دانلود مجله MacFormat UK – آگوست ۲۰۲۱

دانلود مجله MacFormat UK – آگوست ۲۰۲۱


منبع: دانلود ها

93

1400/4/8

17:30


مجله MacFormat UK – مک فرمت

| شماره آگوست ۲۰۲۱ اضافه شد |

مجله-MacFormat-UK

مجله MacFormat UK را می‌توانید بزرگ‌ترین مجله کامپیوتری در انگلستان بدانیم که در مورد سیستم عامل مک صحبت می‌کند. هدف این مجله، کاربران مکینتاش بوده است و می‌توانید سالیانه، ۱۳ شماره از آن را داشته باشید. این مجله از سال ۱۹۹۳ در انگلستان منتشر شده و می‌توانید به روزترین اطلاعات را به صورت ماهیانه دریافت کنید. پروژه‌های مختلفی که در اپل در جریان است، در این مجله بررسی شده و می‌توانید با فناوری‌های جذاب این کمپانی آشنا شوید. از خدمات جدید اپل در زمینه دستگاه‌های این کمپانی هم صحبت خواهد شد و می‌توانید اطلاعات خود را بالا ببرید. این مجله به مک، آیپد، آیفون، اپل واچ، آی‌کلود، اپل موزیک و تصاویر خواهد پرداخت. کیفیت تصاویر بسیار بالا بوده و می‌توانید با یک مجله مدرن در زمینه محصولات اپل همراه شوید.

ژوئن ۲۰۲۱

در این شماره، قرار است که با رمز و رازهای سیستم عامل مک او اس بیگ سور آشنا شده و ببینیم که چه ترفندهایی در آن ارائه می‌شود. از میانبرهای سیستم‌عامل صحبت کرده و از زمان معرفی تا به امروز، همه نکات لازم را بررسی خواهیم کرد. این شماره به مباحث دیگری مانند آینده مک هم خواهد پرداخت.

مجله-MacFormat-UK

جولای ۲۰۲۱

شماره‌ای که برای شما آماده‌ کرده‌ایم، به آی‌مک‌های جدید پرداخته و انتظارات‌مان را از آن بررسی خواهد کرد. با آیپد پرو آشنا شده و تراشه M1 را در آن بررسی خواهیم کرد. از اخبار بزرگ و هیجان انگیز اپل صحبت کرده و می‌توانید با برنامه‌های آینده اپل هم آشنا شوید.

مجله-MacFormat-UK

آگوست ۲۰۲۱

در این شماره، قرار است که با پروژه‌های هیجان انگیز اپل آشنا شده و در مورد آن‌ها اظهار نظر کنیم. از ترفندهایی خواهیم گفت که اپل در دستگاه‌های خود از آن استفاده کرده و برای دستگاه‌های جدید خود مانند آیفون و آیپد ارائه می‌کند. می‌توانید نحوه کار با ایرتگ را هم در این شماره آموزش ببینید.

مجله-MacFormat-UK

info

MacFormat is the UK’s biggest computer magazine aimed at Macintosh users. It published 13 issues per year. It is published by Future plc, and has been since 1993.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

مجله MacFormat UK

دانلود شماره آگوست ۲۰۲۱ – با حجم ۱۶ مگابایت (جدید)

دانلود شماره جولای ۲۰۲۱ – با حجم ۱۴ مگابایت

دانلود شماره ژوئن ۲۰۲۱ – با حجم ۳۷ مگابایت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو