ایتالیایی های معروف بازار آشپزخانه را بهتر بشناسیم 

منبع: آرگا

56

1400/4/9

10:44


در دنیای وسیع تجهیزات آشپزخانه برندهای فراوانی وجود دارند که دست  به رقابت زده و می خواهند سهم بیشتر و حداکثری را در بازار از آن خود کنند.

به گزارش زرناز، در این میان ایتالیایی ها سهم جدی تری در بازار داشته و بازخورد بهتری هم در بازار به دست آورده اند.

ایتالیا که به مهد طراحی و دیزاین در دنیا شناخته می شود در عرصه تجهیزات آشپزخانه نیز به خوبی عمل کرده و محصولات بی نظیری را روانه بازار کرده است.

تجهیزات آشپزخانه در دهه اخیر مورد نگاه ویژه ای در دنیای دکوراسیون داخلی قرار گرفته و از همین جهت تولید کنندگان زیادی در سراسر دنیا در حال نو آوری و خلاقیت همیشگی می باشند.

ایتالیایی های معروف بازار آشپزخانه را بهتر بشناسیم 

فر های توکار ایتالیایی

فر توکار  امروزه به یک کالای اساسی در آشپزخانه بدل شده است و عوامل گوناگون باعث شده تا مصرف کنندگان در هنگام خرید اجاق گاز به خرید فر نیز روی آورند.

در این میان برندهای معتبر فراوانی همچون بوش، ویرپول،لامیرا، زیگما، آریستون ، تکنوگاز و کلایبرگ وجود دارند که همگی دارای تنوع در مدل و رنگ بندی و آپشن های متفاوت است که هر سلیقه ای را به انتخاب نهایی می رساند.

فرتوکار تکنوگاز و آریستون از دسته مدل هایی هستند که در چند سال اخیر مورد اقبال فراوان قرار گرفته و کیفیتشان بزرگترین نوع تبلیغات را برایشان انجام می دهند.

گازهای صفحه ای مدرن

گاز صفحه ای که دیگر نیاز به معرفی اجمالی و نیاز سنجی ندارد. در دنیای امروز دیگر آنچنان خبری از اجاق گاز ها نبوده و گازهای صفحه ای فرمانروایی می کنند. در این میان برندهای بزرگی همچون بوش،تکنوگاز،آریستون،زیگما،کلایبرگ در کنار برندهای ایرانی همچون گاز اسنوا، مسترپلاس در بازار سهم بالایی را داشته و علی رغم قیمت نسبتا بالایشان هنوز از اقبال خوبی برخوردارند.

از ویژگی های مهم گاز رومیزی کم فضا بودن، زیبایی به مراتب بیشتر، کارایی تخصصی، سهولت در جابجایی و راندمان بالاتر می توان اشاره کرد.

هود آشپزخانه فراتر از مکنده

هودهای آشپزخانه دیگر تنها در نقش جذب کننده چربی و دوده عمل نمی کنند و پا را فراتر گذاشته و وظایف مهم دیگری همچون تعادل در هواسازی ، زیباسازی، و حتی هوشمند سازی را برعهده گرفته اند.

از برندهای مهم ایتالیایی بازار نیز می توان به هود الیکا نام برد که در صدر تولید کنندگان برتر هود جهان می باشند. هودهای الیکا علاوه بر تنوع در مدل در رنگ بندی و آپشن ها نیز بی نظیر می باشند. علاوه بر این برند برندهای دیگری همچون زیگما و تکنوگاز نیز در میان ایتالیایی های برند هود شناخته می شوند.

سینک آشپزخانه گرانیتی نه استیل منسوخ شده

سینک های ظرفشویی  نیز در جریان این انتقال مدرنیته شدن دستخوش تغییرات مهمی همچون نوع جنس، مدل و طراحی و البته قیمت شده اند.

سینک ظرفشویی را در حال حاضر می توان به سه دسته سینک توکار، روکار و زیر کورینی، از جنس های استیل، گرانیت، شیشه و رزین با خصوصیات خاص خود دسته بندی کرد

سینک های گرانیتی در چند سال اخیر بیشتر مورد توجه مشتریان قرار گرفته و به نوعی سینک استیل را به حاشیه رانده است. مقاومت در برابر شرایط محیطی در کنار رنگ بندی قابل ست شدن با سایر اقلام در آشپزخانه، نظافت راحت تر ، جرم پذیری کمتر همگی از مواردی است که سینک گرانیتی را اولیت می بخشد.

برندهای معروف در بازار – ایرانی و خارجی

اگر سری به بورس تجهیزات آشپزخانه چه در اینترنت و چه در فضای بازار زده باشید به برندهای خارجی و البته با گارانتی معتبر زیر خواهید رسید.

 

و البته در بین برندهای ایرانی با کیفیت مواردی از قبیل زیر به شما پیشنهاد می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو