دانلود بازی Travellers Rest v0.4.1f4 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Travellers Rest v0.4.1f4 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

173

1400/4/10

12:47


بازی Travellers Rest شما را به مدیریت یک میخانه تبدیل خواهد کرد و می‌توانید نوشیدنی‌های مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. در کنار آن می‌توانید یک مزرعه را مدیریت کرده و روابط خود را درست کنید. شما در نقش یک مهمان‌خانه دار هم خواهید بود و می‌توانید سفری را برای تبدیل کردن یک میخانه فرسوده به یک فضای اجتماعی شلوغ شروع کنید. خانه‌ای برای ملاقات مردم با همدیگر خواهید ساخت و باید مکان‌هایی هم ایجاد کنید که مردم بتوانند مرکز شما را پیدا کنند. در طول سفر خود، نوشیدنی‌های بیشتری برای دم کردن یاد خواهید گرفت و می‌توانید از مزرعه خود هم کمک بگیرید.

Travellers Rest v0.4.1f4 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Travellers-Rest

بازی Travellers Rest سفری عظیم و جالب برای شما خواهد داشت و می‌توانید شخصیت خود را بیش از پیش ارتقا دهید. هرچه قدر که شما در کار خود حرفه‌ای باشید، پول بیشتری هم می‌توانید دربیاورید. باید امتیازات بیشتری در بازی کسب کرده و بتوانید از معاشرت خود برای یادگیری دم کردن نوشیدنی‌های مختلف هم کمک بگیرید. شما باید مرکزی اختصاصی برای خود درست کرده و مدیریت آن را برعهده بگیرید. از مبلمان مرکز شروع کرده و لوازم جدیدی را به صورت تزئینی برای مرکز خود ایجاد کنید. شما می‌توانید اعتبار خود را به مرور زمان بیشتر کرده و تجربه‌ای فراموش نشدنی داشته باشید.

بازی Travellers Rest مدیریت را به شما آموزش خواهد داد و چالش‌های زیادی را هم به شما معرفی می‌کند. می‌توانید به صورت سلطنتی زندگی کرده و کم کم شعبه‌های بیشتری را هم در سرتاسر شهر ایجاد کنید. می‌توانید به سراغ نوشیدنی‌های خاص‌تر رفته و سلیقه‌های بیشتری را جذب کنید.

info

Travellers Rest is a tavern management game where you can brew your own beer, run a farm, and build relationships. You are an innkeeper, on a journey to transform a run-down tavern into a bustling social space. Based in a cheerful fantasy setting, Travellers Rest is home to people to meet, places to explore, and lost magic. Along your journey you’ll discover new things to brew, farm, cook, and build to create your perfect fantasy tavern.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: SSE2 instruction set support

Memory: 500 MB RAM

Graphics: Graphics card with shader model 4.0+

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
مرکز پشتیبانی همراه رایانه

در صورتی‌که هنگام دانلود یا نصب برنامه‌ها به مشکلی برخوردید، همراه رایانه بصورت شبانه‌روزی پاسخگوی سئوالات شما می‌باشد. تماس از طریق تلفن ثابت و بدون کد با شماره 9099070345

در صورتی‌که به هر دلیلی نتوانستید با خط هوشمند تماس بگیرید، به وبسایت همراه رایانه مراجعه کنید.

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 29م ژوئن 2021 در این نسخه لحاظ شده است.

—————-

دانلود بازی Travellers Rest v0.4.1f4-GOG با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو