بهترین سرور مجازی ویندوز را از هاستینگ آذرآنلاین بخرید

منبع: دلگرم

72

1400/4/9

14:08


بهترین سرور مجازی ویندوز را از هاستینگ آذرآنلاین بخرید

انتخاب هاستینگ یکی از مراحل بسیار مهم در فرایند راه‌اندازی انواع وب‌سایت در فضای نت، است.

به‌عنوان مثال، وب‌سایتی را در نظر بگیرید که طبق جدیدترین متدهای طراحی سایت و توسط یک برنامه‌نویس حرفه­ ای کدنویسی و طراحی شده است؛ اما با انتخاب هاست نامناسب و سرورهای بی­کیفیت اثری از این سایت در مرورگرهای کاربران نیست و یا سرعت بارگذاری آن به‌قدری طولانی است که هر کاربری قید استفاده از مطالب و یا خدمات آن سایت را می­زند.

یکی از مزایای شرکت­های معتبر و حرفه­ای ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ، ارائه سرورهای باکیفیت و تضمین شده برای وب‌سایت­های مشتریان خود است. امروزه بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها برای راه­اندازی سایت خود به سرور مجازی روی می­آورند. دلیل این امر مزایای فراوان استفاده از سرور مجازی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

سرور مجازی چیست

سرور مجازی چیست

Virtual Private Server یا سرور مجازی (VPS)، نوعی از سرور است که در آن یک سرور فیزیکی توسط نرم­افزارهای مجازی­ساز به بخش­های کوچک­تر تبدیل می­شود. هرکدام از این بخش­ها مستقلاً به همراه سیستم‌عامل و اپلیکیشن­های خود اجرا می­شود. استفاده از سرور مجازی مزایایی دارد، از جمله:

افزایش ضریب اطمینان

در سرورهای اشتراکی، عملکرد یک حساب (یا اکانت) در آن می­تواند بر سایر حساب­ها نیز تأثیر بگذارد و در نتیجه سرعت سایت شما نیز با افت‌وخیز مواجه شود. اما در سرور مجازی ویندوز که توسط هاستینگ آذر آنلاین ارائه می­شود، ترافیک سایت­های دیگر بر سرعت و فعالیت سایت شما تأثیری نخواهد داشت.

افزایش بازدهی

همان‌طور که در مطالب قبلی نیز اشاره شد، در سرور مجازی رم، سی پی یو و پهنای باند اختصاصی می­شوند؛ و این مورد به افزایش سرعت بارگذاری صفحات سایت کمک می­کند.

انعطاف

در سرور مجازی ویندوز شما قادر خواهید بود سیستم‌عامل و نرم­افزار دلخواه را بر روی سرور نصب کنید.

قابلیت نظارت

شرکت­های معتبر ارائه‌دهنده سرور مجازی ویندوز به طور مداوم سخت­افزارها و نرم­افزارهایی را که سرور شما در آن قرار دارد، نظارت می­کند. با این فرایند سایت شما از خطر هکرها، ویروس و بدافزارها در امان خواهد بود.

مدیریت

در سرور مجازی ویندوز دسترسی شما به روت سرور و در نتیجه اعمال تغییرات موردنظر فراهم است. در نتیجه خواهید توانست تمامی اقدامات امنیتی و یا هر تغییر دلخواه دیگر را بر سرور خود اعمال کنید.

خرید بهترین سرور مجازی ویندوز در هاستینگ آذر آنلاین

مجموعه آذر آنلاین، بهترین خدمات سرورهای مجازی را با کیفیت و کارایی متمایز برای شما به ارمغان آورده است. زیرساخت سرورهای مجازی ویندوز در آذر آنلاین مجهز به سخت‌افزارهای قدرتمند intel و Super micro است که به‌واسطه ESXi بازدهی، سرعت و کیفیت منحصربه‌فردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

چرا باید سرور مجازی ویندوز هاستینگ آذر آنلاین را انتخاب کنیم؟

ارائه منابع اختصاصی:

سرورهای مجازی آذر آنلاین به دلیل استفاده از سیستم مجازی ESXi دارای منابع سخت‌افزاری اختصاصی است.

پشتیبانی پیشرفته:

سرورهای مجازی به طور 24 ساعته و در 7 روز هفته، پشتیبانی می­شوند. بدین ترتیب از اختلال و نواقص احتمالی جلوگیری می­شود.

راه­اندازی سریع:

تمامی سفارش­های سرویس سرور مجازی ویندوز در هاستینگ آذرآنلاین در عرض 15 دقیقه و حتی کمتر، به همراه سیستم‌عامل موردنظر در اختیار مشتریان قرار داده می­شود.

لوکیشن:

سرویس سرور مجازی آذرآنلاین در دیتاسنترهای قدرتمند و معتبر شش کشور آمریکا، کانادا، لیتوانی، انگلیس، آلمان و هلند قابل‌ارائه هستند.

قیمت سرور مجازی ویندوز

قیمت سرور مجازی ویندوز

قیمت سرور مجازی ویندوز بسته به امکانات آن، مانند پردازنده، رم، هارد، پهنای باند، آی پی و منابع اختصاصی مربوطه متفاوت است. شرکت هاستینگ آذرآنلاین در جهت خدمات­ رسانی حداکثری و مطابق با نیازهای هرکدام از مشتریان، پکیج­های خدماتی مختلفی را در زمینه خرید سرور مجازی ویندوز برای مشتریان طراحی کرده است.

برای اطلاع از پکیج­های خدماتی هاستینگ آذرآنلاین در ارائه سرور مجازی ویندوز، می­توانید با کارشناسان آذر آنلاین در تماس باشید و یا با مراجعه به وب‌سایت ما، نوع خدمات موردنیاز خود را انتخاب نمایید.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو