دانلود انیمیشن Spirit Untamed 2021 – اسپریت اسب رام نشده

منبع: دانلود ها

138

1400/4/5

21:09


انیمیشن-Spirit-Untamed-2021

نام انیمیشن: Spirit Untamed – اسپریت اسب رام نشده

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، خانوادگی، وسترن

مدت زمان: ۸۸ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن اسپریت رام نشده (به انگلیسی: Spirit Untamed 2021) در مورد زندگی اسبی وحشی است که به یک شهر کوچک مرزی فرار کرده است و با دیگر اسب‌های روی کره زمین فرق ندارد. دختر بچه کوچکی او را پیدا کرده و قصد دارد که خوی وحشی وی را رام کند. این روند چالش‌های زیادی را برای این دختر بچه ایجاد خواهد کرد و ماجراجویی حماسی آن‌ها از همان زمان رویارویی‌شان شروع می‌شوند. دختر بچه اسم اسب خود را اسپریت نامیده است و متوجه می‌شود که ارتباطی بین آن‌ها وجود دارد. درواقع شناخت روح این اسب توسط همین دختر بوده است که سبب شده، او نام اسپریت را برای اسب خود انتخاب کند.

داستان انیمیشن Spirit Untamed 2021 در مناطق مختلفی جریان خواهد داشت و یک موسیقی ناب و آهنگ‌های منحصربه‌فرد را از هم کمپانی دریم ورکس خواهیم دید. اسب موردعلاقه این دختر، چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته است و باهمدیگر به سیرک خواهند رفت. ماجراهای خنده دار همراه با شخصیت‌های متنوع هم در این انیمیشن وجود دارد که دنبال کردن آن‌ها خالی از لطف نخواهد بود. او در ابتدا نمی‌توانست سوار بر اسب خود شود و در کوهستان و در چالش‌های مختلف، همین ماجرا برایش دردسرساز خواهد شد. اما کم کم ارتباط بین این دختر بچه و این اسب ایجاد شده و آن‌ها زوج خوبی برای گذر از مشکلات آینده خواهند شد. اسپریت از خطرات مختلف روبروی خود، با کمک دختربچه نجات پیدا می‌کند و گویا هنوز آغازی بر این ماجرای بزرگ است.

info

Lucky Prescott’s life is changed forever when she moves from her home in the city to a small frontier town and befriends a wild mustang named Spirit.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو