دانلود مجله PC Powerplay – شماره ۲۸۷

دانلود مجله PC Powerplay – شماره ۲۸۷


منبع: دانلود ها

103

1400/4/8

17:30


مجله PC Powerplay – پی سی پاورپلی

| شماره ۲۸۷ اضافه شد |

مجله-PC-Powerplay

PC PowerPlay به عنوان یک مجله اختصاصی بازی‌های کامپیوتری شناخته می‌شود که شماره‌های اصلی آن در استرالیا منتشر می‌شود. با این مجله، می‌توانید در جریان اخبار و بررسی بازی‌های آینده قرار گرفته و آن‌ها را در پلتفرم ویندوز بررسی کنید. این مجله به سخت افزاری کامپیوتری هم پرداخته و آن‌ها را از دید بازی‌های رایانه‌ای چک خواهد کرد. می‌توانید با صنعت بازی‌های ویدیویی همراه شده و اطلاعات جالب و با کیفیتی را دریافت کنید. کیفیت صفحات این مجله بسیار بالا است و می‌توانید با مطالعه آن‌ها، اوقات فراغت خود را پر کنید. مباحث این مجله، به طور اختصاصی به بازی در پلتفرم PC اختصاص پیدا کرده است و حتی مقالاتی هم خواهیم داشت که به سخت افزارهایی مانند مانیتور گیمینگ و لپ تاپ‌های گیمینگ خواهد پرداخت.

شماره ۲۸۵

در این شماره قرار است که به کارت گرافیک کامپیوتر برای بازی پرداخته و تست‌های لازم را در این زمینه انجام دهیم. از بازی‌های اکشن در سبک کوآپ صحبت کرده و می‌توانید یک رده بندی جالب در این زمینه داشته باشید. می‌توانید با هارد SSD آشنا شده و تاثیر آن‌ها را در تجربه بازی داشته باشید.

مجله-PC-Powerplay

شماره ۲۸۶

این بازی به صورت اختصاصی به بازی Back 4 Blood پرداخته و نکات لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد. می‌توانید با سازنده این بازی که روزگاری بازی Left 4 Dead را عرضه کرده بود، آشنا شده و ببینید که چه میزان شباهت بین این دو اثر وجود خواهد داشت. می‌توانید با المان‌های جدید بازی هم آشنا شوید.

مجله-PC-Powerplay

شماره ۲۸۷

در این شماره قرار است که به بای Darkest Dungeon 2 پرداخته و با سفری که پیش رو داریم آشنا شوید. مجله از مانیتورهای گیمینگ صحبت کرده و بهترین انتخاب‌های شما را بررسی خواهد کرد. کیفیت تصاویر بسیار بالا بوده و می‌توانید اوقات فراغت خود را با بازی‌های مورد علاقه خود و خواندن در مورد آن‌ها سپری کنید.

مجله-PC-Powerplay

info

PC PowerPlay is Australia’s only dedicated PC games magazine. PC PowerPlay focuses on news and reviews for upcoming and newly released games on the Microsoft Windows platform. The magazine also reviews computer hardware for use on gaming computers. The magazine is published by Future Australia.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله PC Powerplay

دانلود شماره ۲۸۷ – با حجم ۴۸ مگابایت (جدید)

دانلود شماره ۲۸۶ – با حجم ۴۷ مگابایت

دانلود شماره ۲۸۵ – با حجم ۵۰ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو