طرز تهیه سالاد کلم kfc

طرز تهیه سالاد کلم kfc , دستور تهیه سالاد کلم kfc

سالاد یکی از پیش غذاهایی است که مورد علاقه افراد زیادی قرار دارد. همچنین از بعضی سالادها می توان به عنوان وعده سبک غذایی نام برد. یکی از انواع این سالاد ها، سالاد کلم است. این سالاد را می توان کنار انواع غذا به عنوان سالاد در مهمانی ها سرو نمود. وجود کلم در این سالاد، علاوه بر طعم خوبی که به سالاد می دهد، مقوی است و برای سلامتی مفید است. همچنین وجود پیاز و هویج نیز سرشار از ویتامین هستند. به دلیل فیبر زیادی که این سالاد دارد، می توان این سالاد را به عنوان یک سالاد رژیمی برای لاغری سرو نمود. در این دستور طرز تهیه سالاد کلم به سبک فروشگاه های زنجیره ای kfc بیان شده است. برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه سالاد کلم kfc در ادامه با سایت آموزشی چی شی همراه باشید.

مواد لازم سالاد کلم kfc
کلم سفیدیک چهارم
پیاز قرمز بزرگ۱ عدد
هویج۲ عدد
مواد لازم برای سس
ماست چکیده یا یونانییک و نیم لیوان
سس مایونز۲ قاشق غذا خوری
شکریک و نیم قاشق غذا خوری
سس خردل۱ قاشق مربا خوری
نمک۱ قاشق چای خوری
فلفل سیاهنصف قاشق چای خوری
آب لیمونصف یک عدد
سرکه سیب یا انگور۲ قاشق غذا خوری
نوشابه اسپریت (دلبخواه)یک چهارم لیوان

طرز تهیه سالاد کلم kfc

مرحله اول

برای تهیه سالاد کلم خوشمزه به روش رستوران کی اف سی در ابتدای کار؛ سس سالاد را تهیه می کنیم. برای این کار، یک کاسه مناسب برداشته و ماست را به همراه سس مایونز و شکر و سس خردل و نمک، فلفل سیاه و سرکه به کاسه اضافه می کنیم.

مرحله دوم

در این مرحله مواد سس را به خوبی هم می زنیم تا کاملا ترکیب و یکدست شوند. پس از اینکه سس یکدست شد، نوشابه اسپریت به آن اضافه کرده و ترکیب می کنیم تا مزه دار شود. در ادامه سس را درون یخچال قرار می دهیم.

مرحله سوم

در این مرحله کلم سفید را شسته و با رنده درشت رنده می کنیم. می توانیم با چاقو نیز آن ها را ریز خرد کنیم. هویج را هم شسته و رنده می کنیم. در ادامه پیاز را هم شسته و پوست می کنیم و به صورت خلالی ریز خرد می کنیم.

مرحله چهارم

در یک کاسه بزرگ کلم سفید و هویج و پیاز را با هم ترکیب می کنیم. در آخر سس را به مخلوط سبزیجات اضافه کرده و با هم مخلوط می کنیم و در یخچال می گذاریم تا خنک و مزه دار شود. سپس در ظرف مناسب سرو می ریزیم.