آقای کلانتری! نه عذرخواهی بلدید نه استعفا؟

منبع: برترین ها

87

1400/4/9

10:14


در روز‌های گذشته نحوه نشستن عیسی کلانتری سوژه رسانه‌ها شد و درحالی‌که همه می‌خواستند که او بابت اینگونه نشستن عذرخواهی کند گفت: این حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما درمی‌آورند!

افسانه ساده قمصری در روزنامه آرمان ملی نوشت: در روزهای گذشته نحوه نشستن عیسی کلانتری سوژه‌ رسانه‌ها شد و درحالی‌که همه می‌خواستند که او بابت اینگونه نشستن عذرخواهی کند گفت: «این‌ حرف‌های مزخرف را بعضی همکاران شما درمی‌آورند! نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همین طور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟»

آقای کلانتری! نه عذرخواهی بلدید نه استعفا؟

ساعتی پس از انتشار صحبت‌های او، عکس‌هایی از کلانتری در محافل مختلف منتشر شد که بسیار محترمانه نشسته بود که برخی به او لقب «شاگرد مودب کلاس را دادند.»

حتی کلانتری در گفت و گویی، کوشیده است همه چیز را نه تنها عادی جلوه دهد که با عباراتی مانند VIP بودن اتوبوس مرگ، به نوعی بر سر خبرنگاران منت بگذارد و لابد مردم ایران هم متوجه شدند که منظور از اتوبوس VIP چیست: (اتوبوس کارکنان کارخانه سیمان!) طی یک هفته اخیر که از دو حادثه مرگبار برای خبرنگاران و سربازان معلمان می‌گذرد که در پی بروز آن 9 نفرجانشان را از دست دادند نه مسئولی استعفا داد، کسی بابت بروز این اتفاق عذرخواهی نکرد و در انتها آن‌طور که پیش بینی می‌شد، همه کاسه کوزه‌ها بر سر راننده اتوبوس شکسته شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو