم تا نود سالگی‌ام طول بکشد تا بتوانم به شکلی عینی واقعیت "بازی تاج و تخت" را درک کنم زیرا به مقدار زیادی وجود من در آن جا مانده است".

به نوشته روزیاتو، در اپیزود ماقبل پایانی سریال، دنریس درخواست تسلیم شدن از جانب کینگز لندینگ را نپذیرفته و ساکنان غیرنظامی آن را قتل عام می‌کند. این موضوع و نشانه‌های هشدار قبلی باعث می‌شوند که جان مطمئن شود دنریس از هیچ تلاش و جنایتی برای تداوم لشکرکشی و ماندن در قدرت فروگذار نکند، و به همین دلیل در اپیزود پایانی او را می‌کشد. اکنون که شبکه HBO در حال ساخت اولین اسپین آف این سریال در مورد سرگذشت خاندان تارگرین است، کلارک می‌گوید: "به نظرم الان زمان بسیار مناسبی برای پیش درآمدها و تداوم داستان "بازی تاج و تخت" است. این سریال را نگاه می‌کنم و با خودم می‌گویم، واو، آره. به همین خاطر با آرامش کامل آن را نگاه می‌کنم".

در حالی که سقوط دنریس در کتاب‌های جرج آر آر مارتین نیز قابل پیش بینی است، بسیاری از طرفداران سریال امیدوارند که این سقوط با جزییات دقیق‌تر و جذاب‌تری همراه باشد که او را در نهایت به لقب "ملکه دیوانه" برساند.

امیلیا کلارک در مورد دلیل نارضایتی طرفداران از پایان داستان سریال نیز گفته است: "می فهمم که چرا مردم سرخورده شدند. کاملاً درک می‌کنم. اما من به عنوان بازیگر این نقش، نمی‌توانید به شخصیتی که برای یک دهه برایش زحمت کشیده‌اید، عرق ریخته‌اید و برایش گریه کرده اید عدالت لازم را بدهید مگر اینکه شرایط او را درک کنید. به همین دلیل خیلی ساده با این موضوع برخورد نکردم و با خودم نگفتم، باشه این سکانس را انجام می‌دهم، هر چه باداباد. خیلی سرخورده شدم. باید ناراحتی خود را نشان بدهید".

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو