۲۶ تا از بهترین مکان های دیدنی پاریس که برای هر انسانی جذاب است

۲۶ تا از بهترین مکان های دیدنی پاریس که برای هر انسانی جذاب است


منبع: آرگا

147

1400/4/9

11:18


بدون تردید پاریس از جاذبه های مهم و مشهور در دنیا است و مکان های دیدنی پاریس از نقاط مهم جذب کننده گردشگر است برج ایفل که از مهم ترین این جاذبه ها است و شناخته شده است در این شهر قرار دارد.

با سفر به پاریس شما می توانید از جاذبه های متنوع و شگفت انگیزی دیدن کنید که در هیچ جای دنیا دیده نمی شود بیشتر مکان های دیدنی پاریس شامل چشم اندازهای طبیعی و مدرنی است که در شهر به چشم می خورد. برج ها، هتل ها و آسمان خراش ها از جاذبه های لوکس این شهر هستند که گردشگران لاکچری از آن دیدن می کنند.

              

بازاری در پاریس

زیباترین مکان های دیدنی پاریس

شهر پاریس می تواند خاطره انگیز ترین سفر خارجی را برای شما به همراه داشته باشد جاذبه هایی که در این شهر هستند با به روز بودن و جذاب بودن توجه هر گردشگری را به خود جذب می کند.

رستوران مجلل پاریس

موزه رودن:

این موزه که در حقیقت نوعی استودیوی هنری برای مجسمه سازی است از دیدنی های مجلل در پاریس است در این مجموعه ۶۰۰۰ مجسمه که از مهم ترین شاهکارهای هنری است یافت می شود. مجسمه متفکر و دروازه دوزخ از این نوع مجسمه ها هستند.

جاذبه مهم پاریس

باغ لوکزامبورگ:

این باغ بی نظیر و استثنایی است رودخانه ای که در این باغ وجود دارد دارای قایق هایی ساده و زیبا است که گردشگران از آن استفاده می کنند. این جاذبه که از مکان های دیدنی پاریس است مناظری دل انگیز دارد.

مناطق توریستی پاریس

موزه لوور:

اما از مهم ترین و شناخته شده ترین جاذبه هایی که در پاریس به چشم می خورد موزه لوور است که دارای مجموعه ای عظیم از آثار هنری، تاریخی و فرهنگی است که گردشگران را از مناطق مختلف به خود می کشاند.

جاذبه های خاص پاریس

برج ایفل:

نمای اصلی شهر لندن با برج ایفل شناخته می شود نمایشگاه های مختلفی که در اطراف این برج و داخل آن وجود دارد مکان مناسبی برای گشت و گذار گردشگران است.

مکان های دیدنی پاریس

کلیسای سکره کردو مون مارتر:

فضای اطراف این کلیسا بسیار سر سبز است به نحوی که چشم انداز آن را به بهشت تشبیه کرده اند این کلیسا که قلعه ای سفید رنگ است بر بالای تپه های این منطقه قرار گرفته است. این کلیسا یک جاذبه زیبا از مکان های گردشگری پاریس می باشد.

مناطق جذاب پاریس

راهروی سرپوشیده:

این راهرو متعلق به قرن ۱۹ می باشد و کف پوش هایی که در آن به کار رفته است موزاییکی و زیبا هستند سقف این بنا شیشه ای است.

مناطق گردشگری زیبا در پاریس

ایل سن لویی:

این جاذبه که یکی دیگر از مکان های دیدنی پاریس می باشد این منطقه که یک جزیره آرام است برای گردشگران علاقه مند به طبیعت های ویژه بسیار مناسب و تماشایی است بازارهای سنتی که در اطراف این منطقه وجود دارند مرکز خریدی برای گردشگران هستند.

نمایی از پاریس

موزه پیکاسو:

این جاذبه که جنبه فرهنگی در منطقه دارد دارای آثار خلاقانه و ارزشمندی از هنرمند مشهور پیکاسو است که نوعی نمایشگاه اختصاصی محسوب می شود.

کاخ تاریخی پاریس

خیابان سن هونوره:

این خیابان از خیابان های مدرن پاریس است که فروشگاه ها و مغازه های آن بسیار لوکس و مجلل هستند و بسیاری از نمایشگاه های مد در این خیابان اصلی و عظیم برگزار می گردد.

مکان های گردشگری پاریس

محله لومری:

از بهترین محله ها در پاریس این منطقه است که تشکیل شده از رستوران ها و مراکز خرید بسیار است کافه هایی که در این اطراف یافت می شوند نیز بسیار زیبا و دیدنی می باشند.

کاخ زیبای پاریس

شانزلیزه:

شانزلیزه که از مناطق ثروتمند در پاریس است از دیگر جاهای دیدنی پاریس است که هر گردشگری دوست دارد از آن دیدن کند و یک روز را در خیابان های زیبا و شیک آن بگذراند.

کشور زیبای پاریس

کاخ کوچک:

این کاخ که دارای تراسی دلنشین است مکان مناسبی برای تفریحات چند ساعتی است از بالای این کاخ می تواند برج ایفل و نمایی از پاریس زیبا را مشاهده کنید.

جاذبه باور نکردنی پاریس

قایق های روباز:

با دیدن این قایق ها هیچ گردشگری نمی تواند از این لذت خود را بی بهره کند این قایق دارای امکانات مختلفی است و می توانید در آن از نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه تهیه کنید

طبیعت پاریس

موزه اورسی:

این موزه که مجموعه فاخری از آثار هنری را دارد در ایستگاه قطار هنر زیبایی قرار دارد و مجموعه ای بی نظیر و نفیس از آثار هنری در آن وجود دارد که این موزه را به یکی از مکان های توریستی پاریس تبدیل کرده است.

کلیسای زیبای پاریس

باغ پله رویال:

این باغ که فضای باز کاخی مجلل در پاریس محل مناسبی برای قدم زدن و لذت بردن از مناظر آن است. کاخ موجود در این باغ متعلق به قرن ۱۹ می باشد در این کاخ عطرهای نفیس و عتیقه های ارزشمند در معرض دید و فروش قرارداده شده است.

کشور رویایی پاریس

نوتردام:

اما کلیسای نوتردام که از آثار تاریخی در این شهر است در گذشته محلی برای تاج گذاری پادشاهان بوده است و ازدواج های مقدسی در تاریخ این کلیسا به ثبت رسیده است.

مکان های گردشگری پاریس

بنیاد لویی ویتون:

این محل که دارای یک معماری بی نظیر از کشتی ساخته شده است موزه ای فرهنگی است و به جذابیت های موجود در پاریس افزوده است.

دیدنی های قدیمی پاریس

بازار کهنه فروشان:

برای گردشگران علاقه مند به جاذبه های سنتی یکی از مکان های دیدنی پاریس با این قابلیت را پیشنهاد می کنیم که در آن وسایل قدیمی و دوست داشتنی فروخته می شود.

منطقه قدیمی پاریس

مغازه تاکسیدرمی دیرول:

این مغازه دارای گونه های مختلفی از حیوانات تاکسیدرمی شده است زرافه، ببر، پلنگ و دیگر حیواناتی که دراین موزه وجود دارند نمایی زا باغ وحش را ایجاد کرده اند.

موزه پاریس

خیابان rue des martyrs:

 این خیابان از خیابان های قدیمی پاریس است و بیشتر مغازه های موجود در آن فروشگاه های مواد غذایی محلی هستند. این خیابان با جاذبه های خود از جمله جاهای دیدنی پاریس برای گردشگران است.

مناطق زیبا و مکان های دیدنی پاریس

قلب مقدس:

قلب مقدس که از کلیساهای موجود در این شهر است به سبک معماری های ویژه شرقی درست شده است و شکلی گنبدی دارد.

کلیسای جذاب پاریس

طاق پیروزی:

این نماد ساختگی از مکان های دیدنی پاریس است که در کنار کار ورسای و دیگر جاذبه های مهم پاریس نمایی زیبا به شهر داده اند.

دیدنی های فوق العاده پاریس

باغ تویلری :

این باغ مسیر مستقیمی است که خیابان شانزلیزه در طول آن قرار گرفته و نیز گراند آرک یا طاق بزرگ واقع در محله لدفانس را به موزه لوور متصل می کند.

در واقع ساخت این باغ در سال ۱۵۶۴ و به دستور ملکه کاترین مدیچی انجام گرفت و رفت و آمد عموم و بازدید از این باغ بعد از انقلاب فرانسه آزاد شد.

مکان های گردشگری پاریس

باغ تویلری از زیباترین باغ های پاریس بوده و از قرن نوزدهم میلادی تا اکنون جزو پارک های پرطرفدار برای پیاده روی و استراحت می باشد.

اپرای گارنیه :

کاخ گارنیه، ساختمانی باشکوه و بزرگ است که در سال ۱۸۶۱ میلادی تاسیس شده است و از جمله مجلل ترین بناهای پاریس می باشد. جالب است بدانید که این بنای زیبا در طول تاریخ الهام بخش آثار هنری بزرگی بوده و تنها طراحی دکور و نمای جنوبی این کاخ توسط یک تیم ۱۳ نفره از نقاشان و موزاییک کار های ماهر و نیز توسط ۷۳ مجسمه ساز انجام گرفته است.

مناطق دیدنی پاریس

پانتئون :

پانتئون که ساخت آن در سال ۱۷۹۰ میلادی به اتمام رسیده است از بناهای دیدنی و برجسته محله لتان می باشد که در ابتدا قرار بود وقف سن ژنویو شده و تبدیل به کلیسا شود، اما بعد از مرگ گابریل ریکوتی که از سیاستمداران مورد احترام مردم بود، تصمیم گرفته شد که با تغییر کاربری این مکان به آرامگاه، محلی برای تدفین افرادی شود که در طول تاریخ جانشان را برای کشور فدا کرده اند.

مکانهای دیدنی پاریس

میدان باستیل :

این میدان دارای تاریخچه ای طوولانی است و زندان باستی در آن منطقه واقع شده بود که بعد ها توسط گروهی از انقلابیون فتح شده و تخریب گردید، امروزه از این زندان چیزی به جز چند تکه سنگ به جا نمانده است.

همچنین ستون جولای با ارتفاع ۵۲ متر در این میدان قرار دارد؛ این ستون هیچ ارتباطی باانقلاب کبیر فرانسه نداشته و برای انقلاب دیگری که در جولای ۱۸۳۳ میلادی رخ داده، برپا شده است.

تصاویری از مکان های دیدنی پاریس

مکان های گردشگری که در پاریس مشاهده می کنید حتما از جاذبه هایی است که تا کنون ندیده اید و این می تواند جذابیت و خاطره انگیزی خاصی برای تمام گردشگران داشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو