بیوگرافی مهدی توتونچی و عکس های دونفره با همسرش

بیوگرافی مهدی توتونچی و عکس های دونفره با همسرش


منبع: آرگا

173

1400/4/5

11:10


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی مهدی توتونچی مجری و خبرنگار ورزشی محبوب و مطرح ایرانی همراه تصاویر جدید و همسر وی را تهیه و ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

مهدی توتونچی مجری و خبرنگار ورزشی محبوب و خوش بیان ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۰ به عنوان مجری از شبکه ورزشی آغاز نمود و تا اکنون در این عرصه فعالیت می کند. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی مهدی توتونچی و همسرش مبینا نصیری همراه با تصاویر شخصی و جدید وی آشنا شوید. 

آشنایی با بیوگرافی مهدی توتونچی + تصاویر جالب و شیک وی

مهدی توتونچی گوینده و مجری ورزشی با استعداد و توانمند کشورمان متولد ۱۴ تیر ماه سال ۱۳۵۸ که هم اکنون وی ۴۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته کامپیوتر می باشد که اکنون وی مدرک مربی گری B فوتبال آسیا را دارد و به عنوان نویسنده و مجری در شبکه ورزش حضور دارد.

بیوگرافی مهدی توتونچی خبرنگار ورزشی

مهدی توتونچی در یک خانواده با اصالت و ورزشکار ۴ نفره متولد شده، پدرش مجید توتونچی بازیکن فوتبال سابق تیم ملی بود و مادرش نیز خانه دار و از بازیکن والیبال محلی بود. او تنها یک برادر دوقلو به نام محمد دارد.

علاقه اش به ورزش از دوران کودکی که در کنار پدرش حضور داشت شکل گرفت و به صورت حرفه ای در رشته های هندبال، فوتبال و والیبال تا دانشگاه در کنار برادرش حضور داشت و دارد. در اواخر سال ۱۳۷۴ در سن ۱۷ سالگی کار نوشتن را آغاز نمود و سپس بعد از مدت ها در روزنامه های مختلفی مانند روزنامه خبر ورزشی می نوشت.

از سال ۱۳۹۰ در سن ۳۲ سالگی با تشویق سردبیر روزنامه خبر ورزشی ( علی جوادی) برای تست در شبکه تازه تاسیس ورزش حضور یافت و توانست به عنوان مجری در این شبکه حاضر شود.

شرح حال جالب مهدی توتونچی

زندگینامه کامل و خواندنی مهدی توتونچی

ازدواج اول مهدی توتونچی

ایشان در سال ۱۳۸۶ در سن ۲۸ سالگی با نیلوفر اردلان بازیکن فوتبال زنان ازدواج کرد و ثمره این زندگی یک پسر به نام رادان می باشد. ولی آنها بعد از ماجرا هایی از یکدیگر طلاق گرفتند.

شرح حال خواندنی مهدی توتونچی

ممنوع الخروج همسرش

در سال ۱۳۹۴ بود که خانم اردلان قصد خروج از کشور برای مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ را داشت، اما آقای توتونچی او را ممنوع الخروج کرد و اجازه نداد که برای مسابقات برود. نیلوفر اردلان نیز این ماجرا را منتشر کرد، سپس با مجوز دادستان راهی مسابقات قهرمانی فوتسال زنان جهان ۲۰۱۵ در گواتمالا شد.

بیوگرافی مهدی توتونچی + تصاویر جدید

علت ممنوع الخروج خانم اردلان

آقای مجری درباره این اتفاق بیان می کند:

قسمت همسر من این بود که در مسابقات قهرمانی آسیا غایب باشد و تیم بدون او قهرمان شود، من در جایگاهی نیستم که بخواهم مخالف منافع ملی باشم اما روی زندگی شخصی ام و حفظ آرامش آن اصرار زیادی دارم.

بیوگرافی مهدی توتونچی + تصاویر جالب

بیوگرافی مهدی توتونچی + تصویر زیبا

ازدواج دوم مهدی توتونچی

آقای توتونچی در ۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۹ در سن ۴۱ سالگی با خانم مبینا نصیری مجری ایرانی ازدواج کرد.

مختصری از بیوگرافی مبینا نصیری

مبینا نصیری مجری رادیو و تلویزیون دوست داشتنی و موفق ایرانی متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۸ که هم اکنون وی ۳۲ سال سن دارد و در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته زبان انگلیسی می باشد.

زندگینامه مهدی توتونچی و همسرش

او در یک خانواده ۴ نفره متولد شده، پدرش جانباز دفاع مقدس است و تنها یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

خانم نصیری در سال ۱۳۸۶ به پیشنهاد یکی از دوستانش برای تست به رادیو حاضر شد و سر انجام قبول شد و از بین هزاران داوطلب ۴۰ نفر را پذیرفته بودند.

حدود ۲ سال دوره دید و بعد از امتحانات سال ۸۸ در ۲۰ سالگی برای گویندگی به رادیو دعوت شد. تا اینکه در سال ۱۳۸۹ در سن ۲۱ سالگی با اجرای برنامه آفتابگردون مقابل دوربین قرار گرفت و بعد از آن برنامه های زیتونی و جوانی شبکه جام جم را اجرا کرد.

تاریخچه زندگی مهدی توتونچی و همسرش

عکس جدید خانم مبینا نصیری

زندگینامه جامع مهدی توتونچی

اعلام فوت احسان علیخانی

مرداد ماه سال ۹۷ بود که مهدی توتونچی در آنتن زنده شبکه ورزش در حال گزارش بازی های المپیک ریو ۲۰۱۶ خبر فوت آقای علیخانی را اعلام کرد و بعد از چند ساعت معلوم شد یک شایعه بوده و مجدد به آنتن تلویزیون برگشت و خبر خود را تکذیب نمود.

شرح حال کامل مهدی توتونچی

عکس زیبا مهدی توتونچی و پسرش

زندگینامه کامل مهدی توتونچی

بیوگرافی مهدی توتونچی + تصاویر باحال

زندگینامه جالب مهدی توتونچی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی مهدی توتونچی و همسرش مبینا نصیری و همچنین از تماشای تصاویر جدید و خانوادگی وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو