دانلود بازی Spider-Man 2 The Game برای کامپیوتر

دانلود بازی Spider-Man 2 The Game برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

188

1398/4/22

01:23


«قدرت زیاد، مسئولیت به همراه دارد». این شعار تاریخی اسپایدرمن است که طرفداران او کاملاً با آن آشنایی دارند، اما شاید سازندگان فیلم «اسپایدرمن ۲» بیش از دیگران به آن واقف بودند زیرا با تعهد حیرت‌انگیز خود اثری خلق کردند که تمام توقعات را درنوردید. مارول که از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجید به Activision سفارش داد تا عناوین بیشتری از روی فیلم مذکور بسازد. گل سرسبد این عناوین بازی Spider-Man 2 The Game برای کنسول‌های خانگی PS2، Xbox و GameCube عرضه شد و لقب نخستین بازی محیط باز (open world)اسپایدرمن را به خود اختصاص داد.

دیگر می‌توانستید در بازی Spider-Man 2 The Game اسپایدرمن را به طور همزمان در هوا و روی زمین هدایت کنید و وجب به وجب منهتن را از سنترال پارک گرفته تا مید تاون و پل بروکلین بگردید و یا از پیاده‌رو به بالای ساختمان امپایر استیت بروید و از آنجا سقوط آزاد انجام دهید و در لحظه آخر تار بزنید (از این رو، خیلی‌ها به بازی لقب Grand Theft Spider-Man دادند!).

Spider-Man 2 The Game PC-P2P

دانلود-بازی-Spider-Man-2-The-Game

سایر نسخه های بازی اسپایدرمن

اما بارزترین خصیصه بازی اسپایدرمن ۲، حسی بود که از تار زدن و تاب خوردن (web-swinging) در میان آسمان خراش‌های نیویورک بهتان دست می‌داد؛ حسی بی‌اندازه وجدآور و وصف ناشدنی. به همین دلیل حتماً پس از تکمیل بخش داستانی (story mode)، ساعت‌ها در شهر چرخ می‌زدید و حال می‌کردید! کلاً Activision سیستم web-swinging را در بازی Spider-Man 2 The Game متحول کرده بود. به عبارتی دیگر و برخلاف عناوین قبلی، باید تارهای اسپایدرمن حتماً به ساختمان ها اصابت می‌کرد تا قادر به web-swinging شوید.

این سیستم باعث می‌شد تا در نحوه تاب خوردن و رها کردن تار دقت کنید و آنقدر بی عیب و نقص بود که Activision آن را با کمترین تغییر در عناوین بعدی اسپایدرمن نیز به کار برد. خطوط داستانی از فیلم تبعیت می‌کردند و طبیعتاً باید چند بار با دکتر اختاپوس گلاویز می‌شدید. با این حال شخصیت‌های منفی یا فرعی دیگری مثل گربه سیاه (Black Cat) هم در داستان حاضر بودند و جذابیت بیشتری به آن بخشیدند.

info

Spider-Man 2 is a 2004 open world action-adventure video game in various iterations based on the film of the same name, also incorporating additional material from the comic books. They are follow-ups to the game Spider-Man: The Movie, itself based on the 2002 film. Published by Activision, the console versions were developed by Treyarch, but the other versions had different developers.

The game was released on June 28, 2004 for the Game Boy Advance, GameCube, Microsoft Windows, PlayStation 2 and Xbox before the both N-Gage and Nintendo DS version was released in the same year before PSP version was released on March 23, 2005

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Pentium or Athlon 600MHz Processor

RAM: 128MB RAM

GPU: 16MB DirectX compatible 3D Accelerated Video Card

OS: Windows 98/ME/2000/XP

Store: 827MB Hard Disk Space

ODD: 4X CD-ROM Drive

Recommended peripheral: Keyboard, Mouse

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Spider-Man 2 The Game-P2P با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو