گلشیفته فراهانی

نام گلشیفته فراهانی از سوی یک وبسایت حوزه سینما به نام TC Candler در میان نامزدهای فهرست ۱۰۰ زن زیبای دنیا در سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است.

این وبسایت هر ساله فهرستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و مردان دنیا را از طریق اینستاگرام خود معرفی می‌کند. نتیجه ی نهایی زیباترین های سال به انتخاب این وبسایت در اواخر سال میلادی منتشر خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از روزیاتو، این نخستین باری نیست که گلشیفته فراهانی در این فهرست حضور می‌یابد. فراهانی پیش از این ۸ بار نامزد این عنوان شده بود.

رتبه گلشیفته فراهانی در فهرست ۱۰۰ نفره ی نهایی وبسایت TC Candler در سال های اخیر به شرح زیر است:

سال ۲۰۱۵ رتبه ۵

سال ۲۰۱۶ رتبه ۴

سال ۲۰۱۷ رتبه ۹

سال ۲۰۱۸ رتبه ۲۲

سال ۲۰۱۹ رتبه ۴۵

سال ۲۰۲۰ رتبه ۵۱

برخی از دیگر زنان مشهوری که نام آن ها در میان نامزدهای امسال قرار دارد و در حقیقت رقیب گلشیفته فراهانی برای ورود به فهرست نهایی محسوب می شوند، عبارتند از: سلنا گومز، گل گدوت، لیلی کالینز، زندیا، تیلور سوئیفت، اما واتسون، آماندا سیفرید، باربارا پالوین، آنا دی آرماس، مارگو رابی و اسکارلت جوهانسون.

البته گلشیفته فراهانی تنها بازیگر زن ایرانی نیست که تاکنون از سوی وبسایت TC Candler نامزد این عنوان شده است.

ترلان پروانه نیز در سال ۲۰۱۹ به عنوان یکی از نامزدهای این فهرست ۱۰۰ نفره معرفی شده بود اما در نهایت به فهرست اصلی راه پیدا نکرد. با این حال او در سال ۲۰۲۰ بار دیگر به عنوان یکی از نامزدهای فهرست مذکور معرفی شد و در نهایت موفق شد رتبه ی هشتاد و هشتم فهرست ۱۰۰ نفره ی TC Candler را از آن خود کند.

جالب آنکه سال گذشته برخی زنان مشهور هالیوودی در رتبه های پایین تری به نسبت ترلان پروانه و گلشیفته فراهانی در این فهرست قرار گرفته بودند، مانند: کیت بکینسیل (رتبه ۱۰۰)، پریانکا چوپرا (رتبه ۹۹)، آریانا گرانده (رتبه ۸۶)، کلویی گریس مورتز (رتبه ۷۲)، لیلی کالینز (رتبه ۶۷) و مارگو رابی (رتبه ۶۵).

 

مطالب پیشنهادی:

گلشیفته فراهانی در لیست برترین بازیگران نوظهور سال 2020 قرار گرفت

تریلر سریال تخیلی تهاجم (Invasion) با بازی گلشیفته فراهانی منتشر شد