درخواست افسانه بایگان برای بازگشت بیضایی

منبع: برترین ها

107

1400/4/8

20:43


افسانه بایگان نوشت: دلخوش دارم که شرایط و فضای فکری و فرهنگی و آزاداندیشی به گونه‌ای رقم بخورد که با حفظ کرامت و جایگاه ویژه استاد بهرام بیضایی در ساحت هنر و اندیشه، بزودی شاهد حضور فعال ایشان در ایران عزیز باشیم.

برترین‌ها: پس از آنکه محمد معتمدی خواستار بازگشت شهرام‌ شب‌پره و بهرنگ علوی خواستار بازگشت بهروز وثوقی به ایران شدند، افسانه بایگان نیز درخواست مشابهی را برای بازگشت بهرام بیضایی به وطن ارائه کرد.

بایگان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: "در پی اخبار حدیدی که اینروزها میشنویم از بازگشت هنرمندان عزیز‌ی که به ناچار جلای وطن کرده بودند،دلخوش دارم که شرایط و فضای فکری و فرهنگی و آزاداندیشی به گونه ای رقم بخورد که با حفظ کرامت و جایگاه ویژه استاد بهرام بیضایی در ساحت هنر و اندیشه ،بزودی شاهد حضور فعال ایشان در ایران عزیز باشیم و جوانان ما بتوانند از این چشمهٔ زلال معرفت بهره مند شوند.آمین"

درخواست افسانه بایگان برای بازگشت بیضایی


روز گذشته رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور، بازگشت هنرمندان ساکن خارج از کشور به وطن بلامانع است.

سید مجید حلاج‌زاده اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان کشور همه هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران خارج از کشور از جمله بهروز وثوقی برای آمدن و ماندن در ایران هیچ مانعی ندارند و بستر بازگشت آنها مهیا شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو