رانندگی پریناز ایزدیار با کامیون در پشت صحنه ساخت فیلم سرخپوست

منبع: پرشین وی

187

1400/4/10

14:10


در این ویدئو رانندگی پریناز ایزدیار را در پشت صحنه سرخپوست می بینید

پریناز ایزدیار بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است که کارش را با سریال های تلویزیونی آغاز کرد و خیلی زود توانست جایگاه خود را در سینما پیدا کند. یکی از بهترین بازی های او در سرخپوست بود که چندین جایزه دریافت کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم رانندگی پریناز ایزدیار را در پشت صحنه سرخپوست برای شما قرار دهیم.

رانندگی پریناز ایزدیار در سرخپوست

انتشار ویدئویی از رانندگی پریناز ایزدیار با کامیون مورد توجه
کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به تازگی ویدئویی از پریناز ایزدیار در پشت صحنه ساخت فیلم سینمایی
سرخپوست منتشر شده که او را در حال رانندگی با کامیون نشان می‌دهد.

ویدئو پریناز ایزدیار در پشت صحنه سرخپوست

سرخ‌پوست فیلمی در ژانر درام، معمایی، عاشقانه به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی محمدرضا اسحق زاده و محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم با بازی درخشان نوید محمدزاده و پریناز ایزدیار برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنوارهٔ فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۸ رشته این جشنواره، توانست سیمرغ بلورین جایزهٔ ویژه هیئت داوران را به خود اختصاص دهد.

رانندگی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در سرخپوست

بد نیست درباره پریناز ایزدیار بیشتر بدانید

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۶۴ در بابل زاده شد و پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده. وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت.

رانندگی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار

ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرده و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی همکاری داشته‌است. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد.به بهانه رانندگی پریناز ایزدیار درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین، در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد.

بازیگر جیران

بازیگر جیران

او همراه با کامران تفتی و فرزاد حسنی در نمایشنامه‌خوانی سفر به نهایت دور
به نویسندگی و کارگردانی محمد میرعلی اکبری برای کمک به مؤسسهٔ
محک که مخصوص کودکان سرطانی است، برنامه‌ای اجرا کردند.

تازه نیوز و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو