دندانپزشکی قلهک

منبع: نبض ما

153

1400/4/6

13:12


ایمپلنت دندان یکی از روش های جایگزینی دندان های اصلی و طبیعی شما است و این فرصت را به شما می دهد که در صورت نداشتن دندان های طبیعیتان از داشتن دندان محروم نباشید و بتوانید دندان های سالم داشته باشید.

ایمپلنت دندان از روش های درمانی می باشد که توانسته است جایگاه خوبی را در شاخه دندانپزشکی بدست آورد. این روش علاوه بر درمان فرد به نوعی زیبایی نیز محسوب می شود و افراد به این وسیله هم درمان خود را انجام داده اند و هم زیبایی دهان و دندان خود را چندین برابر می کنند.

اما ایمپلنت دندان مناسب است و هر کسی شرایط انجام آن را دارد و یا تنها مختص افرادی است؟

اما باید دید که ایمپلنت دندان در چه مواقعی و برای چه کسانی انجام می گیرد. اگر بخواهیم مواردی که باعث میشود ایمپلنت دندان را انجام بدهیم، می توان موارد زیر را نام برد:

  • زمانی که دندان به قدری پوسیدگی دارد و امکان ترمیم برایش وجود نداشته باشد.
  • ممکن است حادثه ای برایتان رخ داده باشد و در این بین دندان شما آسیب جدی دیده باشد.
  • اگر بین دندان هایتان فاصله ایجاد شده باشد و ارتودنسی هم راهی برای آن نداشته باشد.
  • داشتن فک نامناسب باعث فشار بر دندان ها می شود و همچنین ایجاد فاصله می کند.
  • و …

 

اما شما برای اینکه بتوانید تصمیم بگیرید باید اطلاعات دقیق از قیمت ها را از دندانپزشک  خود جویا شوید و همچنین می توانید از مشاوران کلینیک مربوطه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

همانطور که گفته شد هزینه های دریافتی از  ایمپلنت دندان با توجه به تعداد ایمپلنت متغیر است. مواردی که ایمپلنت برای آن انجام می دهند:

  • ایمپلنت برای کل دهان

افرادی که دندان خود را از دست داده اند بهتر است که ایمپلنت کامل انجام بدهند و معمولا برای این افراد از پروتز دندان و ایمپلنت ها استفاده می کنند، یعنی به اینصورت که تعدادی ایمپلنت کاشته می شود بعد از آن پروتزها برروی آنها قرار می گیرند.

قیمت ایمپلنت دندان به صورت کامل به نوع ایمپلنت ها بستگی دارد. اگر شما بخواهید ایمپلنت دندان را  روی پروتز جایگزین دندان های طبیعی کنید هزینه آن کمتر از ایمپلنت های دائمی می باشد.

  • ایمپلنت دندان با پروتز دندان کامل و متحرک

پروتز های دندانی متحرک بر پایه ایمپلنت قرار میگیرند می توانند حداقل تا 50 درصد قدرت جویدن را به بیمار بازگردانند و زمان عمر آن ها تقریبا تا 10 سال اعلام شده است.

  • پروتز دندان ثابت بر پایه ایمپلنت

پروتزهای ثابت بر پایه ایمپلنت قرار می گیرد، معمولا بهترین روش برای جایگزینی بیشتر از چند دندان از دست رفته است که راحتی، دوام  و زیبایی، عملکرد بالایی دارند و به مراقبت کمتری نیااز دارد.

هرکدام از این موارد گفته شده با توجه به مواد مورد استفاده و ابزارها و همچنین زمان انجام کار قیمت متفاوت تری دارد که دندانپزشک شما برایتان مشخص خواهد کرد.

 

دندانپزشکی اطفال چه ویژگی باید داشته باشد تا با خیال راحت بتوانید کودک خود را برای ویزیت و درمان ببرید؟ مراجعه به دندانپزشک برای افراد بزرگسال با چالش همراه است و این برای کودکان به مراتب بیشتر نیز می شود.

حال بپردازیم چه ویژگی هایی می تواند این اطمینان را بیشتر کند؟

  • از اولین مورد میتوان این را گفت سالن انتظاری مناسب برای کودکان تهیه شده باشد تا در زمان انتظار کودک سرگرم بازی شود. چون همانطور که می دانید کودکان تحمل انتظار ندارند و از حد آنان خارج است. بنابراین با قرار گرفتن در محیط بازی دیگر بهانه نمی گیرند و در محیط حس بهتری دارند.

 

  • حتی داشتن پذیرایی از کودک می تواند برای او جذاب باشد. وسایل و صندلی های مناسب و استاندارد شاید خیلی مورد توجه نباشد اما حال خوب کن دلنشینی است و حس خوبی را انتقال می دهد.

 

  • از رفتار دوستانه پرسنل کلینیک غافل نشوید. برخورد خوب و صمیمانه از نکات مهمی برای انتخاب دندانپزشکی اطفال می باشد.

 

  • داشتن ابزار و تجهیزات مناسب سن کودکتان نیز مهم است

این ها بخشی از مواردی بود که در انتخاب کلینیک دندانپزشکی اطفال به شما کمک می کند و با توجه به آن می توانید محل مناسبی را برای کودک خود انتخاب نمایید.

در رابطه با هزینه های دندانپزشکی نمی توان قیمت را مطرح کرد. چون برای هر فردی  با توجه به شرایطی که دارد و مدت زمانی که درمانش طول می کشد محاسبه می شود و علاوه بر آن هر درمان تعرفه مختص به خود را دارد و نسبت به دیگری متفاوت است.

حال درباره هزینه دندانپزشکی اطفال به این صورت می باشد که خود دندانپزشک نظر می دهد و مبلغ نهایی را تعیین می کند و ممکن است شما در کلینیک ها قیمت های متفاوتی را ببنید.

کلینیکی برای انجام درمان کودک شما مناسب است که با توجه به شرایط حال حاضر و بالا رفتن قیمت های وسایل و تجهیزات دندانپزشکی هزینه نهایی را مبلغی متعادل بگویند و از بهترین تجهیزات و کیفیت بالا برای کار خود استفاده نمایند تا همه بتوانند از این خدمات به راحتی بهره ببرند.

به دلیل اینکه بی حسی دهان و دندان پس از چند ساعت از بین می رود خوب است که کودک شما مایعات سرد و گرم نخورد و غذایی سبک به اون داده شود تا هنگام خوردن احتیاج به جویدن نداشته باشد و چیزی باعث آزار او نشود.

کلینیک دندانپزشکی تخصصی قلهک با همکاری جمعی از متخصصان بنام و اعضای هیئت علمی دانشگاه های معتبر کشور تأسیس گردیده است. این مجموعه مأموریت خود را همراهی با سایر مراکز دندانپزشکی برای ارایه خدمات تکمیلی دندانپزشکی از جمله خدمات تخصصی در تمامی رشته ها و نیز خدمات تحت بیهوشی قرارداده است. بهره مندی از دانش علمی و تجربه بالای موسسین و متخصصان این کلینیک، همچنین امکانات و تجهیزات بروز و کارآمد از جمله ویژگی های منحصر به فرد کلینیک قلهک است.

این مجموعه در تهران یکی از مراکز تخصصی دندان می باشد که دارای دندانپزشکان متخصص است و این برای کسانی که به دنبال خدمات دندانپزشکی در کنار دندانپزشک با تجربه هستند فرصت مناسبی است تا از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند به وب سایت کلینیک مراجعه فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو