دانلود بازی The Slormancer v0.2.05 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی The Slormancer v0.2.05 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

121

1400/4/10

12:24


بازی The Slormancer یک تجربه اکشن و نقش آفرینی حماسی است که گروهی از رانده شدگان در برابر دشمنان خود قرار می‌گیرند و رهبری به نام اسلورمنسر آن‌ها را هدایت می‌کند. او یک شوالیه توانا، یک شکارچی خشن و همراه با توانایی‌های بسیار است و می‌توانید از قدرت اجداد خودش هم در این راه استفاده کند. شما باید بر محبوبیت خود نبرد کرده و ارزش خود را برای قلمرو اثبات کنید. می‌توانید ویژگی‌های ارزشمندی را از این بازی داشته و تعداد زیادی از المان‌های موردنیاز خود را در جهان بازی پیدا کنید. بازی از یک گرافیک هنری پیکسلی برخوردار است و یقینا از آن لذت خواهید برد.

The Slormancer v0.2.05 PC-GOG

دانلود-بازی-The-Slormancer

بازی The Slormancer داستانی غیرمنطقی داشته و در ابتدا بدون هیچ مهارتی متولد می‌شوید. در همین حال باید مسیر خود را پیدا کرده و بتوانید به سمت معماها بروید. اسلومنسر قصد دارد که کل دنیا را دوباره تسخیر کند و این شما هستید که می‌توانید در برابرش بایستید. شما باید از کلاس‌های منحصربه فرد بازی استفاده کرده و با ارتقا نیروهای خود، تسلط بیشتری روی شخصیت خود پیدا کنید. می‌توانید قدرت اجداد خود را کنترل کرده و بیش از ۱۵۰ مهارت از آن‌ها بگیرید. باید آن‌ها را در درخت مهارت کنترل کرده و اجازه ندهید که یک سمت درخت، بیشتر از دیگر بخش‌ها رشد کنند. می‌توانید قدرت نور را در آغوش گرفته و یا آن‌ را با تاریکی یکی کنید.

این به خود شما بستگی دارد که از چه سلاح‌هایی در بازی The Slormancer استفاده می‌کنید و باید طوری باشد که ترکیب آن‌ها، کاملا با شیوه مبارزاتی شما مچ باشد. در چنین شرایطی است که می‌توانید پیشروی بهتری را در بازی کسب کنید. شما تلاشی برای پایان دادن به قدرت اسلومنسر شروع کرده‌اید و مشکلات زیادی در این راه گریبان‌گیر شما خواهد بود.

info

The Slormancer is an epic 2D Action-RPG Dungeon Crawling game following a band of outcasts on their fight against hordes of enemies led by The Slormancer! Play as a “Mighty” Knight, a “Fierce” Huntress or a “Mischievous” Mage, master hundreds of abilities and ancestral powers, gear up, fight for the reputation of your kind and prove your value to the realm.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and Above

Processor: Dual-Core 1.8 GHZ or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: 512 Mb

DirectX: Version 9.0

Storage: 450 MB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 and Above

Processor: Quad-Core 2.4 GHZ or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: 1 Gb

DirectX: Version 11

Storage: 450 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 29م ژوئن 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

———————

دانلود بازی The Slormancer v0.2.05-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو