افشای اطلاعات شوکه کننده از طراحی آیفون ۱۳

منبع: برترین ها

54

1400/4/6

07:22


هر اطلاعاتی که تا به امروز درباره آیفون ۱۳ اپل وجود داشت پس از این که یک منبع معتبر اعلام کرد نسل جدید آیفون فاقد ارتقاهای کلیدی خواهد بود، مورد تردید قرار گرفت.

ایسنا: هر اطلاعاتی که تا به امروز درباره آیفون ۱۳ اپل وجود داشت پس از این که یک منبع معتبر اعلام کرد نسل جدید آیفون فاقد ارتقاهای کلیدی خواهد بود، مورد تردید قرار گرفت.

مینگ چی کوئو، تحلیلگر اپل در خبر تعجب آوری اعلام کرد هیچ کدام از مدلهای آیفون ۱۳ اسکنر اثر انگشت درون صفحه ای تاچ آی دی را نخواهند داشت. اخبر با توجه به گزارشهای منابع معتبری نظیر وال استریت ژورنال، راس یونگ، جون پروسر، لووتو دریم و خود کوئو که درباره بازگشت این فناوری منتشر شده بود، حذف آن را شوکه کننده می کند.

افشای اطلاعات شوکه کننده از طراحی آیفون ۱۳

تاچ آی دی طرفدارانش را حفظ کرده و بازگشت آن در دوران همه گیری کووید ۱۹ که استفاده از ماسک استفاده باعث شد استفاده از فیس آی دی محدودیت پیدا کند، مورد حمایت قرار گرفت. اپل در iOS ۱۴.۵ برای کاربران امکان باز کردن قفل آیفون با استفاده از اپل واچ را فراهم کرد اما بسیاری از کاربران این شیوه را یک تدبیر موقتی برای خرید زمان در آستانه عرضه آیفون ۱۳ ارزیابی کردند.

افشاگری تحلیلگر اپل چهار روز پس از انتشار خبری صورت می گیرد که بر اساس آن آیفون ۱۳ پرو یک ترابایتی و استفاده از LiDAR برای همه مدلهای آیفون ۱۳ اتفاق نخواهد افتاد. در مدلهای آیفون ۱۳ ممکن است آیفون ۱۲ اس نامیده شوند زیرا بیشتر نشان دهنده تغییرات افزوده شده ای هستند که اپل نهایی کرده است.

با این حال اطلاعات هیجان انگیز زیادی درباره آیفون ۱۳ وجود دارد. اطلاعات لو رفته نشان می دهد اپل دوربینهای بزرگتری برای پشت گوشی به همراه تثبیت تصویر ارتقا یافته و میکروفونهای پرتوی هوشمند معرفی کرده است. چیپ ست A۱۵ کارآمد و نسل جدید مودم نسل پنجم هم با ارتقاهای باطری بزرگ و نمایشگر پروموشن ۱۲۰ هرتزی (برای مدلهای آیفون ۱۳ پرو) همراه خواهند شد. اپل ممکن است تسلیم خواسته مشتریان شده و یک مدل صورتی هم عرضه کند که احتمالا پرفروش خواهد شد.

بر اساس گزارش فوربس، با این حال به نظر می رسد مدلهای آیفون ۱۳ آن طور که پیش از این تصور می رفت دستگاههای متحول کننده ای نخواهند بود و تنها ارتقای مدلهای قبلی به شمار می روند. تحلیلگر اپل معتقد است کسانی که صبر کنند، سال آینده نتیجه خوبی خواهند گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو