مجموعه فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت، در سالروز یک سالگی خود، با افتتاح سیصدمین شعبه از فروشگاه های این شرکت و تنها در ۲۹۴ روز کاری موفق به ثبت رکورد جدیدی در این صنعت شد.
سیصدمین شعبه فروشگاه های تخفیفی دیلی مارکت در ۴ تیر ۱۴۰۰ و سالگرد یکسالگی این مجموعه در شرایطی آغاز بکار کرد که جمعی از مدیران و پرسنل ستاد مرکزی دیلی مارکت بهمراه گروهی از مدیران بلندپایه مجموعه میهن با حضور در فروشگاه ۱۰۰۱ تهرانسر (که اولین فروشگاه افتتاح شده این مجموعه در تاریخ ۴ ام تیر ماه ۱۳۹۹ می باشد) در کنار هم و به نمایندگی از نزدیک به ۲۵۰۰ نیروی شاغل در این مجموعه، ثبت این رکورد را جشن گرفتند.

تاکنون فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی دیلی مارکت در ده منطقه عملیاتی شامل تهران، خراسان، آذربایجان، خوزستان، فارس، گیلان، کرمان، اصفهان، همدان و مازندران راه اندازی شده و شعب جدید این فروشگاه ها در مناطق هرمزگان و سیستان در نیمه اول تیرماه افتتاح خواهد شد تا گستره فعالیت دیلی مارکت به دوازده منطقه عملیاتی و سراسر کشور برسد.

در نیمه دوم اسفند ماه ۱۳۹۹ این مجموعه اقدام به راه اندازی و افتتاح نسل جدید فروشگاه های خود در قالب "فروشگاه های تخفیفی مینی دیلی مارکت" نمود. با گذشت تنها ۷۹ روز کاری ۲۳ شعبه از فروشگاه های مینی دیلی مارکت نیز در ۳ استان تهران، خراسان و گیلان راه اندازی شده و بزودی شاهد افتتاح فروشگاه های مینی دیلی مارکت در تمامی استان های کشور خواهیم بود.
 
ثبت این رکورد ملی توسط شرکت فروشگاه های زنجیره ای تخفیفی سرزمین خرید (دیلی مارکت و مینی دیلی مارکت) با بازتاب گسترده خبری همراه بود و بزرگان صنعت خرده فروشی کشور ضمن تحسین این رکورد، تحقق آن را اتفاق بزرگی در صنعت خرده فروشی کشور دانستند.

جناب آقای دکتر اسحاق قورچی بیگی مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای سرزمین خرید در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص ثبت این رکورد و همچنین اهداف آینده این مجموعه گفت:

"به زودی با تلاش و همت همه جانبه و یاری خداوند، شعب جدید دیلی مارکت و مینی دیلی مارکت با سرعت بیشتری در سراسر کشور راه اندازی و فعالیت فراگیر آن در جهت خدمت به مردم کشور عزیزمان آغاز خواهد شد."
 
وی در ادامه افزود: این رکورد هرگز اتفاق نمی افتاد مگر با:
• لطف بیکران خداوند به این مجموعه
• ارزشهای بسیار والای مد نظر این مجموعه
• استقبال بسیار خوب هم میهنان و همراهی ارزشمند مصرف کنندگان
• توسعه سریع و بی نظیر همراه با کیفیت بالای فروشگاه ها
• همت و تلاش روز افزون و جهادی پرسنل این مجموعه
• محیط زیبا و تمیز فروشگاه و در عین حال رفتار خوب پرسنل
• حمایت های مادی و معنوی رئیس هیئت مدیره سرزمین خرید جناب آقای مهندس ابوالفضل پایداری و حمایت های مادی و معنوی حاج ایوب پایداری
جهت اطلاع از آدرس شعب فروشگاه های تخفیفی دیلی مارکت می توانید از این لینک اقدام فرمایید: