تراژدی فلوریدا، بایدن را وادار به بازدید کرد

منبع: برترین ها

79

1400/4/10

19:27


حادثه مرگبار فرو ریختن ساختمانی ۱۲ طبقه در "سرف ساید" میامی در ایالت فلوریدا که شمار کشته شدگان آن به ۱۸ نفر رسیده است، پس از یک هفته جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را وادار به بازدید از محل این فاجعه کرد.

ایرنا: حادثه مرگبار فرو ریختن ساختمانی ۱۲ طبقه در "سرف ساید" میامی در ایالت فلوریدا که شمار کشته شدگان آن به ۱۸ نفر رسیده است، پس از یک هفته جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا را وادار به بازدید از محل این فاجعه کرد.

دولت بایدن به رغم اعلام وضعیت اضطراری در فلوریدا برای اعزام کمک های فدرال برای امداد رسانی در این بحران، هنوز نتوانسته در مشخص کردن علت فروریختن بخشی از این ساختمان مسکونی ۴۰ ساله که پنج شنبه گذشته فرو ریخت، اظهارنظر دقیقی داشته باشد.

تراژدی فلوریدا، بایدن را وادار به بازدید کرد

به گزارش سی ان ان ، بر اساس تازه ترین آمار کشته شدن ۱۸ نفر در این حادثه تایید شده اما از سرنوشت ۱۴۵ نفر دیگر خبری در دست نیست.

ریزش مرگبار این ساختمان در نزدیکی میامی ابهاماتی را در مورد ایمنی ساختمان های مشابه در امتداد سواحل فلوریدای جنوبی مطرح کرده است.

دانیلیا لوین کاوا یک مقام محلی میامی از بازرسی ۳۰ روزه همه ساختمان های ۴۰ سال ساخت به بالا در این منطقه خبر داد. وی همچنین از مقام های دیگر شهرهای ایالت فلوریدا خواست تصمیم مشابهی را در مورد ساختمان های واقع در منطقه مربوطه شان اتخاذ کنند.

به گزارش رویترز، سه روز پس از ریزش ساختمان مسکونی ۱۲ طبقه شهر سِرف ساید ایالت فلوریدا، مسئولان محلی تصمیم گرفته‌اند تا برای بازدیدهای فنی یکی از ساختمان‌های مجاور را که ۴۰ سال پیش و همزمان با ساختمان ویران شده ساخته شده بود، تخلیه کرده و ساکنین آن را به مدت چند هفته در مکانی دیگر اسکان دهند.

مقام‌های محلی با این حال تأکید کرده‌اند که اطلاعاتی دال بر آنکه این برج نیز دارای نواقص ساختاری مشابه برج ویران شده باشد در دست نیست. گرچه تخلیه برج اجباری نیست ولی بسیاری از ساکنان آن مایل به ترک محل زندگی خود هستند.

مسئولان محلی دستور داده‌اند تا وضعیت تمامی ساختمان‌هایی که بیش از ۴۰ سال از ساخت آنان می‌گذرد ارزیابی شده و اطمینان حاصل شود که آزمون‌های مهندسی را گذرانده باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو