ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی واقعیت دارد؟

ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی واقعیت دارد؟


منبع: روزیاتو

441

1400/4/8

17:06


ازدواج احسان علیخانی با لیلا اوتادی از آن دست شایعاتی است که هر از چندگاهی در فضای مجازی می پیچد. هر دوی این هنرمندان از چهره های شناخته شده سینما و تلویزیون هستند که فعلا زندگی مجردی را به تاهل ترجیح داده اند و همین امر باعث شده که خبر ازدواج آنها مرتبا بر سر زبان ها بیفتد.

لیلا اوتادی متولد ۱۴ مردادماه ۱۳۶۲ و مجرد است. این بازیگر ۳۸ ساله که تاکنون در عرصه های سینمایی، تلویزیونی و تئاتر فعال بوده دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است و چندی پیش با انتشار تصاویری از خود در کلاس های آنلاین اعلام کرد که مشغول تحصیل است و احتمالا حالا مدرک کارشناسی ارشد خود را به دست آورده است.

این هنرپیشه روز گذشته در پاسخ به سوال یکی از مخاطبانش در اینستاگرام خبر ازدواجش با احسان علیخانی را تکذیب کرد و گفت من تابحال حتی ایشان را از نزدیک ندیده ام و لطفا به شایعات توجه نکنید.

ازدواج لیلا اوتادی

خانم اوتادی که بسیاری باور دارند گرانترین بازیگر خانم سینما و تلویزیون ایران است در صفحه اینستاگرامش که بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد به تمامی شایعات در مورد ازدواجش با احسان علیخانی پاسخ داد و همه آنها را رد کرد. او حتی اضافه کرد که ترجیح می دهد با فردی ازدواج کند که چهره شناخته شده ای نباشد و در عرصه سینما و تلویزیون حضور نداشته باشد.

مدتی قبل شایعه شده بود که این هنرپیشه بابت ۲۵ روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط ۷۵ میلیون تومان دستمزد دریافت کرده است که لیلا اوتادی در جمعه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ با حضور در برنامهٔ تلویزیونی «هفت» که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی این شایعه را رد کرد:

«شایعاتی مبنی بر این‌که من گران‌ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می‌شود که صحت ندارد و عده‌ای به دشمنی قصد دارند مرا گران‌ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف‌ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می‌گیرد.»

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:

«مردم بهتر از همه دستمزد من را می‌دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این‌طور نیست و فکر می‌کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می‌تواند این مسئله را تأیید کند.»

او همچنین در یکی از قسمت‌های برنامهٔ دورهمی که به‌عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد. با این حال مهران مدیری در برنامه خود اعلام کرد که خانم اوتادی جزو بازیگران متمول در ایران است و میتواند تهیه کنندگی پروژه های بزرگ را با ثروت شخصی خود بر عهده بگیرد.

و اما احسان علیخانی هم که برای مدت چندین سال با حضورش در برنامه ماه عسل به شهرت رسید از شایعات در امان نمانده و بارها و بارها سوژه خبرهای مختلف به خاطر دستمزد بالایش و ازدواج با خانم اوتادی قرار گرفته. پیشتر حتی اسنادی از به پرداخت ملت به احسان علیخانی منتشر شد که دستمزد نجومی این بازیگر را نشان میداد.

 

بیشتر بخوانید:

همه حاشیه های داغ احسان علیخانی: از طلاق تا دستمزد نجومی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو